Nieuw topic april 2017 mama's

@mamavannoor, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. En wat fijn dat het voorspoedig is gegaan.

@Dees, lees een paar pagina's terug en je zal zien dat ik in de twee weken die ik overtijd ging, hier regelmatig even kwam klagen en spuwen. Deze dames geven steun en eerlijk is eerlijk, het is gewoon zwaar en vervelend om af te moeten wachten nadat die uitgerekende datum voorbij gaat.

Met andere woorden, klaag lekker!

Logan is vandaag al weer twee weken oud, wat gaat de tijd hard!

Hoe is het met de andere mama's?

Hey hey voor de dames die bevallen zijn en hun wondertje eindelijk moge vast houden gefeliciteerd...

Had een vraagje wat zijn regel dagen???

Hier gaat alles lekker met mij en de kleine , ik heb nog 2 dage kraamhulp dan is dat ook voorbij , heb de afgelope week heel veel geleerd en ben erg blij met mijn kraamzorg zal haar dan ook erg gaan misse....

Hoe hebben jullie die kraamweek ervaren

Hey Syl,

Regeldagen:https://www.24baby.nl/baby/voeding/regeldagen-baby/

Je baby heeft dan meer voeding nodig en vraagt de hele dag. Zo gaat de productie in je borsten omhoog (als je bv geeft) ik vond t wel zielig want je hebt dan t idee dat die kleine niet genoeg heeft. Tim had t een dag en nacht lang, dat vond ik erg zwaar.. zat bijna elk uur te voeden. Ze hebben t met 10 dagen, 3 wk, 6 wk, 3 mnd en 6 mnd geloof ik.

Ik vond mijn kraamweek verschrikkelijk.. mijn kraamhulp geweldig

X

Hi dames!!

Leuk om te lezen dat er nog wat dames zich bij de april mama's hebben gevoegd!!

@ MamavanNoor - Gefeliciteerd met je koningskindje!!

@ Sylvia - Wij hebben geen regeldagen. We geven geen borstvoeding ;-)

Hier gaat alles prima. Onze kleine man doet het super. Wel wat last van darmkrampjes, maar Infacol lijkt te werken. Hopelijk wordt het snel verder minder.

De kraamzorg is hier al weg. Mochten op zich 2 dagen extra door de keizersnede, maar alles gaat goed dus wij zijn liever met z'n viertjes. Ik geniet dit keer echt van mijn kraamtijd. Van de vorige kan ik haast niets meer herinneren door chronische vermoeidheid en belasting van borstvoeding. Nu dus bewust voor flesvoeding gekozen, elke dag 2 keer rusten en geen visite in eerste weken. We voelen ons allemaal helemaal relaxed, delen de zorg voor de baby en ik weet eindelijk wat die rode wolk is.

Liefs van een gelukkige Anna

Hey lady's,

Anna, wat heerlijk dat je nu wel kan genieten! En wat fijn dat je de roze wolk nu wel hebt weten te vinden..

@Lyn, mag ik vragen waarom je de kraamweek niet leuk vond? Wel fijn dat de kraamzorg goed beviel.

Ik vond de kraamzorg super. We hebben het gezellig gehad met elkaar. Ik zit niet constant op een roze wolk, maar de goede momenten overheersen gelukkig de zware momenten.

Momenteel zit in met koorst en een beginnende borstonsteking op de bank, dat is dan wel even wat minder..

Wat betreft de regeldagen, het is precies wat Lyn zegt en ze zijn zwaar en het is heel sneu om te zien dat je baby constant honger heeft.

Heey dames,

hier een berichtje van mij!! Ben afgelopen zondag om 12:00 uur bevallen van onze prachtige ventje Tobiah. Toch nog net april dus

Zo.. halve bericht weer weg van m'n vorige post zie ik..

@Zonnebloempje; Dankjewel!!

Ik vond de bevalling best wel heftig! Ben 15 uur bezig geweest voordat de kleine er was. Maar wat is die kleine dan een ontzettend mooie beloning!

We hebben een nacht in het ziekenhuis moeten blijven ter observatie, gezien het uiteindelijk een vacuümverlossing is geworden. En ik had een ruggeprik gehad.

Nu weer lekker thuis. Herstellen en enorm geniet van de roze wolk (op de momentjes dat deze ook roze is in plaats van grijs..).

Hoe is het met jullie?

Terug
Bovenaan