Nieuw topic april 2017 mama's

Leuk is dat hè! Ik heb gisteren alle kleding en noem maar op gewassen en gestreken..Pff kan geen kleertjes meer zien haha, heb vanochtend alle kleertjes netjes verdeeld in de kast en commode. En heb zelfs vandaag de vluchttas vd kleine klaargezet en deze week m'n eigen tas klaarmaken. Ik ben er vroeg bij.

Kamer vd kleine is nog niet af nog een aantal dingen moeten er geregeld worden, maar dat doen we einde vd maand.

En voor de rest wil ik nog even genieten van m'n bolle buik voor je t weet heb ik de kleine in m'n armen, haha

De babykamer is nog niet helemaal klaar.. de 24e komen eindelijk de meubels er in!! Ben al wel begonnen met alles wassen en strijken. Heb nog nooit zo genoten van het strijken, Haha. Helaas was de lol van het strijken er ook wel snel weer af.. maar goed,  das normaal bij mij, haha.

Ik vind het ook nog zo onwerkelijk allemaal.. nog maar 5 weekjes werken.. en dan nog maar 4 weken en dan is de kleine er (tenzij meneer besluit langer te blijven zitten, Haha).

Even nog wat advies gevraagd; waar hebben jullie het matrasje vandaan en waar letten jullie op bij de aankoop van het matrasje?

Groetjes, Manuela

Hey Manuela,

Wij hebben een meegroei bedje gekocht via petit amelie (webshop) en daar werd het matrasje bij geleverd. Is een standaard koudschuim matrasje van 10 cm dik.

Wist dat ik dit bedje graag wou, heb me eerlijk niet echt bezig gehouden met het matrasje daardoor.

Hier alles nog steeds goed. Merk dat meneer sterker wordt, want sporadisch doen de bewegingen echt pijn. Nog twee weekjes werken en dan begint mijn verlof.

Alles is hier ondertussen ook gewassen en gestreken. Heb een lijstje gemaakt wat we in elke maat hebben :) en wat blijkt ik mag nog even gaan shoppen voor baby's eerste pakje :-D

Hey!

Het is hier inderdaad rustig! Maar goed, ook ik ben niet mega-actief in de groep, Hihi.
<p style="text-align: left;">Hier gaat alles eigenlijk wel goed. Doe alleen eigenlijk toch een beetje te veel, met name op mijn werk.. op het moment dat ik ermee bezig ben, heb ik geen klachten ofzo, maar merk dat ik in de avonden toch wel extra vermoeid ben. Daarnaast ook wel weer aardig veel slechte nachten gehad afgelopen week!</p>
Hoe is het met jou zonnebloempje?

Hier gaat het redelijk. Nog 1 weekje werken en dan begint mijn verlof. Hoewel ik mentaal nog steeds er tegen op zie (collega's missen en de kids met wie ik werk) merk ik dat het lichamelijk goed is dat ik straks in ruststand kom. Begin wat ongemakjes te krijgen.

Ben benieuwd of onze peanut blijft zitten tot 1 april of dat het toch een maart baby wordt :)

Dag mama's 

ik denk dat dit er allemaal bij hoort. Ook ik heb last van slapeloze nachten, middernacht vaak t toilet bezoeken, last van krampen, pijn in lies bovenbeen en buik.. Maar aan de andere kamt heel mooi om te zien hoe de kleine in m'n buik beweegt.

Eventjes volhouden nog...

hoop dat t goed met jullie gaat, houden jullie t nog wel vol? 

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Het hoort erbij. Maar merk dat ik het lastig vind om her er over te hebben omdat ik niet wil klagen...

In tegenstelling tot vele anderen heb ik een perfecte zwangerschap gehad. Alleen wat meer last van maagzuur, dus heb Rennies overal door huis liggen. Nu ik merk dat het lichamelijk zwaarder wordt, denk ik nog steeds.... Het kan veel erger, maar hierdoor ontneem ik mezelf de kans om te accepteren dat dit er bij hoort.

Nog 1 weekje werken en dan kom de rust en dan kan ik (bijna) schuldgevoel vrij slapen en series kijken. (dit wordt me ook door iedereen aangeraden ;-))

Terug
Bovenaan