Nieuw topic april 2017 mama's

G-g wat spannend!!!

Bij mij komt het rommelen en gaat , ik denk gwn dat het bij mij vals alarm was , was vanmorge wel heel misselijk ineens, maar is weer weg dus ga nu wat proberen eten.

Ik heb echt een rot nacht gehad dus word nu pas wakker eigenlijk :)

Ga maar eve rustig serie kijke en me niet al te druk maken vandaag.

Ook ik hoop dak onze kleine snel mag ontmoeten...

@G-G Spannend hoor. Dat klinkt wel serieus. Heb je de verloskundige gebeld over die bloedprop? Daar moet je altijd even voor bellen (betekent vaak laat in de zwangerschap namelijk dat je baarmoeder aan het verweken/ ontsluiten is en je lichaam iets probeert te lozen).

Succes mocht het doorzetten!!

Liefs, Anna

Hey ladys bij mij is het weer rustig... Wel steeda harde buike maar zonder pijn... Morge moet ik weer naar de gyneacoloog een groei echo en een dopler en dan gaan we de inleiding bespreken de datum enzo , best spannend

Heey Dames!!

@Sylvia; jammer dat het gerommel niet heeft doorgezet! Anders betekende het natuurlijk dat je je kleine snel kon ontmoeten!

@GG hoe is het bij jou?

Vandaag weer bij de verloskundige geweest voor controle. Geen bijzonderheden eigenlijk. De kleine man doet het nog goed.. zit nog wel lekker geloof ik..

Daarna nog even heel spontaan met Manlief in Groningen geweest. Gezellig geluncht en nog wat rondgekeken in de stad. Nog gezellig een drankje gedaan, heerlijk! Had wel af en toe wat harde buiken, maar verder geen pijntjes. Merk wel dat m'n rug het nu ook steeds wat zwaarder krijgt. Denk dat ik morgen weer wat zal moeten inleveren, maar heb vandaag een heerlijk dagje gehad! (Ondanks een super slechte nacht! Tegen half 12 in slaap gekomen en schrok rond kwart over 3 ineens wakker. Was toen echt helemaal wakker, uiteindelijk er maar uit gegaan en beneden gaan bank-hangen..)

Oowh! En dromen jullie soms ook ineens zo raar?

Droomde laatst nog dat m'n baby-buik ineens weg was en de baby was nergens te bekennen.. heb toen nog in m'n slaap aan m'n buik gevoeld en die voelde ineens heel erg plat aan! Op m'n zij gedraaid en gelukkig zat m'n buik er nog ;-) Maar schrok wel even van die droom hoor!

Hahaha manuelaa ik heb 2 nachte geleden ook zoiets gehad, dat ik iets droomde en me buik was er niet XD heel maf , zal er wel bij horen ....

Kmoet morgen naar de gyneacoloog voor groei echo , denk dak aan de gyneacoloog ga vrage of ze me zo snel mogelijk wil inleiden want heb het echt steeds benauwder , vandaag weer naar de huisarts geweest mag nog meer pufjes in nemen ,maar zit nu echt met vervelende gedachtes met kan ik het straks wel aan nu ik zo benauwd ben enzo dus ga gwn vragen of het deze week niet al mag gebeuren , anders wacht ze tot volgende week maar volgens mij zit onze kleine ook wel best en gaat ze zichzelf niet melden :( ik twijfel heel erg dus om het te vragen of het eerder kan als volgende week. :(

Hoi dames,

Ja, de weeën zijn echt begonnen, net voor de nacht een bezoekje van de verloskundige gehad. Had de hele dag aanhoudende weeën gehad, die zich steeds sneller en langer aanhielden. We wisten eigenlijk niet goed of we nog moesten wachten of niet. (We gingen de nacht in) Maar goed, ze waren langs geweest en helaas nog geen ontsluiting, wel stond ie al half open zeg maar. Dat toucheren is ook geen pretje trouwens. :( Ze zeiden tegen me, probeer nog te gaan slapen. Maar he, makkelijker gezegd dan gedaan. De pijn is liggend nog erger dan als je zit of ergens tegenaan leunt. Dus ben er nu maar uitgegaan. Ik denk niet dat het van slapen nog gaat komen. Dus nu ben ik wakker, en laat tussen de weeën door even een berichtje achter. Ik weet nu in elk geval hoe weeën voelen...

Terug
Bovenaan