Nieuw topic april 2017 mama's

<p style="text-align: left;">Net terug van ziekehuis , khad al 1 cm onsluiting maar ze konde nog net de vlieze nie breken, dus toch een ballonnetje gezet nu mocht ik weer eve naar huis morge terug om 7 uur dan kan wss wel gebroke worde mits het ballonnetje vandaag al los laat moet ik eerder terug, heb wel al wat weeen dus denk wel dat het wat doet</p>

Hey dames bij mij is de onsluiting dus toch op gang gekome door de ballon naar de hele middag te hebbe geslapen moesk naar de wc dacht dak moest poepe dus zette wat druk en vloep ballon eruit dus moest terug naar het ziekenhuis, kijke of ik nu wel 3 cm onsluiting had of dat er een nieuwe ballon in moest en jah hoor gelukkig 3 cm. Mocht weer naar huis om thuis te gaan ete douche en slapen, morge ochtend moet ik naar het zieken huis om 7 uur en breken ze me vliezen , als ze vanacht nie zelf breken dus ben benieuwd heb zo nu en dan wat weeen maar nie heeel pijnlijk ofzo ,

Morge heb ik dus wss mijn kleine meisje in me armen!!

@Sylvia; hopelijk lukt het om vanacht een beetje te slapen en goed uit te rusten! Succes meid! Heerlijk vooruitzicht voor morgen in ieder geval dan!

Hier rommelde het vanavond ook heeel eventjes.. niet verder dan menstruatie-achtige krampen en wat "gewone" harde buiken. Nu alles weer rustig.

@Anna; heel veel succes morgen! Jij zal sowieso je kleine in de armen mogen sluiten!

Liefs,

Manuela

Zo me wekker gaat net en uit eindelijk behoorlijk kunnen slapen, kheb verder niet echt veel last gehad van weeen of wat dan ook, kleine meid was wel lekker druk vanacht.

Ik weet dus niet of mijn lichaam nog verder is gegaan met onsluiting maken maar denk het niet , mss een centimeter meer maar dat zien we zo wel als we int ziekehuis aan komen, gek genoeg ben ik nogsteede heel rustig en niet eens zenuwachtig ,terwijl ik normaal gesproken een behoorlijke zenuwe pees kan zijn, k besef nogsteeds nie echt dat ik vandaag me kleine meisje mag ontmoeten al krijg jk kriebels in me buik bij het idee , nou kga me bed uit eve ete en douche , en dan maar op naar het zieken huis waar ze dus me vliezen gaan breken en weeen opwekkers via een infuus gaan inbrengen,  khou jullie op de hoogte en voor de dames die nog moete bevalle khoop dat het voor jullie ook snel gaat gebeure

Hi allemaal,

Hier nog 1 aanstaande moeder in het ziekenhuis. Helemaal klaar voor de operatie. Nog een paar uurtjes wachten, dan zijn we aan de beurt!

Succes vandaag Sylvia! Hoop dat het spoedig verloopt voor je. Grappig dat we vandaag allebei ons kleintje gaan zien.

Liefs, Anna

Terug
Bovenaan