Nieuw topic april 2017 mama's

@syl wat vervelend dat het einde van je zwangerschap zo verloopt. Snap heel goed dat je baalt en dat je je zorgen maakt.. Zoals Lynn al zei, je mag je verhaal hier lekker kwijt. We hebben ieder zo onze eigen kwaaltjes, en snappen daardoor prima hoe het is.

Een tip die ik nog kon bedenken was thee zetten van verse gember. Heel simpel, water koken met verse gember er in en dat opdrinken.

@Lynn, dank je voor je vergelijking. Zorgt er voor dat ik me er wat minder rot om voel dat ik even een baal moment heb.. En ik hoop dat het resultaat van de gipsbuik, de moeite wel waard is geweest :)

Groetjes

<li style="text-align: left;">Dankjewel zonnebloempje2017 ik ga eve verse gember in huis halen wie weet helpt het. Ik hoop dat je gips buik mooi is geworden :) hoeveel weken ben je nu?

@sylvia, toen ik zo vreselijk last ervan had schoot ook door mn hoofd; wat nou als ik nu moet bevallen?! Maar ik las van andere dames dat je lichaam er wonderbaarlijk genoeg voor zorgt dat je er dan totaal geen last van hebt. Dus als t dan nog niet over is moeten we daar maar op hopen..

Het is ook zo irritant.. je hoest en daarvan wordt je keel ruw, dat doet pijn en zorgt voor een  nieuwe hoestprikkel.. zo blijf je bezig. Wat ik wel heb gedaan wat hielp was zittend slapen en beneden slapen want boven had ik meer last vanwege stof.. naja hopelijk is het gauw over, alles voelt al zo zwaar op t end

Gipsbuik wordt heel mooi, ik maak een belly bowl. En ik ben vdaag precies 37 wk

Hallo ladies,

<span style="line-height: 1.5;">Ook hier ff een mindere dag, dus even klagen ;-). Heb sinds ongeveer de 32ste week bekkeninstabiliteit. De ene dag is beter dan de andere, maar vandaag is heel heftig. Rugpijn, steken in liezen en harde buiken. Kan vandaag bijna niet lopen, dus lig al een uurtje of 2 in bad (@ Zonnebloempje - Volgens mij heb je ongeveer dezelfde klachten. Probeer een warm bad. Dat helpt!). </span>

Baal vooral omdat mijn zoontje me ook zo ziet, maar heb een hele lieve man die eigenlijk het hele huishouden en zorg al weken geleden heeft overgenomen. Dat scheelt! Morgen komt mijn mams langs om samen de laatste dingetjes in de babykamer te doen. Kijk ik erg naar uit!

@Silvia - Als je toch gember gaat kopen, neem dan ook een citroen mee. Schijfje citroen in heet water doet wonderen en heeft een bizar hoog vitamine c gehalte tot gevolg die door het het water direct wordt opgenomen.

Liefs vanuit een warm bad, Anna

@kez tur, van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat de bevalling voor spoedig is verlopen en dat je nu heerlijk aan het genieten bent!

De citroen is inderdaad nog een goed idee! Je kan het bij de gember voegen. Ik ben ondertussen 40+1.

@gebruiker, jep inderdaad dezelfde klachten. Ik heb helaas niet echt beschikking over een bad.. :-( ik blijf maar hopen dat het gerommel is en dat mijn lichaam zich voorbereid.

Vind het fijn dat we hier dingen kunnen delen :)

@kez tur

Van harte!! Wauw jij bent de eerste, maar toch n maart-kindje dus :)

Heb je een goede bevalling gehad? En ook een beetje zoals je zelf in gedachten had?

@zonnebloempje, ik vind dat ook fijn idd!

@ lyn v ik ben vandaag 36 + 5 en jah idd zoals ze zegge de laatste loodjes zijn het zwaarst ik hoop dus ook echt dat die hoest snel verdwijnt en dat dan me suiker ook weer in toom te houde is voor de laatste weke zodat ons meisje zelf kan aangeve waneer ze wil komen in plaats van dat ik ingelijd moet worden. Recht zittend slapen lukt mij niet helemaal uit eindelijk zak ik naar benee en alsk dan wakker word heb ik dus hoestbuien waar je u tegen zegt.. Beetje jammer dus, wij wonen in een huis met maar 1 verdieping dus kan ook nie benede gaan slapen ofzo.
<p style="text-align: center;"></p>
<p style="text-align: left;">@ gebruiker 119019</p>
<p style="text-align: left;">Bedankt voor de tip van dat citroentje ik ga morge eve naar de winkel om die dingetjes in te slaan ,Ik wil beter worden!</p>
<p style="text-align: left;">@ kez tur</p>
<p style="text-align: left;">Van harte gefeliciteerd met je kleintje!!! Ik hoop dat alles goed met jullie is...</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">@ zonnebloempje</p>
<p style="text-align: left;">Je bent al lekker ver nog effe en het babytje mag kome alhoewel mag al komen!! Hoop dat het niet te lang meer duurd voor je</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes allemaal</p>

Terug
Bovenaan