Nieuw topic april 2017 mama's

@Ik1 - Dat is schrikken zeg! Wat een rot nieuws vlak voor het einde. Dat verwacht je ook niet meer. Lijkt me wel dat je vk adequate heeft gereageerd door een echo te maken. Dat is niet echt standaard met 40 weken.

Heel veel succes de komende dagen en hoop dat alles goed gaat!! X

<span style="line-height: 1.5;">@Lyn V - Weet je dat eigenlijk alle vrouwen rond de 6-7 centimeter hun ontlasting laten lopen en/ of vreselijk gaan overgeven? Je lichaam wil alles schoonspoelen om klaar te zijn voor de persweeen. De meeste vrouwen merken het niet eens (je hebt op dat moment wel iets anders aan je hoofd

Haha ja dat weet ik... en ik maak me daar ook serieus druk over.

Ik ga pas sinds een jaar poepen terwijl mijn man thuis is, eerder deed ik dat alleen maar als ik alleen thuis was. Misschien heb ik meer een fobie daarvoor dan anderen maar ik weet dat ik echt niet de enige ben die zich druk maakt over ontlasting bij de bevalling. Sommigen nemen zelfs laxeermiddelen daarom

En t heeft geen zin om te zeggen 'op dat moment kan t je niks schelen' of ' later vergeet je dat weer'. Dat gaat bij bij niet op.. ik zou me jaren en jaren later er nog rot over voelen... liever denk ik er ook nu nog niet aan. Ik ga iig geen laxeermiddel nemen en maar hopen dat ik het niet heb of niet merk. En anders dat iig niemand er ooit iets over zegt... (overgeven zou ik niet erg vinden daarentegen, dat doe ik al dik 8 maanden iedere dag)

Goedemorgen allemaal,

Hier inderdaad beland op de uitgerekende datum. En alles lijkt nog rustig. Vind ik ergens ook wel echt jammer, na getrouwd te zijn op vrijdag de 13e was het wel heel leuk geweest als er een baby zou komen op 1 april.

Ik zou zeggen, ik ga geduldig afwachten, maar dat woordje geduldig begint zo langzamerhand uit te breiden naar ONgeduldig ;-)

@Lynn, je bent inderdaad gelukkig niet de enige die er zo over denkt.. Maar het komt vast allemaal wel goed! En het overgeven al 8 maanden, daar moet ik dan weer niet aan denken. Vervelend zeg :-(

Thanx meiden voor jullie steun, doet me goed.
ontwikkeling hersenen ed is prima in orde, schijnbaar is de placenta slim genoeg om eerst de hersenen te voeden en ook haar lengte is gewoon gemiddeld, maar in gewicht blijft ze achter in verhouding tot de zwangerschapsduur (morgen 40 weken), ze vermoeden rond de 2800 gram, dus nog geen extreem zorgelijke getallen, maar wel als dit door blijft gaan, zometeen weer naar ziekenhuis voor volgende ctg.

Wat betreft het poepen tijdens een bevalling, de getallen liegen er niet om maar 95% van de vrouwen doet het.

@zonnebloempje, wie weet begint t straks toch ineens :) Ik ben uitgerekend op mijn eigen verjaardag, ook best gek.. van mij mag ie dan wel komen hoor

@ik1, fijn dat ze het verder wel goed doet en redelijk goed gegroeid is, dat is dan wel een geruststelling. 2800 valt nog mee voor een meisje. En t is vast fijner bevallen dan van n kind van 4 kilo om t maar ff positief te bekijken :)

Succes zo in t zh

Ik1, ondertussen zal je al wel in het ziekenhuis zijn maar inderdaad heel veel succes. En het is wel echt een geruststelling dat de groei verder niet heel erg achter loopt.

Ben wel nieuwsgierig welke datum je nu kiest, laat je het weten??

Hier een ochtend vol hilariteit. Mijn man en ik zijn vanochtend naar het ziekenhuis gereden, hebben een foto van de voorkant gemaakt en die vervolgens in de familie groepsapp gegooid.. Daarna natuurlijk direct laten weten dat het een 1 april grap was :-D Was erg grappig.

Fijn weekend allemaal

Ctg was in orde.

Wel word ik morgen opgenomen en willen ze beginnen met het plaatsen van een ballonnetje in de baarmoedermond en een voor de baarmoedermond in de hoop wat cm ontsluiting te krijgen. Deze moeten 12 uur blijven zitten en dan gaan ze maandag weer verder met alles. De bevalling kan morgen al zijn, maar het kan ook nog tot woensdag duren.

@zonnebloempje2017, super grappig, hoe reageerde je familie? En misschien begint heel binnenkort jou bevalling ook wel. Succes!

Wat fijn nieuws dat de ctg goed was. En wat spannend dat het morgen allemaal in werking gezet wordt.

De families konden er gelukkig om lachen, al zat de paniek er wel even in ;-) daarnaast hier een goed teken, ik heb zo net mijn eerste harde buik gehad, dus wie weet!

Hoe is het met de andere dames??

Terug
Bovenaan