Hey hey dames bedankt voor het mee denke
@Lynv ik merk idd dat mijn imuum systeem me in de steek laat loop al 2 weke als een zeehond rond hier in huis, Zoveel nesteldrang ik voor 2 weken terug had zoveel wil ik nu slape om maar niet te hoeve hoesten, al gebeurt dat in bed natuurlijk ook , vaal nog erger..
@ manuelaaa123
Wat vervelend dat jij het ook heb,
Ik moet uitkijken met al die drankjes en snoepjes kheb namelijk zwangerschaps suiker dus die beinvloeden die suiker heel erg,
Al moet ik zegge dat die nu toch overhoop lig nu ik niet lekker ben maar daar had me gyneacoloog me ook voor gewaarschuwd, ik hoop niet dat ik om die reden binnen kort moet worden ingelijd daar zie ik dus echt vreselijk tegen op
Tis mijn eerste zwangerschap en heb me de hele zwangerschap prima gevoeld,
Dan krijg je eerst te hore dat je zwangerschaps suiker heb, wat bij mij al een grote kans was want me ma heeft suiker, type 2
En dan een paar weke later blijft je kleintje wat aan de kleine kant waardoor je heel rustig aan moet gaan doen, dus eerder moet stoppen met werken enzo , alles ging weer prima , gwn een klein babytje zelf ben ik ook maar een inimini met me 1.60
En dan krijg je die vervelende rot griep blaaa
Als dat nu eve nog 3 weekjes had gewacht, al is dat natuurlijk ook niks als je net een kleintje op de wereld heb gezet,
Maar waar ik nu echt tegen op zie
Stel ik moet gaan bevallen , hoeeee
Mijn ribben mijn buik mijn rug alles doet zeer van het hoesten, hoe kan ik in godsnaam persen alsk al nie eens normaal kan poepen nu
Sorry moest me verhaal eve kwijt aan vrouwen die wss wete wat ik voel en wat mijn onzekerheden zijn
Groetjes syl