Nieuw topic april 2017 mama's

@Lynn, jeetje wat een heftige bevalling heb je gehad. En inderdaad wat een beladen 1. Ik kan me heel goed voorstellen dat je wat tranen gelaten hebt en nog een aantal keer gaat laten.

Desondanks hoop ik dat je nu na een zware zwangerschap en een zware bevalling een prachtige kraamtijd krijgt, waarin je vol op kunt genieten van jullie kereltje..

@Lyn, wat vervelend om te lezen dat het een vreselijke ervaring is geweest, klinkt echt als een horrorbevalling. Ik had dit eigenlijk misschien niet moeten lezen, ik ben nu namelijk zelf 40w+2d zwanger, overtijd dus. Ik kan niet wachten tot ik die kleine van me in m'n armen heb. Maar ik bereid me voor op het ergste, dan kan het alleen maar meevallen. Het ons eerste kind, dus weet niet wat me te wachten staat, en dat maakt het net allemaal nog lastiger.

Tot nu  toe is het vrij rustig, maar ik ben zo nieuwsgierig! Die ongeduld snappen jullie vast wel. Ik vind het alleen erg vervelend dat ik last heb van obstipatie, zit helemaal vast... Ik hoop dat het de komende dagen wat beter gaat worden. Veel fruit en granen eten dan maar.

G-g

Vervelend dat je verstopt zit

Ontbijt koek kan helpen zeggen ze

En sinaasappelen , ben blij dat ik daar geen last van heb

Ik ben nu 38+6 en ben ook behoorlijk ongeduldig aant het worden dus weet hoe je je voeld, alleen mag ik maar tot 40 weke zwanger zijn ivm mijn zwangerschaps suiker , als ik dan nog zwanger ben word ik ingeleid , lijkt me uit eindelijk behoorlijk eng maar goed so be it.  Als dat het beste is voor de kleine kom ik daar ook wel weer overheen.... En wat betreft de horror bevalling van lyn jah klote als je nog moet bevallen en je leest dat , maar iedere bevalling is anders lees op bladzijde 16 ook eve het bevallings verhaal van zonnebloempje dan zie heeft het een stuk makkelijker gehad , laat je niet van de stuk brengen et komt zoals het komt , je kan er niet meer onderuit...

Suc6 met wat gaat komen hoop dat je snel je kleine ontmoet!!

Wat een afschuwelijke bevalling heb jij ook gehad Lyn! Wel fijn dat de kleine man het wel goed doet. Pas op hoor met je bloedverlies, had zelf 2,5 liter bloed verloren en ben nu 2 weken later met regelmaat nog behoorlijk dizzy.

G-G misschien kan je erwtensoep en chili con carne en dergelijke gaan eten een paar dagen lang of een scheutje extra olijfolie gebruiken als je je eten bereid. Succes.

Zonnebloempje, hoe gaat het met de kleine?

Manuela, gebeurt er al iets bij jou?

Mijn zwangerschap was niet rozengeur en maneschijn en de bevalling evenmin (understatement)

Maar echt.. t klopt wat ze zeggen.. je 'vergeet' het en alles is het waaed geweest. Daarnaast ben ik echt trots op mezelf dat ik dit en ook hoe ik dit doorgemaakt heb. Wij vrouwen kunnen dit, zijn hiervoor gemaakt. En ik heb groot respect voor alle zwangere en bevallen vrouwen. Ik zal het nooit meer onderschatten.

De natuur is een wonder.

Dus dames die nog moeten; ja het is even doorbikkelen, maar je kunt dit! Je bent hartstikke sterk, sterker dan je ooit dacht. En straks heb je gewoon dat mensje in je handen die je zelf gemaakt hebt en die jij als enige al zo goed kent

X

Oh en G-G, pruimensap van zonnatura. Heel ranzig maar werkt perfect. 1 fles achter elkaar leegdrinken (op 1 avond of middag) en de toetjes met pruimen van activia hielpen mij ook wel

Dag voor de bevalling kwam alles er trouwens vanzelf uit, nog zo'n mooi teken dat t begint

Hoi meiden, bedankt voor jullie tips. :D Ik ben al vollop aan de fruit, pruimen en roosvicee laxo. @ik1, afgelopen week 2 dagen chili gegeten, maar had niet echt het idee dat het hielp. Gisteravond was ik het behoorlijk zat, heb toen een beetje druk gezet en kwam uiteindelijk wel iets uit. Vannacht had ik ineens net voor het slapen een enorme druk daaronder, en de baby was heel druk. Ben toen uiteindelijk in slaap gevallen om 2 uur later met menstruatieachtige pijn wakker te worden. Die hielden een paar seconden aan en ebte daarna weer weg. Zo ben ik een beetje de nacht doorgegaan. (Het gevoel herhaalde zich steeds, onregelmatig dat wel) Half 3 is het nu en ik heb het af en toe, vanmorgen leek wel alsof mijn onderste een beetje beurs was. Ik kan het moeilijk uitleggen. Zijn de voorweeen begonnen soms? Hoe ging dat bij jullie? Ik weet niet goed wat ik nu moet doen eigenlijk, we worden straks (Onder voorbehoud) bij mijn ouders verwacht, maar ik weet niet of het nu wel verstandig is om te gaan.

Hey  g-g

Ben je alsnog naar je ouders geweest?

Hoe gaat het nu? Mss zijn het voor weeen idd maar het hoeft ook niks te zijn..

Ik kom net bij me schoonouders vandaan paasbrunch gehad, voel me nu niet echt lekker omdat me suiker dus te hoog is .... Door het eten:( hoop dat ie snel zakt ...

Ik heb die druk ook wel eens gevoeld van ondere maar bij mij is dat weer vertrokken ,en als ik helemaal recht op ga zitten voeld het nog steeds nie fijn dat zal denk ik komen doordat de kleine is ingedaald...

Terug
Bovenaan