Nieuw topic april 2017 mama's

Hoi!

Na een roerige nacht, had ik vanmorgen wel behoorlijke achtereen volgende weeën. Ik was halverwege de ochtend weer even in bed gaan liggen en voelde het allemaal wegzakken. Ik heb zelf nog even kunnen slapen tussen de weeën door. Zo jammer dat de weeën niet willen doorzetten. De verloskundige belde tegen de middag. Ze raden me aan om even onder de douche te gaan staan, zodat de weeën weer op gang komen en wie weet de vliezen misschien breken. (niet gebeurd helaas) Wie weet helpt dat wel. En anders ga ik straks nog keer onder de douche staan. Als er weer een beetje ritme in zit.

Succes Sylvia! ;-)

Spannend hoor G-G

Bij mij werden ze onder de douche ook sterker. En veel van houding wisselen hielp wel.. lopen, staan, hangen, zitten...

Succes!

Thuis van de gyneacoloog , k word morge ingeleid, althans k moet morge ochtend om half 7 naar het ziekenhuis bellen om te vrage of er plek is , dan gaan ze kijken of me baarmoedermond rijp is , als dat zo is moet ik blijven en worden men vliezen gebroken als me lichaam nog nie zo ver is word er een ballonnetje geplaats om mijn baarmoedermond rijp te maken dan mag ik wss nog een dagje naar huis, ben benieuwd en gek genoeg heel kalm, ik dacht dat ik enorm veel problemen zou hebben met het uit handen geven van de controle over me eige lijf maar toch niet, mss komt dat nog , heeft iemand ervaring met zo ballonnetje ? Dus het rijpe van je baarmoeder mond?

@G-G - Jammer dat het niet doorzet. Onzekere periode zo.

@Manuela - De keizersnede staat gepland voor vrijdag. Dus maximaal nog 2 nachtjes. Spannend!!!

@Sylvia - De bevalling van mijn eerste zoontje is ook ingeleid. Eerst inderdaad baarmoedermond verweken met ballonnetje. Spannend hoor!! Bij mij werkte het verweken niet. Ik kreeg er alleen maar weeen van en geen verweking/ ontsluiting. Na 2 dagen besloten te stoppen met inleiding om een dagje bij te komen en toen braken de volgende dag mijn vliezen spontaan. Inleiden/ verweken kan best lang duren, dus verwacht niet dat je morgen al een baby vast houdt. Wel fijn dat de gynaecoloog mee wilt werken! Succes morgen.

Liefs, Anna

Hey anna dat had me gyneacoloog ookal gezegt dat het idd 3 dage kon duren voor het ballonnetje wat zou doen... Hope dat het wel wat ga doen of dat me baarmoeder er al klaar voor is !! We gaan het zien ik hou jullie op de hoogte

Heey dames!!

@Anna; ooh!! Dat is het al bijna!! Spannend!! Leuk hoor!

@sylvia; fijn dat ze je willen helpen! Hopelijk horen we snel meer van je!

Sylvia, succes vandaag!! Ik hoop dat het voorspoedig verloopt en dat het niet drie dagen gaat duren.

En Anna, wat spannend nog 1 nachtje slapen. Lijkt me heel bijzonder dat echt naar een specifieke datum kan toe leven in plaats van afwachten tot het zelf komt.

G-G, ik hoop voor je dat het ondertussen doorgezet heeft!

Terug
Bovenaan