Nieuw topic april 2017 mama's

Goedemorgen dames!

Hier ook nog niks bijzonders. Zit nu op 35 weken en het is nog rustig in m'n buik. Of nouja.. rustig.. de kleine man beweegt zich nog goed in de buik en dat doet inderdaad af en toe gewoon zeer..

vandaag heb ik mijn een-na-laatste werkdag! En de laatste werkdag zal toch wel een beetje gek worden denk ik. Had eerst het idee dat ik het echt verschrikkelijk zou vinden om met verlof te gaan (want wat moet ik dan de hele tijd doen..), maar nu het echt bijna zo ver is, vind ik het eigenlijk heeerlijk en gaat het me niet snel genoeg!

Succes met de laatste loodjes dames! Zet em op!

Dag dames!

Fijn om te horen dat t allemaal goed gaat. Ik geniet nog van mijn grote buik en ben reuze benieuwd wanneer ik mag baren. Haha 
<p style="text-align: left;">gisteren zijn we naar de voorlichtingsavond bevalling geweest en heel wat informatie meegekregen. Misschien ook een handige tip voor jullie of wellicht weten sommige t van jullie al, betreft TENS apparaatje met pleisters. Dit zorgt voor pijnverlichting tijdens de bevalling. </p>
<p style="text-align: left;">Heeft er iemand ervaring mee of aangeschaft? Ik heb t vandaag besteld en ben benieuwd of t zal helpen.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;"> </p>

Heyhoi

Gisteren liggingsecho gehad. Laatste keer dat we ons kindje hebben gezien voordat we hem in t echt kunnen zien :) Hij keek naar ons, heeft een bolle toet en hij heeft haar. Tis n knapperd haha

Krijgen jullie ook een liggingsecho? Bij  onze vk is dit standaard maar ik begreep dat dit niet overal zo is. Hij is trouwens al compleet ingedaald, door die vele harde buiken en voorweeen is hij goed naar onderen gezakt.

Ook hebben we ons bevallingsplan besproken. Hebben jullie die ook al klaar?

Ik begin sinds deze week ineens vocht vast te houden, komt ook door t mooie weer zei vk. Ik heb mijn ringen voor de zekerheid maar vast afgedaan.

Manuela, wij zitten vlak bij elkaar volgens mij.. jij 26 april toch? Ik 23.

Hoe was je laatste werkdag? Met goed gevoel met verlof? Krijg je eigenlijk een jongetje of meisje?

Groetjes Lyn

Hey dames :)

@Kez Tur. Ik heb inderdaad ook een voorlichtingsavond gehad bij zowel het ziekenhuis als bij de verloskundige en daar kwam het tens apparaat te sprake. Zelf heb ik een bad gehuurd, waarin ik hoop te bevallen.

@Lyn, ik heb zelf geen liggings echo gehad, deze worden bij mijn praktijk niet standaard gedaan. Vond ik wel erg jammer. Daarintegen heb ik wel twee groei echo's gehad omdat ik overgewicht heb.

Verder vandaag controle gehad, ben nu 38+5 en ben echt heel erg nieuwsgierig en hoop dat ik niet lang meer hoef te wachten ;-)

Wauw 38+5, dan is t bijna zover zonnebloempje. Heb je al het idee dat t gebeuren gaat? Aanwijzingen daarvoor?

Jammer van de liggingsecho, maar wel fijn dat je groeiecho's hebt gehad. Altijd leuk je kindje ff te zien. Maar bij jou duurt t niet lang meer voor je je kindje echt ziet.. en vasthoudt..

X

Hallo Dames!

Hier gaat alles goed! Klein druk mannetje! Doet me af en toe echt goed zeer! Maar ik geniet er nu nog maar van, het getrappel zal ik straks vast wel missen!

@Kez Tur; ik had ook al gehoord van de TENS. Ik denk niet dat dat iets is wat bij mij past.. wat ik wel zou willen als pijnstilling, laat ik eigenlijk een beetje over aan het moment. Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten, dus laat het maar over me heen komen en beslis dan wel wat ik zou willen.
<p style="text-align: left;">@Lynn Bij onze vk ook geen liggingsecho. Heb met 30 weken nog een echo gehad, maar dat was om te zien of de placenta niet voor de uitgang ligt. Wij zitten inderdaad dicht op elkaar!! Ik ben de 26e uitgerekend! En het wordt een jongetje;) wat wordt het bij jou?</p>
<p style="text-align: left;">Morgen heb ik mijn laatste werkdag! Dan het laatste stukje overdragen aan mijn collega's. Spannend hoor!! Maar ben wel echt enorm toe aan mijn verlof! Nog even lekker rustig de tijd voor onszelf en de laatste voorbereidingen voordat de kleine komt.</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes,</p>
<p style="text-align: left;">Manuela</p>

Hey dames,

Nog weer even een berichtje van deze kant. Week 39 ben ik ondertussen in gegaan en nog steeds geen harde buiken of voorweeën te bekennen. De nieuwsgierigheid groeit daar in tegen elke dag meer :)

Manuela geniet van je verlof! Ik hoop dat het is wat je er van verwacht. Geniet ervan!

Hoe is het met de andere dames?? Bij jullie al wel voortekenen of gerommel wat aangeeft dat er iets op gang komt???

Groetjes Zonnebloempje

Ook hier week 39, na weinig inspanning best wat harde buiken, maar heb niet het idee dat het iets verandert tot nu toe.

Manlief begint ook behoorlijk ongeduldig te worden. Hoe is het met jullie mannen?

Manuela, geniet van je verlof!

Terug
Bovenaan