Nieuw topic april 2017 mama's

Hey syl, fijn ja!

En herkenbaar, ik had buikgriep bijna 2 week lang een paar weken geleden en toen dacht ik ook dit kan niet goed zijn voor de baby.

Maar ook mijn baby had een groeispurt gehad toen en vrat mij gewoon op eigenlijk. Hij groeide terwijl ik verzwakte..

Alles goed gekomen daarna natuurlijk :)

Fijn dat ze je willen helpen dat je niet te lang zo doorloopt maar zou idd fijner zijn als de kleine ervoor komt!

X

Hi dames,

Fijn dat de controles goed waren de afgelopen dagen. Hier gaat het iets beter na een paar hele slechte bekkeninstabiliteit dagen. Ik kan sinds gisteren weer enigszins lopen, dus we houden de moed erin!!! Ondanks de de pijn, vind ik het ook wel jammer dat het nu snel voorbij is. Wij weten zeker dat ons gezinnetje hierna compleet is, maar ik vind het super mooi om een kindje bij je te dragen. Nooit meer zwanger zijn, is ook een raar idee.

De keizersnede staat inderdaad gepland en wel op 21 april. Dat is een week voor de uitgerekende datum. Tenzij de bevalling eerder spontaan begint, moeten wij ons 21 april melden in het ziekenhuis.
<p style="text-align: left;">Liefs, Anna</p>

@ lyn v ja ik ben 25 april uitgerekend , denk dus ook dat ze me dan wil gaan inlijden als de kleine er zelf nog nie is

@ gebruiker 11901

Waarom krijg je een keizersnede? Dat heb ik eve nie mee gekrege

Groetjes syl
<p style="text-align: left;"></p>

Hooi meiden,

moest even alles terug lezen van de afgelopen dagen bij jullie. Er is een hoop gaande bij jullie wat betreft de laatste loodjes, ook ik heb hier mee te maken gehad, maar wordt echt snel beter.

kez tur, van harte gefeliciteerd met jullie kleine! Gaat het goed met de kleine en ben je zelf alweer wat op de been?

zal hier een beetje beknopt mijn verhaal vertellen. Zondagochtend kwamen we in het ziekenhuis voor de inleiding, bij inwendig onderzoek bleek ik al 3 cm ontsluiting te hebben, dus geen ballonnetje geplaatst maar gelijk de vliezen gebroken en de wee opwekkers gekregen. Doordat ik erg uitgeput was van de zwangerschap zelf, maar ook van alles wat er de dagen voor de bevalling zich heeft afgespeeld redelijk snel een ruggenprik gekregen. Dit liet mij op krachten komen voor de rest van de bevalling, vanaf 8 cm voel je de weeen wel met ruggenprik en uiteraard de persweeen ook gevoeld waardoor ik wel de goede richting op kon persen. Zondagavond 18.46 was ons mooie meisje er, helaas wel met de pomp en ern knip want haar hartslag viel weg, (kleine lag constant aan de ctg omdat het een inleiding was, dus konden het goed volgen) uiteindelijk helemaal gezond verklaard. Helaas ben ik zelf veel bloed verloren tijdens, maar ook nog na de bevalling bij vanuit een bloedvat dat blijkbaar nog open stond. Zondagnacht nog met spoed de ok op geweest om alles te herstellen, maandag overdag bloedtransfusie gehad, en heel veel medicatie, dinsdag nog veel medicatie gekregen en uiteindelijk zijn we woensdag samen ontslagen uit het zkh. We hadden een gezinskamer in het zkh waar mijn man continu mocht blijven, was ook een bed voor hem.

De bevalling zelf is me eigenlijk mee gevallen ten opzichte van de nacht die we kregen, ook vanwege pijn die ik toen had, dus dit gaat jullie niet gebeuren, maar zelf was ik heel blij dat ik in het zkh ben bevallen. Door mijn nu nog erg lage ijzer ben ik nog niet echt op de been, maar we gaan ervoor.

Nu is het in de nachten lastig om het kleine meisje lekker warm te houden, maar goed. We zijn thuis en alles komt weer goed.

Dames, zet hem op met jullie laatste loodjes. Ook als je uitgeput bent kom je door je bevalling heen.

Goedemorgen dames :)

Ik1 allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!! En wat fijn dat de bevalling zelf redelijk voorspoedig verlopen is. De rest van het verhaal is absoluut even schrikken. Wat moet dat zwaar zijn geweest voor jou en je man... ik hoop dat jullie nu je thuis bent, samen kunnen gaan genieten :)

Voor de andere dames blijft het nog wel even spannend! Lynn wat knap dat je kan denken dat de baby nog wel mag blijven zitten ondanks dat je het zelf lichamelijk zo zwaar hebt!

Hier blijft het duimen draaien en hopen dat het ergens de komende dagen spontaan begint... het is nu al zo'n eigenwijze donder als zijn moeder ;-)

@anna, inderdaad gek dat je nooit meer zwanger wordt, dat maakt t voor mij ook lastiger om afscheid ervan te nemen en dat maakt ook dat ik (ondanks alle kwaaltjes idd zonnebloempje) zoiets heb van 'blijf nog maar even binnen'  Het is dan wel mijn eerste, maar ik heb al 3 bonuskids dus het is al de 4e

@ik1 Gefeliciteerd!!! Is best nog even spannend geweest dus.. Maar helemaal goed gekomen, goed gedaan hoor! Lekker de tijd nemen om te herstellen en rustig te genieten

@Ike1

Van harte gefeliciteerd met je kleintje

Fijn dat je het verder goed ervaren heb op de dinge na de bevalling na , maar dat vergeet je ook wel weer.

Helaas moet ik vandaag weer naar de huisarts

Dat gehoest wat ik heb escaleerd nu echt , ik stik zowat . Het is nu echt alleen nog een prikkel hoest maar kom er niet meer uit zodra ik een hoestbui krijg , behoorlijk eng als je het gevoel krijg dat je stikt

Dus toch maar weer de huisarta gebeld hopen dat ze me nu eens goed na kijke want dit is echt zo vermoeiend , ben dood moe , kan overal wel om janken , wil slapen maar durf nie want zodra ik slaap komt ie hoest :( ellende

Maar goed we gaan zien wat de arts zometeen zeg

Groetjes allemaal

Terug
Bovenaan