Nieuw topic april 2017 mama's

Hoi aanstaande mama's! Ik praat ook graag mee via dit forum, i.p.v. via Facebook ;-) Ik ben 28 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Net als Esmee uitgerekend op 14-04 en zwanger van een jongetje. Tot nu toe voel ik me best goed en sinds 2 weken voel ik ook beweging, heel bijzonder allemaal. Groetjes!

Wat leuk, ook jullie gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap.

Ik ben gisteren langs de vk geweest om t hartje vd kleine te luisteren en alles was volgens haar keurig niks geks gehoord of gezien.

Mijn buik is behoorlijk gegroeid haha steekt er overal uit, moet toegeven dat ik voor 22 wkn wel een hele grote buik heb.

hoe gaat t verder met jullie? Ik heb de griep te pakken en hoop zsm dat ik weer beter word , want tis niet te doen met een lopende neus....

Dag allemaal,

Kez Tur, ik hoop dat je ondertussen wat aan het opknappen bent van de griep. En hoe gaat het met de pijn bij je nieren?

Debora, wat vervelend dat je zo'n last hebt van jeuk en dat de zwangerschap je mentaal zwaar valt. En hoe was je echo gister? Ik hoop dat alles goed gegaan is en dat alles goed is met de baby.

Ik had nog een vraagje. Doen jullie ook yoga/cursussen/zwemmen? Of gaan jullie dit nog doen of niet? En wat zou de overweging zijn voor wel/niet?? Zelf ben ik begonnen met yoga, en dat bevalt me prima.

Groetjes

Het is stil geweest hier. Allereerst de beste wensen!

Hier nog steeds alles goed en rustig. Raar idee dat ik in de laatste week van het tweede trimester zit. Hoe gaat het met jou??

Hallo!

Hier ook alles prima. Inmiddels 24 weken zwanger en voel me goed. Baby is inmiddels ook duidelijk te voelen!

Heel apart, maar wij weten sinds kort de bevallingsdatum. Ik krijg een geplande keizersnede en de datum is gepland. Hoef dus niet meer naar uitgerekende datum te kijken, maar naar de bevallingsdatum. Heel raar dat het in de agenda staat. Enige uitzondering zou zijn, als de bevalling spontaan eerder begint.

Groetjes Anna

Hi Allemaal,

beetje laat maar kom me toch graag hier bij aansluiten (ipv Facebook). ben inmiddels 26 weken zwanger van een meisje en uitgerekend op 8 April. 20 weken echo was goed en 10 januari hebben we weer een volgende controle en echo.

Kan de kleine inmiddels goed voelen en mijn vriend ook, ze schopt er lekker op los, wel slaap ik echt slecht, niet perse van haar maar weet eigenlijk niet zo goed waarom. Lig gemiddeld een nacht wakker, dan gaat het de nacht erna wel weer en dan lig ik weer een nacht wakker. Als dit zo nog 3 maanden doorgaat ben ik al gesloopt voordat de bevalling begint:) Ga volgende week even aan de vk vragen of zij nog tips heeft voor een betere nachtrust.

Ben in de kerst vakantie begonnen met wat babyspullen kopen, vind het leuk maar nog best lastig inschatten wat je nu echt nodig hebt en wat nice to have is.

Leuk om met jullie mee te gaan kletsen, ga ook even terug lezen wat jullie allemaal geschreven hebben.

Liefs Kathelyne

Dag allemaal,

Wat leuk dat er steeds nog nieuwe aanstaande mama's bijkomen :)

Ik heb volgende week donderdag mijn eerste groei echo. Het voordeel van overgewicht hebben, is dat ze de groei in de gaten houden. Kan niet wachten om onze Peanut weer te zien!!

Hoop dat het met iedereen verder goed gaat!

Terug
Bovenaan