<p style="text-align: left;">Aw manuela kan me dat heeel goed voorstellen nog eve volhouden mop,</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Ik leg nog int ziekenhuis , ben net van alle toeters en belle afgehaald geen draadjes meer uit me rug pols en van onder , wat een verademing, gister een beetje een rot avond gehad omdat ik het gevoel echt hadden dat ze me behandelde als een gehandicapte terwijl ik me prima voelde.... Nu mag ik ineens alles zelf doen zonder op de bel te drukke ... Heel fijn dus voel me gelijk een stuk beter!</p>
<p style="text-align: left;">De kleine doet het goed ,</p>
<p style="text-align: left;">Heeft gister praktische de hele dag geslape waardoor ik dacht shit dit gaat een hel nacht worden,</p>
<p style="text-align: left;">Viel mee ze is om half 2 goed in slaap gevallen , naar wat huil buien van krampjes in der buikje, alles begint lekker te werken daar binnen en ze moet natuurlijk nog eve wennen aan de voeding, scheetjes late kan ze goed'!! Haha</p>
<p style="text-align: left;">Nou khoop voor de gene die nog moeten dat het snel gebeurt, heel beel suc6 ladys</p>