Nieuw topic april 2017 mama's

Hey hey ladys

Ik leg nogsteeds in bed ben nog bezig, maar voel niks want heb een ruggeprik gevraagt die weeen ware naar anderhalf uur al niet te houden

Kon ze niet echt weg puffen vanwege die benauwheid, dus ging erg moeizaam, maar kon al gauw bij de anestasist terecht gelukkig , dus ik lig hier nu lekker relax terwijl me lichaam zen werk doet, de onsluiting gaat niet heel hard had om 13:00 4en half ze zal zo weer komen kijken maar is wss eve druk. Kan ni wachten tot ik mag persen wil nu me kleintje wel zien!!!

Maar goed alles rustig aan nu ik toch verdoofd ben, heb net al heerlijk ligge slapen.

En anne spannendddd jij heb je kleintje denk ik al in je armen, hoop dat de keizersnee goed is gegaan en dat alles goed is met jullie 2

Dikke knuff syl

Hallo allemaal,

Vanmiddag is onze mooie zoon geboren. Iets later dan de oorspronkelijke planning. Er kwamen wat spoedkeizersnedes tussendoor en die gaan natuurlijk voor. Was wel lang wachten, maar het gaat om het eindresultaat. Het gaat heel goed met ons allebei. Hij gaat over een kwartiertje aan zijn 3de voeding beginnen en ligt verder vooral heel lief op mijn buik te slapen. Wij zijn gelukkig!!!

Sylvia - Gaat het jou ook nog lukken vandaag? Succes voor als je nog bezig bent!

Liefs, Anna

Heey!!

Anna; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet van je mooie mannetje! En rust ook vooral veel uit! (Voor zover dat mogelijk is ;-) )

En Sylvia? Hoe gaat het bij jou? Hopelijk heb je jouw kleine ook al lekker bij je in de armen!!

Ik wacht nog in alle rust (en ongeduld) totdat onze kleine zich meldt. Voorlopig heeft hij het nog goed naar de zin in m'n buik, Hihi! Heb hem al wel even gevraagd of hij in ieder geval niet zondag wil komen, dan is zijn vader al jarig.. Zal voor de kleine vast iets minder leuk zijn. Voor de aanstaande papa natuurlijk wel een heel leuk kado, Hihi.

Anna, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man. Ik hoop dat jullie beide het goed doen en snel naar huis mogen.

@sylvia, ben erg nieuwsgierig hoe het bij jou is.

En manuela, die ongeduld ken ik nog heel goed. Succes er mee en alvast een fijne dag gewenst zondag..

Ik heb mijn Logan op de borst liggen. Hebben net de laatste voeding voor de nacht gehad. Hopelijk wil hij een beetje slapen vannacht. Hij is wat dat betreft een wispelturig kereltje. De ene nacht gaat beter dan de ander. Verder vind ik het ongelofelijk dat mijn mannetje alweer een week oud is... Gaat zo snel!

Hey dames ,

Nou dit word een lange update voor jullie

Vanmorge om half 8 me vliezen gebroken, ging allemaal prima aan de weeen opwekkers ook prima. Maar had vanavond om 8 uur pas 2 cm extra dus in totaal 5 ,.werkte dus voor geen meter, toen hebbe ze de weeen opwekkers op volledig gezet, helaas werd ik hier echt dood ziek van en deed het nog nie veel , had te onregelmatige weeen, en kotste alles uit was er maar in ging al was het water , echt zoo naar kheb me nog nooit zo slecht gevoeld, gelukkig had ik een riggeprik dus van die weeen voelde ik nie veel. Maar goed uit eindelijk beslote maar een keizer enee te doen, najah toen was het gelukkig zo gebeurt met de kleine is alles goed ze heet noa en weegt 2965 , ik voel mr gelukkig ook weer wat beter , we moete wel in het ziekehuis blijve tot maandag maar we zijn super blij met ons wondertje :)

Sylvia; van harte gefeliciteerd met je kleine meid! Lekker van gaan genieten!

Hoop dat je goed en snel hersteld! Naar dat je er zo zien van bent geweest!

Liefs!

Terug
Bovenaan