Nieuw topic april 2017 mama's

Wat fijn om te lezen dat jullie goed herstellen en aan het genieten zijn van de kleine!!! Heerlijk zo'n klein hummeltje in je armen of op je borst. Wat borstvoeding betreft... Het ziet er in films altijd zo makkelijk en romantisch uit maar ik ben bij mijn dochter na 3x flink ziek te zijn geweest vanwege ontstekingen gestopt. Nog wel een tijd gekolft. Nu beginnen we meteen met flesvoeding want zag zo tegen borstvoeding op...

<span style="line-height: 1.5;">Maar goed eerst moet de kleine nog komen... Nog steeds geen signalen van enige actie. Heb me er dus al helemaal op ingesteld dat ik vrijdag word ingeleid. Dan valt het alleen maar mee als hij zich toch nog uit zichzelf aankondigd. Voor nu dus nog genieten van mijn bolle buik en het zwanger zijn. </span>

<span style="line-height: 1.5;">Voor alle andere mama's to be die nog wachten: sterkte met de laatste loodjes. Probeer nog even te genieten van het zwanger zijn en alvast een goede bevalling gewenst! </span>

<p style="text-align: left;">Heey dames!</p>
<p style="text-align: left;">Wat lijkt me dat heerlijk, zo'n kleintje op je borst. Ondanks dat het waarschijnlijk ook heel intensief en zwaar zal zijn, lijkt het me ook enorm genieten!!</p>
<p style="text-align: left;">Hier is alles nog rustig.. de uitgerekende datum is bijna voorbij! Dus hij zal in ieder geval vandaag niet meer komen ;-)</p>
<p style="text-align: left;">Voor diegenen die de bevalling al hebben gehad; waar hadden jullie tijdens de bevalling de meeste steun aan? Wat heeft jullie door de bevalling geholpen?</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes en geniet van jullie kleine!!</p>

Dag allemaal,

@manuela ik moest even goed nadenken over je vraag. Maar waar ik uiteindelijk veel aan heb gehad was mijn man, en de verloskundige. Ik heb me laten meenemen in wat zij het beste vond en vanuit haar ervaringen (bijvoorbeeld toch de baarkruk proberen) en dat gaf mij echt rust. Mijn man is altijd kalm en nu ook, dit gaf mij ook rust. Daarnaast heb ik mijn ogen veel gesloten gehad en was ik in mezelf gekeerd. En douchen! Ik heb al mijn rugweeen opgevangen onder de douche en dat vond ik heel prettig.

Wat betreft de uitgerekende datum. Het is zo iets kleins, maar wel iets waar je naar toe leeft en waar je je op instelt. De twee weken die er op volgden vond ik steeds minder leuk worden. Mijn tip, doe waar jij je happy bij voelt. Voor mij was dat toch nog naar de stad gaan en uit stapjes maken, omdat ik anders gek werd. Wanneer je de lieve goed bedoelde berichtjes zat bent, zet je telefoon uit en probeer te genieten van jullie laatste daagjes samen.

Deze tips gelden natuurlijk ook voor de andere dames die nog op het wachtbankje zitten.

Wat betreft de voeding. Ik heb vandaag mijn eerste kolf sessies gehad. Ik heb pijnlijke tepelkloofjes en zag echt bloed door het tepelhoedje komen en het deed super pijn. Dus heb die borst nu 2x gekolft en mijn man heeft zijn zoon voor het eerst de fles gegeven. Wat was dat een prachtig gezicht, hij straalde er van :) het kolven viel me alles mee en haal per keer een volledige voeding uit de borst dus denk dat wanneer ik dagelijks ga kolven, ik een mooi voorraadje aan kan gaan maken.

Voor jullie allemaal, slaap lekker! Groetjes Myriam

Hey hey

Jah manuela idd lastige vraag

Ik was op een gegeve moment best in mezelf gekeerd..

Maar aan mijn vriend had ik natuurlijk super veel die zag waneer ik hem echt nodig had en dan was ie er dus ook zonder dat ik er om moest vragen, voor de mannen is het natuurlijk ook spannend en op de een of andere manier nie leuk, omdat ze je zien pijnlijden en niks kunnen behalve steunen....

En de verloskundige en dokters die ik om me heen had op moment van gebeuren ( keizersnede) had ik gek genoeg heel veel aan de anestasist ik zal die man nooit vergete was zo lieve man, grappig vooral... Hij had me sochtends de ruggeprik gegeve voor een normale bevalling , en na de hele dag ploetere zag die me weer. Hij is ook bij de keizersnee gebleve natuurlijk.

Uit eindelijk geen nare ervaring aan die keizersnee gehad gelukkig terwijl ik nog nooit geopereerd was. Dus ook echt nerveus, en dan moet je ook nog wakker zijn, al had ik het nie wille missen!!

Bedankt voor de reactie dames!!

Ik ben nog steeds in afwachting tot de kleine zich meldt! Kan nu met gemak een hele serie op Netflix zo uitkijken..Hihi!

Hoe is het verder met jullie?

Liefs!

Hier ook nog steeds helemaal niks..

Woensdag 1.5 cm ontsluiting en gestript maar helaas..

Ik word er egt gek van en weet geen eens meer wat ik moet doen.. heb alles gedaan en gezien en ben klaar met de rust!

Sorry voor mijn gezeur

Een koningskindje voor ons! Een dag voor ik ingeleid zou worden is de bevalling toch uit zichzelf begonnen... Na een voorspoedige bevalling is onze zoon geboren. We zijn super trots!

@MamavanNoor van harte gefeliciteerd!! Fijn dat de bevalling goed is verlopen! Geniet lekker van jullie kleine en wens je een spoedig herstel!

@Dees ik snap je helemaal!! En af en toe eens zeuren is zeker toegestaan!! Moet ook kunnen en in ons geval zeker niet onterecht! Succes nog even en hoop dat de kleine zich snel laat zien!

Terug
Bovenaan