Nieuw topic april 2017 mama's

Hey g-g

Spannend ik hoop dat alles lekker vlotjes gaat verlopen!

Ik zelf ben weer even wakker voor medicijnen en ja hoor ook weer een harde buik die vervelender aanvoeld als al die andere harde buiken maar verder nog niks , dus ik ga nog eve slapen ik moet morgen toch naar de gyneacoloog dus vertel het haar dan wel dat dit nu best vaak voor komt ,

Suc6 je kan het voor je het weet is je kleintje er !

Spannend GG! Succes meid, het duurt nu niet lang meer :) mooi vooruitzicht

@Syl jij bent ook iedere nacht op haha. Hoop voor je dat die harde buiken doorzetten en alvast je bmm wat verweken. Scheelt weer wat werk straks. Maar sommigen beginne een bevalling zonder harde buiken of voorweeen dus t zegt niet veel. Kan elk moment raak zijn :)

Hey lyn v jah ik slaap zo slecht door die benauwdheid , kga gwn vrage of me gyneacoloog me zo snel mogelijk wil helpen, zo kan het echt niet langer dit gaat dus al 4 weken zo dan slaap ik bijv van 11 tot 3 dan word ik wakker van de benauwdheid dan zal je zegge effe medicijnen en hup weer slapen, nou mooi niet leg nu dus ookal weer wakker vanaf 3 en kan nie meer in slaap komen, ga zo wel gwn naar binnen serie kijken ofzo  en dan hopen dat me gyneacoloog het met me eens is en zoiets heeft van dan maar gelijk inleiden, zodat ik erna een pretnison kuurtje kan krijgen zodak beter word, nu kan dat namelijk niet ivm die kleine . Maarjah ben nu 39+1 dus ze zou makkelijk buite me buik kunnen!

Laat het maar snel 12:00 zijn dan heb ik de afsprk in het ziekenhuis zal al een hele opluchting zijn als ik weet dat het geen hele week meet hoef te duren, ben gebroken

Hoop voor je dat de tijd snel gaat vanochtend en dat ze je wat eerder willen helpen. Zonder energie je bevalling in kan ook niet

X

G-G, spannend dat het begonnen is! Ik hoop dat alles voorspoedig gaat verlopen

Syl, succes bij de gyn. Niet bang zijn om te vragen wat ze voor je kunnen betekenen.  Het is tenslotte jou lichaam.

En manuela, dat klinkt als een heerlijk dagje! Het is ook wel belangrijk om nog even lekker van elkaar te genieten, voordat de kleine komt.

Hi dames,

Hier ook een kleine ontwikkeling, die niets bleek te zijn. Gisteren avond begon ik met regelmaat last te krijgen van harde buiken. Toen we gingen timen bleken ze netjes om de 5 minuten te zijn. Ziekenhuis gebeld; we konden komen. Na een uurtje ctg en controle, bleek er inwendig nog geen enkel teken van een beginnende bevalling. Geen ontsluiting, potdicht en baarmoeder nog niet gekanteld. Dus, we mochten naar huis.

Raar, wij leven zo naar de datum toe van de geplande keizersnede dat we amper rekening houden dat de bevalling ook gewoon kan beginnen. Gisteren was dus even een 'reality check'. En er blijkt een nadeel te zijn dat ik onder behandeling van het ziekenhuis ben en daar moet bevallen. Ik kan dus niet een verloskundige bellen die even langs komt en kijkt, maar moet gelijk naar het ziekenhuis. Dat is best lastig met een peuter die ligt te slapen.
<p style="text-align: left;">G-G - Succes vandaag! Hoop dat alles voorspoedig verloopt!!</p>
Liefs, Anna

<p style="text-align: left;">@G-G ; spannend! Succes!!</p>
<p style="text-align: left;">@sylvia; Wel even fijn om te horen dat jij soms ook zo gek droomt.. Ben ik niet de enige ☺</p>
<p style="text-align: left;">@Anna; Het lijkt me ook wel vreemd inderdaad als je eigenlijk een datum hebt waarop jullie de kleine in jullie armen mogen sluiten en het dan toch eerder wat begint te rommelen! Wanneer is de keizersnede ook alweer?</p>
<p style="text-align: left;">Afgelopen nacht een hele rustige nacht gehad, geen gerommel of gekke dingen. Ben nu 39 week. Hopelijk hoeven we niet lang meer te wachten.. maar we zullen wel zien!</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Hey dames net wakker geworden op de bank! Was serie gaan kijke en toch nog in slaap gevalle, nu behoorlijk nerveus omdat ik zo naar het ziekenhuis moet jullie horen straks hoe het is afgelope !

Terug
Bovenaan