Hi allemaal,
Hier alles ook goed. Nou ja, met het kleintje dan. Zwanger zijn begint wel echt zwaarder te worden (pijn in bekken, rug, niet slapen). Beetje jammer. Bij mijn eerste had ik echt nergens last van, dus had dit niet verwacht. Moet nog ruim 4 weken werken, dus nog even volhouden.
Afgelopen maandag groei-echo gehad. Baby groeit perfect binnen alle lijntjes, dus dat is het belangrijkst. Hij ligt nu wel in stuit, maar kan nog draaien. Op zich maak ik me daar niet zo druk over. Ik krijg toch al een keizersnede in verband met mijn eerste bevalling, dus ligging maakt voor mij niet zoveel uit. Nog 1 controle bij de verloskundige en dan wordt ik overgedragen aan het ziekenhuis voor de resterende weken en controles. Omdat mijn eerste bevalling in een spoed keizersnede eindigde moet dat en mag ik nu kiezen (keizersnede of natuurlijk). Vandaar dat de keizersnede al gepland staat. Dat natuurlijk bevallen was niet zo'n succes de vorige keer ;-)
De spullen voor de hernieuwde babykamer zijn allemaal in huis. Nu nog inrichten. Grote spullen en meubels hadden wij natuurlijk al, maar we willen de rest wel vervangen/ opfrissen. Nieuwe kleuren, gordijnen, lakentjes, enzo. We zijn tot nog toe vooral bezig geweest met de peuterkamer van ons zoontje. Die is klaar, dus nu de babykamer.
Liefs, Anna