Nieuw topic april 2017 mama's

Hey!

Ik dacht dat ik het grappig zou vinden als de kleine de hik had, maar eerlijk vind ik het nog al irritant.. Oeps (schaam)

Verder lag de kleine bij mij bij de laatste controle over dwars en werden mijn bekken als hangmat gebruikt. Ben benieuwd hoe het bij de controle lijkt deze week.

Mag ik vragen hoe je de voorweeen herkent? Zelf heb ik sporadisch ineens een buik die hard en strak aanvoelt maar ben er nog niet van overtuigd dat het ook echt harde buiken zijn..

Begint de nesteldrang al wat te komen? En hoe lang nog tot jullie verlof?

Haha klopt soms vind ik t ook irritant, krampen in je buik alsof je baby eruit komt, weet niet hoe ik t op de juiste manier kan uitleggen.

Ja, de nesteldrang heb ik af en toe en irriteer me als m'n man er een zooitje van heeft gemaakt. Alles moet netjes opgeruimd en schoon zijn.

ahhh ik hoop dat jouw kleine zal draaien voor de bevalling zodat je een natuurlijke bevalling krijgt, maar t allerbelangrijkste is dat jij en de kleine gezond zijn.

<p style="text-align: left;">Ik hou je op de hoogte. Donderdag echo en daarna controle dus zal het dan wel horen. En inderdaad belangrijkste is dat we gezond blijven!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Hoop dat bij jou ook alles goed blijft gaan. Verder langzaam maar zeker af tellen. Blijf het nog steeds een abstract idee vinden dat we over 3 maanden met z'n 3en zijn..</p>

Ja ben benieuwd laat t mij weten. Ik heb morgen een afspraak en dan gaan we de kleine weer zien. Blijft altijd spannend.

Ik ben 3 april uitgerekend vind t wel snel voorbij gaan nog paar weken..wanneer ben jij uitgerekend?

Goedemorgen!

Ik kom net terug vd verloskundige en met ons kleine gaat t goed gelukkig. Alles zag er goed uit, ligt ook met z'n hoofde nog steeds beneden alleen wou hij z'n gezichtje niet laten zien.

Trouwens, ik wil samen met mijn de voorlichtingsavond betreft bevallen bijwonen, lijkt me heel interessant. Hebben jullie al een voorlichtingsavond bijgewoond of interesse?

Hey!

Wat fijn dat alles goed is! Hoe vaak ga je nu naar de verloskundige?

Wij zijn een paar weken geleden naar een voorlichtingsavond geweest over bevallen in het ziekenhuis. Moet zeggen dat mijn man en ik niet heel enthousiast waren. Heel veel wisten we al. En verder doe ik al een aantal weken aan zwangerschapsyoga en ook daar zit wel wat voorlichting bij. Vooral persles is hilarisch :-D

Normaal gesproken ga ik een keer in de maand naar de verloskundige om het hartje vd baby te luisteren, voor nu weet ik t niet zal t eens vragen. Hoevaak ga jij?

Das handig dat je al veel voorlichtingen bijwoond! Handig hoor

Terug
Bovenaan