Nieuw topic april 2017 mama's

Hey ladys eve een updateje met mij gaat prima en met onze kleine noa al helemaal , ik heb natuurlijk nog last van die wond maar goed dat gaat ook wel over'!! De kleine is lekker levendig maar is geen jankerd al had ze vanacht wat moeite met slape, om 4 uur is ze in slaap gevalle en tot net moeste we der steeds wakker make voor de voeding, nu leg ze wakker en wel te wachten tot de voeding eraan komt!

Heey dames!

Hier nog weer een ongeduldige mama-to-be!

Vanmorgen even lekker rustig aan gedaan! Vanmiddag even met manlief wezen lunchen.. maar Pff.. dat was me eigenlijk toch wel wat te druk hoor! We waren bij een croissanterie waar we wel vaker zitten.. Maarja.. het is vandaag zaterdag, dus het was er veel drukker dan anders!

Had voor het eerst echt last van de drukte! Toen manlief me daar ook vroeg of we nog even langs zijn ouders konden, kreeg ik het ook ineens spaaansbenauwd!

Zijn nog wel heel eventjes langs geweest en dat was ook verder prima. Kon daar ook gewoon weer goed ontspannen en me rustig laten bedienen.

Groetjes,

Manuela

<p style="text-align: left;">Aw manuela kan me dat heeel goed voorstellen nog eve volhouden mop,</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Ik leg nog int ziekenhuis , ben net van alle toeters en belle afgehaald geen draadjes meer uit me rug pols en van onder , wat een verademing,  gister een beetje een rot avond gehad omdat ik het gevoel echt hadden dat ze me behandelde als een gehandicapte terwijl ik me prima voelde.... Nu mag ik ineens alles zelf doen zonder op de bel te drukke ... Heel fijn dus voel me gelijk een stuk beter!</p>
<p style="text-align: left;">De kleine doet het goed ,</p>
<p style="text-align: left;">Heeft gister praktische de hele dag geslape waardoor ik dacht shit dit gaat een hel nacht worden,</p>
<p style="text-align: left;">Viel mee ze is om half 2 goed in slaap gevallen , naar wat huil buien van krampjes in der buikje, alles begint lekker te werken daar binnen en ze moet natuurlijk nog eve wennen aan de voeding, scheetjes late kan ze goed'!! Haha</p>
<p style="text-align: left;">Nou khoop voor de gene die nog moeten dat het snel gebeurt, heel beel suc6 ladys</p>

<p style="text-align: left;">Gefeliciteerd Syl en Anna!!!</p>
<p style="text-align: left;">Succes Manuela, kan niet lang meer duren nu</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Ik herstel maar langzaam, maar Tim doet t hartstikke goed. Ik ben vdaag jarig ent mooiste cadeau ligt as we speak op mijn borst.</p>

Gefeliciteerd Lynn! Zo lekker hé, als je bij je op de borst liggen??

Hoe gaat het verder met de mama's??

En manuela, ben jij nu nog de enige die aan het wachten is?? Ik hoop dat je kleintje niet te lang op zich laat wachten.

<p style="text-align: left;">@Lynn; gefeliciteerd!! Heerlijk dat je kleine nu dan lekker bij je ligt! Is vast een extra mooie verjaardag nu! ;-) Fijn dat Tim het zo goed doet!</p>
<p style="text-align: left;">@Sylvia; heerlijk dat je nu weer verlost bent van alle snoeren en ongemakken die daar bij komen.. en fijn dat je kleine het zo goed doet :)</p>
<p style="text-align: left;">@Zonnebloempje; volgens mij ben ik inderdaad nog de enige die wacht op de kleine! Als hij besluit om op de uitgerekende datum te komen, heb ik nog 3 dagen te gaan. Ik ben benieuwd! Heb wel wat meer harde buiken en heb ook al wel sporadisch wat voorweeen gehad.. ik zie het allemaal wel, wacht rustig af. Hoe gaat het bij jou?</p>

Hey Manuela,

Ik hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten. Ik gun niemand de frustratie en het ongeduld dat komt kijken bij bijna 2 weken overtijd gaan..

Hier gaat het met ups en downs... De borstvoeding gaat goed maar de nachten zijn zwaar, zeker in combinatie met chronische vermoeidheid. We zitten nu midden in regeldagen, en dat is zwaar.. Gelukkig heb ik een kei van een man en heeft hij een week vrij.. Hij is echt mijn rots in de branding!!

Zjjn er meer dames die borstvoeding geven??

Hoi,

Ik lees al wel een tijdje mee met jullie, maar heb nog nooit gereageerd. Ik was 1 april uitgerekend, en ben op 29 maart bevallen van onze mooie dochter.

Nu las ik je vraag over borstvoeding. Ik ben ook meteen begonnen met borstvoeding geven. Tijdens de kraamweek vond ik dit goed te doen, maar toen de kraamhulp weg was vond ik het erg zwaar worden. Alles Moet je zelf doen, en die regeldagen zijn echt zwaar. Ik kreeg van het consultatiebureau de tip om je kind maar 20 minuten per borst te laten drinken. Soms lag ze namelijk wel een uur aan 1 borst en dronk ze niet effectief. Dit hielp wel, maar toch voelde ik mezelf nog een soort gestrest. Ik ben toen begonnen met afkolven, zodat de voedingen niet alleen op mijn schouders terecht kwamen. Heerlijk om even lekker naar de winkel te kunnen met de rust dat er drinken is voor je kleine!

Groetjes!

Terug
Bovenaan