Nieuw topic april 2017 mama's

Hey dames

Wij zijn inmiddels sinds gister thuis,

En het gaat allemaal prima ,

Snachts slaapt de kleine lekker , ik moet haar wakker make voor de fles,

Ik geef geen borstvoeding.

Ben ik echt te onzeker en ongeduldig voor.

Ik voel me steeds beter , wel nog erg moe maarjah das logische omdat je er toch uit moet snachts.

Maar dat heb ik er allemaal voor over

Afgelope nacht heeft me vriend me nog geholpe met van alles en nog wat maar aan komende nacht wil ik het alleen doen want hij gaat morge weer maar zen werk.

Dus ik hoop dat alles goed gaat

Maar daar ga ik wel vanuit!!

Hoi lieve mama's en mama's te be, ook ik lees al maanden met met jullie mee maar nooit gereageerd... van harte gefeliciteerd met jullie mooie wondertjes. Wens jullie een voorspoedig herstel en voor diegene die nog kraamhulp hebben: laat je lekker in de watten leggen!

Wij zitten nog vol ongeduld te wachten... was 21 april uitgerekend... maar de kleine heeft t blijkbaar erg goed daar binnen... word as vrijdag ingeleid als de kleine er dan nog niet uit zichzelf is uitgekomen.

Gefeliciteerd G-G met je kleine meisje.

lyn, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Sylvia en Anna, wat fijn dat jullie weer lekker thuis zijn. Hopelijk herstellen jullie vlot.

Deesvdw en mamavannoor, welkom hier, sterkte nog even met de laatste loodjes

manuela, wat duren die laatste loodjes toch lang he.. hopelijk mag je de kleine snel ontmoeten.

Linne is ondertussen alweer 3 weken en 2 dagen. Heb zelf geprobeerd om bv te geven, maar is helaas niet gelukt. Geven nu de biologische zuigelingenmelk van de ah waar ze het heel erg goed op doet. Cb is ondertussen 2 keer aan huis geweest om Linne te wegen. Bij de geboorte was ze uiteindelijk toch nog 2905, ze was afgevallen naar 2665 en daarna ging ze weer omhoog. Vorige week dinsdag (2weken en 2 dagen) was ze al 3380  en afgelopen vrijdag al 3530, dus ze begint eindelijk wat aan te komen. Ze is van de week uit haar eerste broekje maat 50 gegroeid. Haha. Maandag ga ik zelf even naar het cb om nog eens te wegen en volgende week donderdag moet ze naar de arts van het cb voor de eerste echte gezondheidsafspraak.

Jullie hebben het inderdaad over de regeldagen, wist niet wat me overkwam de eerste keren. Vind het moeilijk om de kleine dan zo te zien strijden met zichzelf en je kunt er bijna niks aan doen. Word er soms echt wel verdrietig van.

zelf ben ik alweer behoorlijk op de been, de bloedtransfusie begint zijn werk goed te doen, ben ook weer verder gegaan met m'n zwangerschspsvitamines, daar zit ook hoop ijzer in. Doordat ik al heel snel op mijn oude gewicht was vond ik dat ik afgelopen donderdag wat nieuwe broeken, truien en shirtjes mocht kopen dus dat heb ik lekker gedaan. Je voelt je gelijk weer een ander mens als j kleding weer lekker zit. Wel handig trouwens als je gaat shoppen en je hebt een kinderwagen bij je, daar kan alles in.

Hallo dames

Voor de nieuwe dames, wat gezellig dat jullie je nog toevoegen zo op het laatste moment :)  als jullie mee gelezen hebben, hebben jullie mee gekregen dat ik met 41+6 ben bevallen.. Ik gun dat lange wachten niemand en hoop dat jullie snel mogen bevallen.

G-G, van harte gefeliciteerd!

Ik vind het fijn om jullie ervaringen met borstvoeding of flesvoeding te lezen. Ik blijf er wat mee worstelen. Gelukkig lijken de regeldagen weer voorbij, maar inderdaad wat zijn die heftig..

Verder voel ik me goed, maar merk dat even naar de winkel echt wel inspannend is. Dus blijf het voorlopig lekker rustig aan doen  :)

Heey dames!

G-G; van harte gefeliciteerd!!

Vanmorgen weer op controle geweest bij de vk. Alles was prima, geen bijzonderheden! De kleine doet het nog goed en wat heb ik weer enorm genoten van het luisteren naar z'n hartje! Echt een momentje om lekker bij weg te smelten. Morgen de uitgerekende datum.. en volgens manlief zal hij zich dan vast wel melden! (Hij probeerd het allemaal zo positief mogelijk te maken! )

Wat gaat de tijd eigenlijk ook snel als ik dan weer lees hoe goed jullie kleintjes het allemaal doen!

Hoop dat jullie als mama's ook weer goed en snel herstellen! En jullie vooral lekker laten verwennen!

Groetjes,

Manuela

Hoi meiden

Nou wat gaat dat idd snel! @manuela nu maar hopen dat het echt gebeurd! Hier precies hetzelfde mijn man blijft erg positief ( ik een stuk minder )en is super nieuwsgierig..

Morgen heb ik weer een afspraak maar hoop dat deze niet nodig is en dat het vanavond/vannacht gebeurd.. mijn moeder was van mij op de uitgerekende datum en  m'n zusje van mijn neefje ook.. het zegt niks maar toch hoop ik dat het bij mij dan ook zo is..

Vandaag veel gedaan, huis schoon nog wat dingen klaargezet en stuk gewandeld.. wie weet ;)

Groetjes

@DeesvdW; fingers crossed!!

Bij mij gaat de positiviteit met ups en downs. Vanmorgen toen ik wakker werd, dacht ik; het is nu nog maar zo kort! Ik ga er gewoon maar van genieten!

Dus, na de controle bij de verloskundige nog even een lading boodschappen gehaald, lekker ergens gaan zitten om wat te eten en drinken en daarna weer terug naar huis.

En nu richting de avond denk ik weer: Pff.. laat het nou allemaal maar achter de rug zijn hoor! Pff!

Volgende week weer een afspraak bij de verloskundige. Als er dan nog niks gebeurd is, kunnen ze me strippen.. denk dat ik dat dan ook gewoon doe! En dan zien we wel weer verder

Hey meiden hier gaat ook alles prima, noa doet het goed , en met mij gaat ook steeds beter me wond ziet er goed uit de hechtpleisters zijn eraf , en me buik word al weer een heel stuk platter :eek: kan me tenen weer zien :p

En nu de wond dus ook dat heb ik de eerste 5 dage nie kunne zien:p

Ik hoop voor de gene doe nog moete bevalle dat het snel gebeurt want dit is 1 en al genieten!!

Groetjes

Terug
Bovenaan