Nieuw topic april 2017 mama's

Ik heb begrepen dat ik vanaf deze week elke 2 weken moet en aan het einde zelfs 1 x per week.

Maar ik zal het morgen wel horen. Tot nu toe steeds 1x per 4 weken geweest.

En ja, ik kan best wel een controlfreak zijn dus wil zo goed mogelijk voorbereid zijn. Terwijl ik tegelijkertijd nuchter ben en denk hier kan ik me niet op voorbereiden ;-)

Heey dames,

spannend allemaal!! Ik zit inmiddels in week 29. Nog een paar weekjes werken en dan kan ik heerlijk met verlof! Heb zo langzamerhand wel zin aan mijn verlof hoor! Dat vroeg mijn bed uit wordt steeds lastiger. Moet ook zeggen dat de kleine s nachts erg actief is, is dat bij jullie ook zo?

komende maandag ga ik voor het eerst naar de zwangerschapscursus, ben benieuwd wat ik ervan ga vinden. Denk dat ik het contact met andere zwangere dames wel heel leuk zal vinden, maar ik laat het maar over me heen komen!

@kathelyne; hoe is het nu met je? Helpen de bloedverdunners? En hou je er verder geen andere klachten aan over?

@zonnebloempje en kez tur; wat komt het bij jullie dichtbij zeg! Kunnen jullie goed voelen hoe de kleine ligt? Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe de kleine precies ligt, maar naar mijn idee worden er nog heel wat rondjes gedraaid..

groetjes!!

Dag allemaal,

Weer thuis na een ochtendje controles. Hier is de baby ondertussen gedraaid en ligt het met het hoofd naar beneden, hij ligt zelfs al wat in de bekken.

Verder alles goed. Benen zijn iets boven gemiddeld en de buik iets onder, maar dat compenseert elkaar.

Vind het ongelofelijk maar ik heb nog 3 weken en dan ga ik met verlof. Ben er helemaal nog niet aan toe. Met hoeveel weken ga je Manuela?

Ik ga 27 maart met verlof, dus ik heb nog eventjes.. maar de weken vliegen voorbij moet ik zeggen!!

Kunnen jullie je al echt realiseren dat het nu niet lang meer duurt voordat de kleine er is?

En hoeveelste kindje is het van jullie?

Groetjess

Goedenavond :)

Voor ons is het ons eerste kindje. Na 11 jaar samen, waarvan bijna 3 jaar getrouwd werd het ook wel tijd. Hihihi.

En nee ik vind het nog steeds een abstract idee dat we over zegt 2,5 maand met z'n 3en (en twee katten) zijn! Hoe ervaren jullie dat?

Nog even over de controles. Ik ga vanaf nu 1x per 2 weken en vanaf week 36 elke week. Ook is er in de verloskundige praktijk een voorlichtingsavond dus daar hebben we ons ook voor ingeschreven.

Voor nu ga ik lekker slapen!

Groetjes

Fijn dat t goed gaat met jullie!

inderdaad, ik moet nu ook 1x per 2 wkn en vanaf week 36 ook elke week. Ik vind t allemaal zo spannend worden..  De laatste keer lag de kleine met z'n hoofdje beneden (eigenlijk sinds bij 20 wkn al) en hoop dat ie vanaf nu ook zo blijft liggen.

Nou mama's succes met de laatste loodjes..

Fijn om te horen dat alles goed gaat :)

Hier nog 2,5 weken werken. Afgelopen weekend het eerste deel van de kleertjes en de hydrofiel luiers gewassen. Morgen de rest wassen en dan ook het strijkijzer er ook maar eens bij pakken.. (bleg! Hihi)

Zijn jullie verder helemaal klaar met het kamertje?

Terug
Bovenaan