Nieuw topic

he wen en suus

ik hoop het ook. heb er alleen een hard hoofd in dat het nu wel raak is.
ik ga morgen maar even de dokter bellen want dat word aangeraden toch ivm de mexicaanse griep?

dank je x kim

Hey meiden,

zo bij de uroloog geweest en toch weer n grote teleurstelling. Weet niet wat er misgegaan is maar het was helemaal niet OK,...:-( de beweeglijkheid en vorm wel iets vooruit maar de hoeveelheid is nog steeds erg laag. :-( :-( :-( we hadden er wel n beetje rekening mee gehouden dat het misschien toch allemaal niet zo positief was, omdat we het ons eigenlijk ook niet echt voor konden stellen.
Wel n beetje boos dat we eerst n verkeerd bericht van de dokter hebben gekregen, maargoed, nu meer verdrietig...Gewoon ff moe van alles.
We worden nu doorgestuurd naar n kliniek waar ze ons verder gaan helpen, of iig uit gaan leggen wat de eventuele opties zijn.
Gisteren heeft de broer van mn man zn eerste gekregen en tziekenhuis staat naast waar wij vanmiddag gweest waren....dus zijn we meteen even langs gegaan, maar dat is toch wel even slikken en eigenlijk n beetje te veel, maar ik heb me goed kunnen houden.
Geen idee hoe lang het nu gaat duren voordat we bij die kliniek terecht kunnen....moeten maar weer 'rustig' afwachten. Misschien wel weer goed om even n tijdje rust te hebben om weer aan alles te wennen.
T was al te mooi om waar te zijn...!

Deze week heel druk, nu ff niet veel zin in,maar misschien wel goed om even lekker met andere dingen bezig te zijn!

Heb gewoon koppijn van t huilen :-S

x sparkle

Ach meid toch, wat verdrietig allemaal voor jullie! En wat erg dat de arts eerst een verkeerde uitslag geeft zodat jullie weer hoop hadden. Heel veel sterkte ermee!!!

Lieve Sparkle,

Wat een vervelend nieuws weer. Goed dat je jezelf een beetje beschermd had, maar het moet toch een klap zijn.
Maar op zich is het wel positief dat de zaadjes die er zijn nu wel bewegelijker en beter zijn. Ze kunnen zoveel met weinig zaadjes, van IUI, waarbij ze de goede zaadjes eruit zoeken en volgens mij ook nog een stimulans geven tot IVF waarbij ze in principe maar 1 zaadje nodig hebben. Dus houd hoop en wacht eerst het gesprek in de kliniek af, misschien hebben ze jullie best wel een goed scenario te bieden. Ik hoop dat je snel terecht kunt!

Dapper dat je naar het ziekenhuis bent gegaan om de baby van jullie zwager en schoonzus te bekijken. Moeilijk hoor.
Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat je snel weer een beetje positieve verhalen krijgt bij de kliniek.

groetjes
Wenser

Hoi sparkle,

Wat een rot nieuws zeg.En je had al zo je vermoedens.
Die arts heeft jullie toch wel het verkeerde nieuws gegeven.Wel slecht hoor.
Jullie hadden je er toch wel een beetje op ingesteld dat het niet goed zat,maar dan is het nog een hele teleurstelling.
Ik hoop dat jullie wel snel zekerheid krijgen over wat er mogelijk is.En wat wenser zegt tegenwoordig kunnen ze heel veel met de fertiliteit,maar dat nieuws maakt je verdriet natuurlijk er niet minder om.

Veel sterkte meid.

Gr suusje

Terug
Bovenaan