Nieuw topic april 2017 mama's

@kez tur; van harte gefeliciteerd met de geboorte! Hoop dat de bevalling een mooie ervaring is geweest! En nu lekker gaan genieten van de kleine!

@Sylvia; had er even niet aan gedacht wat voor invloed het zou hebben op de suiker inderdaad.. niet zo handig! Maar de gemberthee is inderdaad wel een goed idee! Hoop dat je het ook een beetje lekker vindt!

En ook ik bij het heerlijk dat we hier ons verhaal kwijt kunnen! Lucht gewoon enorm op! Ik zal jullie straks nog even verder updaten, ga zo naar de vk voor controle.

groetjes

Dag dames,

Vandaag een rustig dagje gehad. Niet veel bijzonders te melden behalve dat ik geen dag meer door zonder dat mensen vragen waarom het zo lang duurt en hoe lang moet je nog wachten.. Best frustrerend aangezien ik er zelf ook constant mee bezig ben, en er niks lijkt te gebeuren.

@manuela, hoe was je controle??

@zonnebloempje; he, wat shit zeg!! En het helpt dan vast ook niet mee dat iedereen er maar vraagt.. wel lief bedoeld natuurlijk.. maar niemand is er zo nieuwsgierig en kijkt er zo naar uit als jij zelf!!

Bij de vk was alles goed! Er was een nieuwe verloskundige, hele prettige vrouw! Ze gaf alleen wel aan dat de baby nog niet ingedaald is.. ze heeft het mij ook even laten voelen! Was erg bijzonder! Als de baby volgende x ook nog niet ingedaald is, wordt er waarschijnlijk nog een echo gemaakt om te kijken of er geen blokkade oid zit, waardoor de baby niet zou kunnen indalen, dus ben benieuwd!

Hey meiden

Thnxx voor de tips over de citroen en gember.. Heb het idee dat het na 2 kopjes van gister avond al flink zen werk deed , het hoeste is natuurlijk nog nie weg maar heb wel het idee dat het al een heel stuk minder is , dus ga er lekker mee door vandaag, en vies vind ik het nie eens :)

Vandaag weer naar het ziekenhuis voor een dopler echo en een groei echo kijke of ons meisje goed gegroeid is de afgelope 2 weke dan moet ik morge naar de gyneacoloog , behoorlijk spannend dus want is ze niet tevree over de groei van ons kleine hummeltje dan word ik wss ingelijd :( ik hoop zooooo dat het allemaal goed is

Ben behoorlijk gespannen nu!

Nou fijne dag allemaal

Groetjes syl

Dag as mama's,

allereerst Dankjulliewelll voor de felicitaties!

Ik heb een normale bevalling zonder enkele pijnstillers en of ruggenprik gehad. De weeën waren wel heftig, kon me geen houding vinden haha. Maar uiteindelijk nadat ik de kleine in m'n armen kreeg was alle moeheid, pijn etc verdwenen. Zo bijzonder allemaal! Een heel mooi gevoel om moeder te zijn.

Ik wens jullie allen een voorspoedig bevalling en heel veel succes met de laatste loodjes.

Dag aanstaande mama's :)

@kez tur een normale bevalling, dat klinkt super en wat goed dat je het zonder pijnbestrijding hebt kunnen doen!

@sylvia wat fijn dat de gember en citroen hun werk lijken te doen. Ik hoop dat je snel verder opknapt. Verder hoop ik dat alles goed is gegaan bij je controle gister en heel veel succes voor vandaag!!

Ik heb vanochtend controle gehad en voor mijn eigen rust ook een inwendige controle. Hoewel ik nog geen ontsluiting is, is mijn baarmoederhals al wel voor de helft verstreken, dus alle ongemakjes zijn tekenen dat mijn lichaam wel met voorbereidingen bezig is.

Wanneer ik niet voor het weekend bevallen ben, wordt ik dan gestript. Het blijft dus voorlopig spannend :)

Hoe is het met jullie????? Ik1 ik ben zo benieuwd of jou kleine wondertje er ondertussen al is ;-)

@kez tur, dat klinkt als een 'fijne' bevalling :) Heerlijk voor je. Nu maar lekker genieten

@zonnebloempje, spannend zeg, maar dat afwachten lijkt we ook wel wat frustrerend.. je weet t ook gewoon niet en t kan in ptincipe elk moment gebeuren :) Wat denk je zelf, gebeurt t voor t weekend?

@syl, en hoe was t gisteren bij de gyneacoloog?

@manuela, hopelijk daalt ie gewoon natuurlijk in komende week.. hoe gaat t met je kwaaltjes?

@ik1 wat is t stil van jouw kant.. aan het bevallen??? Spannend hoor, misschien heb je t al wel achter de rug en is jullie kleintje er ook al. Ben benieuwd! :)

Hier gaat t redelijk. Merk wel dat mn lichaam er wat klaar mee is en zich er ook klaar voor maakt. Vind t steeds zwaarder worden.. (kortademig, conditie steeds slechter, misselijk, maagzuur, harde buiken, voorweeen, carpaal tunnelsyndroom, vocht in voeten en onderbenen wat ook pijnlijk is, ontzettend druk kind dat mij helemaal bont en blauw duwt en draait van binnen, bekkeninstabiliteit)

Maar toch heb ik mentaal nog zoiets van blijf nog maar heel even veilig in mama's buik :) We zullen zien wanneer hij er genoeg van heeft en zich aankondigd

Liefs Lyn

Hoi hoi aan staande mamas

De uitslag van de groei echo was heel goed onze kleine heeft zelfs een groeispurt gehad, ondanks dat ik ziek ben dus dat vond de gyneacoloog wel heel goed, wat me suikers betreft die vond ze ook niet schrikbarent hoog , terwijl ik dacht ohhh god ik heb ze nie meer onder controle.

Als de kleine dus nie goed gegroeid was de afgelope 2 weke zou ik volgende week ingelijd worden, maar dat is niet nodig , ze wil me wel inlijden met week 40 ze vind het niet nodig om dan nog een week te lope martelen met die suikers... Dus erg fijn nieuws , ik hoop dus alleen dat de kleine ergens met week 39 geboren wil worde uit zichzelf:)

Groetjes syl

Terug
Bovenaan