Nieuw topic april 2017 mama's

Hey!

Ja, gelukkig heb ik beter geslapen dan gister! Ik moet altijd even wennen aan de zomertijd...

Vandaag ga ik even naar de kinderboerderij met mijn moeder, genieten van het weer en knuffelen met lammetjes :)

Geniet van het mooie weer dames!!!

Hier ook een redelijke nacht gehad :) Dat resulteert dan wel weer in vol goede moed aan de slag... Ik ben de schuur aan het opruimen, maar probeer wel echt heel rustig aan te doen hoor.

Ik heb sinds de indaling ook meer pijn in bekken, op blaas en in liezen. Vooral savonds hele pijnlijke steken in mijn lies.

Zometeen controle bij verloskundige, heb me dus ff gewogen. Doe ik voor elke afspraak. Ik zit nu op totaal 7.6 kilo en ben daar echt heel erg blij mee. Ben wat mollig van mezelf en dacht dat ik tonnetje rond zou worden. Veel vriendinnen van mij zijn in hun zwangerschap tussen de 25 en 30 kilo aangekomen

Bij mij komt het voornamelijk door misselijkheid en overgeven hoor.. ook geen pretje.. Hoe is dat bij jullie?

Nou ik ga ook nog ff van de zon genieten! Fijne dag dames

Liefs Lyn

@zonnebloempje

Knuffelen? Je mag toch geen schapen aanraken als je zwanger bent? Dat is mij verteld iig voordat ik naar de kinderboerderij ging :O

Hallo dames!!

Hoe gaat het met jullie?

Hier inmiddels 36+1 weken! En waar ik eerder heel sterk het gevoel had dat de baby eerder gaat komen, is dat momenteel helemaal weg.. ineens veel meer onzekerheid.

Verder probeer ik lekker te genieten van mijn verlof

@Lynn, ja daar kwam ik ook pas later achter :-( lammetjes zijn mijn lieverlings dieren, en had graag geknuffeld maar ach van ze alleen al zien werd ik vrolijk :)

Verder was ik voordat ik met verlof ging nog net geen 10 kilo aangekomen, en sindsdien heb ik niet meer op de weegschaal gestaan. Maar ik begon al met overgewicht dus wil het niet meer weten..

@Manuela dat gevoel herken ik ook. Heb ik ook gehad en nu de kleine er nog niet is, stel ik me steeds meer in op ingeleid worden.. Waar voel je je zo onzeker over??

Liefs Zonnebloempje

Hi dames,

Eindelijk! Voor mij ook verlof vanaf vandaag! Lekker 3 weekjes niets doen en dan op voor de geplande keizersnede!

Ik ben tot nu 5.5 kilo aangekomen. Niet heel veel, maar de baby groeit netjes op de middellijn bij elke meeting. Bij mijn eerste was ik ook maar 6 kilo aangekomen en er kwam een baby uit van 3.8 kilo. Dus was na bevalling lichter dan ervoor.

<span style="line-height: 1.5;">Zonnebloempje: Waarom denk je al aan inleiden? Je zit nog niet op je uitgerekende datum (anders zit je in het verkeerde topic met april mama's

Ik ben 1 april uitgerekend, maar ik heb geen harde buiken of voorweeën dus denk dat de kleine heerlijk blijft zitten.

Doorlopen tot 42 weken zie ik al vanaf het begin tegen op, maar ben me daar nu maar mentaal op aan het voorbereiden zodat het niet zo'n tegenvaller is als het zo ver komt..

Ben een beetje een doemdenker, dat weet ik maar dan kan het niet tegenvallen

Hoihoi,

stijgt de spanning al bij jullie?

zonnebloempje, de kleine laat zich vast wel eerder zien dan met de 42 weken. Niet doemdenken hoor.

gebruiker119019, lekker genieten van je verlof, komen nog mooie dagen aan.

Zondag ben ik 40 weken, heb wel voorweeen, maar ze stoppen steeds en super harde buiken als ik maar iets kleins doe, bijna het gevoel dat ze door me huid naar buiten scheurt zo hard zijn ze dan. Merk wel dat ik de kleine minder voel dan voorheen, schijnt te komen door de indaling.

Verder zie ik best op tegen de bevalling met oog op mijn bekken.

Waar willen gaan jullie bevallen? Thuis of ziekenhuis? Met pijnstilling of zonder pijnstilling?

Terug
Bovenaan