Nieuw topic april 2017 mama's

Hoi Ik1,

De ongeduld van mijn man stijgt inderdaad ook wel. Waar hij in de rest van de zwangerschap niet veel tegen mijn buik praatte, gebeurd het nu wel echt meerdere keren op een dag met de vraag.. Wanneer kom je nou??  :) Zo lief!

@manuela, ik ook een jongetje :)

36+1 nu en hij is zoooooo druk. Ondanks dat hij compleet ingedaald is duwt en draait hij flink wat best vervelend voelt (en soms echt pijn!). Ook drukt hij enorm op mn blaas.

En harde buiken de hele dag, als ik zit en ik opsta is hij al direct keihard. Geen voorweeen meer gehad in de afgelopen week.

De verloskundige zei dat als het te zwaar werd, ze me door zou sturen naar de gyneacoloog.. toen ik thuiskwam begon ik me pas af te vragen wat ze nou bedoelde.. voor extra controle, of willen ze het dan opwekken? Morgen heb ik weer controle, ik zal t navragen. Maar liever laat ik hem gewoon komen als hij eraan toe is (en dat hoeft wat mij betreft geen 4 wk meer te duren pfff)

Oh wat ik net wel ff geregeld heb; eenmalige schoonmaakhulp. Ik kan t zelf niet meer goed bijhouden en wil voor de bevalling nog even een grote schoonmaak :)

Liefs Lyn

Hier ook in week 39 nog precies 7 dagen tegaan voor m'n uitgerekende datum. Ben zo benieuwd wanneer t gaat gebeuren en stiekem geniet ik nog wel van m'n grote buik en de bewegingen van m'n kleine!

Ik wens jullie allen een voorspoedige bevalling.

Trouwens mijn man is heel nuchter en die heeft zoiets van we zien wek wanneer de kleine op de wereld komt en ik integendeel vind t heel spannend

Mijn uitgerekende datum is aanstaande zaterdag. Ergens zou is het geweldig vinden als de baby ook echt 1 april geboren wordt. Grote gebeurtenissen hebben we altijd op gekke datums.  We zijn getrouwd op vrijdag de 13e  :)

@Lyn ik ben inderdaad ook benieuwd wat ze bedoelen. Hoe dan ook is het belangrijkste dat je je er zelf goed bij voelt!! In ieder geval heel veel succes!

En natuurlijk alle andere dames ook heel veel succes met de laatste loodjes. En ik blijf het hier in de gaten houden, voor nieuws ;-)

Hallo dames,

even weer een update van mij!

Dag 1 van mijn verlof overleefd, Hihi. Kon alleen helemaal niet stil zitten.. 3 wasjes gedraaid, was gevouwen, boodschappen gedaan, voorraadkast opnieuw ingedeeld, en gekookt.. Hopenlijk slaap ik dan vannacht wel weer goed (sorry danes, even een klaagmomentje..) meneertje was vannacht enorm druk en k kon vannacht ook geen geschikte houding vinden om te slapen, vreselijk! Blegh!

Wat spannend voor sommige van jullie!! De eindstreep zo dichtbij! Ben heel benieuwd wie van jullie als eerste zal gaan bevallen!

Hebben sommige van jullie ook meer klachten van het bekken of de liezen oid nadat de baby is gaan indalen?

Grappig om te lezen dat de mannen zich ook steeds meer aan het voorbereiden zijn! Allemaal wel weer heel anders he! Wel grappig om de verschillen zo te zien.

Hallo dames,

Hier gaat alles z'n gangetje. Inmiddels 35+5. Nog 2 dagen werken en dan eindelijk verlof. Best trots dat ik het heb volgehouden. Heb bekkeninstabiliteit, dus eigenlijk alles doet pijn.

Vandaag naar gynaecoloog geweest voor intake keizersnede. Ik krijg een keizersnede omdat de eerste in een spoedkeizersnede eindigde en ik nu mag kiezen. Nu zal ik mijn bevallingsverhaal hier niet delen (jullie moeten allemaal binnenkort

@gebruiker. Lekker nog twee daagjes en dan verlof!

@Manuela.. Ja ik heb een soort van permanente spierpijn in mijn liezen sinds de kleine ingedaald is. Ben ook echt stijf als ik te lang stil zit of te weinig doe.

Wat betreft het slechte slapen..  Ik had ook een hele slechte nacht dus lig nu ook op bed in de hoop dat deze nacht beter wordt. Was zelfs zo moe dat ik tegen de kleine heb gezegd dat hij vandaag niet mocht komen omdat ik er de energie niet voor had ;-)

@gebruiker lijkt me een gek idee, dan weet je dus precies wanneer de kleine komt! Wat spannend!

@zonnebloempje en? Hoe is afgelopen nacht gegaan? Voldoende rust gehad?

Hier gelukkig een hele goede nacht gehad! Was er echt ff aan toe! En ik heb inderdaad ook een soort stijfheid als ik langere tijd in dezelfde houding heb gezeten/gelegen.. begon me er al ietsje zorgen om te maken, maar ik ben in ieder geval dus niet de enige, stelt toch wat gerust.

Vandaag maar eens een dagje rustig aan doen! Even genieten van het weer en denk dat ik maar eens even lekker ga lezen ofzo. Wat zijn bij jullie de plannen?

Terug
Bovenaan