Nieuw spelletje

Ik kan heel goed huilen bij idd Hart in Aktie.. Maar ook bij hele zielige stukjes uit As the Worls Turns.. Tja ik volg het al jaren..
Het is nu na de bevalling wel wat erger hoor!
Vanochtend moest ik huilen bij de VerloskundigenPraktijk..

Lachen moet ik heel veel.. :) De Lama's, Jensen, Thank god it's friday, Friends, Joey, Roseanne, dit was het nieuws.. En ga zo maar door..

Nogmaal dezelfde vraag (sorry even geen inspiratie)

Kon altijd al janken bij zielige scenes maar heb "little house on the prairie" herontdenkt
Daar moest ik vroeger al bij janken en nu nog steeds.

Kan me helemaal een breuk lachen bij Bert Visscher en De Ludolfs.

Hebben jullie een huisdier en is die jaloers op de kleine

Ja, sinds kort hebben wij huisdieren. Ik merkte ze op een avond toen ik Silas zijn laatste fles gaf op zijn kamer. Ik zat heerlijk in de schommelstoel, Silas lekker warm in zijn pyama, slaapzak aan. En ineens hoorde ik ze.......trippel, trippel, trippel......hele kleine snelle stapjes op de zolder........WE HEBBEN MUIZEN!!!!!!!!!!!!!

Maar verder hebben we helaas geen huisdieren, vanwege allergiën......Hoewel ik nu wel sterk denk aan een goede roverskat!!!!
Enne, we hebben de kinderen nog konijntjes beloofd als de tuin achter klaar is......dus dat zal deze zomer wel klaar zijn.......

Dus eh, de vraag blijft nog maar even staan denk ik, ik kan je niets vertellen over jaloerse huisdieren....

Liefs Hilma.

hey hey

Wij hebben een hond en een kat. De hond is eigenlijk niet jarloers. Behalve als we met een hoog stemmetje met onze dochter spelen.Bv daar komt een muisje aan gelopen (hihi) etc.Dan denk hij ook te moeten spelen. Dan komt ie heel vrolijk bij je staan zo van nu ik. Verder is ie heel lief en merkt verder niet   echt dat ie jaloers is op onze Marit.

Vitamine tabletten of gewoon gezond eten  (inprincipe kun je daar je vit. uithalen)?

Gewoon gezond eten!!
Ik ben niet zo van de pillen enzo... Ik heb tijdens mijn zwangerschap wel vitaminetabletten voor de zwangere vrouw op met foliumzuur, maar verder gebruik ik ze nooit. Ook mijn kindje gaat het straks doen met gezond eten...

Vanaf wanneer zou je je kindje uit logeren laten (bij bijv familie)?

Als het vanaf de laatste voeding goed doorslaapt tot de ochtend. Heb wel veel vertrouwen in mijn mama en schoonmama, maar zo in de nacht doe ik het nog liever zelf. Dus niet echt leeftijdsgebonden, maar meer afhankelijk van wat voor kindje.

Aan welke bn-er irriteer jij je mateloos??

( ik persoonlijk dus aan Chantal Jansen, wat een degelijke en zwaar overschatte tuthola vind ik dat toch..)

Eerde irriteerde ik me vreselijk aan Claudia de Breij.. Maar haar programma nu is wel heel erg leuk!
Ik kan me irriteren aan Char! Ik geloof er wel in maar ze doet het altijd zo overdreven allemaal!!! zucht!

Vind het wel een leuke vraag om nogmaals te stellen..

Welke bn-er irriteer jij je aan??

Peter R. de Vries!! Vind het best goed dat ie dingen probeert op te losen maar die arrogantie van hem, gatver! En dat hij zo uitstraalt dat ie zo ingenomen is met zichzelf, brrrrrr.

Nog meer nare BN'ers?

Terug
Bovenaan