Nieuw topic april 2017 mama's

Hoi, Sylvia,

We moeten nog. gelukkig wonen mijn ouders niet zo heel erg ver. Dus ik denk dat ik het er maar op waag. In tussentijd ook weinig veranderd. Dus het zal allemaal wel loos alarm zijn. Ik had een paaskindje ook niet zo erg gevonden, maar helaas:)

Hoe ver ben jij? Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt, of dat de baby maar snel mag komen.

Hey g-g ik ben vandaag 38+6 dus van mij mag ze komen ben het behoorlijk zat omdat ik me niet lekker voel.

Wij hebben een paadbrunch gehad bij me schoonouders nu dus weer lekker thuis.. Blij toe! Al was het wel gezellig hoor maar als je je eige nie lekker voeld is thuis zijn het beste !

Hoi lady's

Wat een gezellige drukte is het hier!

@ik1, hier gaat het allemaal wel goed. Logan was iets te veel afgevallen de eerste twee dagen, maar hij drinkt en past en poept goed dus ze maken ze zich geen zorgen. Hij was zelfs weer wat aangekomen.

Ik ben soms vreselijk onzeker over alles, maar merk dat ik steeds meer op mijn instinct durf te vertrouwen in plaats van op wat de richtlijnen zeggen. En wat een zegen is de kraamzorg!

@Lynn, wat een prachtige woorden zet je hier neer. Ik heb diep respect voor je! En je woorden zijn meer dan waar.

G-G ik kan je helaas geen uitsluitsel geven over eventuele voorweeen. Ik heb helemaal niks geen voortekenen gehad. Het strippen heeft het op gang gebracht en tegen de tijd ik weeën had, waren ze wel echt te herkennen als weeën. Ik kan alleen niet uitleggen hoe het voelt.

@de andere dames, ik hoop dat jullie fijne paasdagen gehad hebben en dat jullie wachten snel beloont worden. Ik lees mee en wanneer ik tijd heb zal ik ook reageren!

Heey dames!!

Wat weer een verhalen ;-)

@Lynn; super mooi dat je er zo tegenover staat! Mooi verwoord!

@Zonnebloempje; ik kan me de onzekerheid wel indenken, maar ik zou zo zeggen; scheit aan de regeltjes en richtlijnen! Mooi dat ze er zijn, maar iedereen is anders! En als jij merkt dat je kleine het goed doet, dan is dat zo! Tuurlijk snap ik dat er wel richtlijnen nodig zijn, maar denk dat je eigen moedergevoel toch leidend is!

@G-G ; je kan bij de drogist ook eventueel een microlax halen. Misschien dat het je helpt! Niet te vaak gebruiken hoor! Gewoon in principe 1x en als het niks uithaalt, kan je misschien nog met de vk overleggen.

Hier is het allemaal nog vrij rustig. Vandaag lekker rustig aan gedaan. Net bij mijn ouders aan het gourmetten geweest met de rest van de familie! Heel erg gezellig, maar ben echt kapot!

Ik herken ook wel wat van de menstruatie-achtige krampen.. moet zeggen dat ze bij mij heel sporadisch optreden. Ik ben benieuwd! Nu Pasen is geweest,  mag de kleine wat mij betreft wel komen! Zit nu op 38+5. Morgen weer controle bij de vk.. ben benieuwd!

Groetjes!!

@Sylvia, ik kan me voorstellen dat je het zat bent. Het wordt ook allemaal steeds zwaarder.

Ik ben net weer terug bij m'n ouders vandaan, blij toe! Ik heb de klachten nog steeds. Het komt en ebt dan ook weer weg. Ik kan er geen touw aan vastknopen. Het rommelt dan al wel, dat lijkt me wel een goed teken. Maar goed, Ik ben het nu ook wel zat, laat haar maar gewoon komen.

Ik las in de facebookgroep dat iemand al 41+5 weken was, die vandaag een ballonnetje ingebracht kreeg, wat ook geen pretje is, schijnt. Ik krijg het daar wel spaans benauwd van eigenlijk.

Hi allemaal!

Hier ook rustig de Pasen doorgekomen. Vandaag hebben we ons zoontje extra verwend. Hij wordt natuurlijk over 4 dagen de 'grote' broer, dus dit was onze laatste hele dag met z'n drietjes. Raar idee eigenlijk.

Over dat inleiden en ballonnetjes enzo, bij mijn zoontje ben ik ingeleid met bijna 42 weken. Die bevalling was de 'bevalling from hell' (samenvating: 72 uur rugweeen en uiteindelijk spoedkeizersnede vanwege foetale nood), maar dat heeft niets met inleiden te maken. Kijk maar naar Lyn (ook bizar verhaal en respect dat je zo positief er al op terug kijkt!!) hoe een bevalling die natuurlijk is begonnen kan verlopen. Iedereen ervaart het natuurlijk op zijn eigen manier, maar als er een soort bevalling is waarbij je nog enigszins controle hebt en je kan voorbereiden, is het een inleiding. Die ballonnetjes, capsules enzo die ze gebruiken om je baarmoedermond te verweken voel je echt niets van en stelt niets voor in vergelijking tot de echte bevalling daarna.

Overigens heb ik natuurlijk nu makkelijk praten met de einddatum van de zwangerschap en keizersnede in mijn agenda genoteerd (tenzij hij eerder komt natuurlijk). ;-)

Liefs, Anna

Hey  dames fijn dat jullie ook lekker hebbe kunnen genieten van pasen :)

Ik word net weer lekker benauwd wakker dus dacht ga maar eve naar binnen kopje thee drinken en medicatie in nemen om zo weer lekker te gaan slapen ,maar nu zit ik hier dus met wat gerommel , herken het idd ook als menstruatie krampen maar dan wat erger, nog wel houdbaar en het begint net pas dus weet niet of het zo stopt ,

Komt ook die vervelende knuffel kat nog eens op schoot liggen want die moet en zou erbij komen liggen :p

Ik hoop dat het gerommel zo door zet of juist vertrekt dat ik nog wat kan slapen want ga het zo toch nog maar eve proberen nu die medicijnen weer werken vanacht was weer een hell met dat gehoest, k hoop dat ik me vriend niet enorm wakker gehouden heb want die moet natuurlijk om half 8 zen bedje weer uit om naar kantoor te gaan :(

Nou weltruste nog eve

Knuffelsss

Ik hoop ook dat het gerommel door gaat zetten Sylvia.

Bij mij begon het gisternacht ook wel menstruatieachtige pijn. En deze nacht werd het erger, en begon het vanmorgen zelfs op regelmatig opkomende pijn en wegebbende te lijken, om de 6 a 7 minuten, 20-30 seconde aanhoudende pijn. Net ook een bloedprop ter grote van een knikker verloren. Wat ook een goed teken is. Ik ga nu even rusten, het is nu echt wachten geblazen. Hopelijk mag ik snel die kleine in m'n armen sluiten, eindelijk. Fingers crossed dan maar. :)

Terug
Bovenaan