Nieuw topic

O spannend.Ben je nu toch overtijd??
Wanneer ben je van plan te testen?
Voel je al iets van ongi aankomen?
O duim voor je meid dat het raak is.

Ik moet a.s donderdag voor echo.En dan denk zo maandag,dinsdag IUI.Ik begin aardig grieperig te worden.Hoop niet dat dat invloed heeft op de IUI die ik ga krijgen,maar volgens mij heeft het alleen voor de man gevolgen als hij ziek is.
Ben benieuwd wanneer ik de pregnyl moet gaan spuiten.Vind het wel spannend.Vreemd idee mijzelf te spuiten.Ik ben verpleegkundige normaal spuit ik andere mensen hahaha.
Nu ben ik zelf aan de beurt.Heel gek idee.

Gr Suusje

hey,

voel me wel iets beter nu...vandaag weer twee kindjes op bezoek gehad. En ook gewoon weer lekker gaan werken...die kinderen geven me ook gewoon weer plezier in t leven :)

K heb nog geen idee wanneer we in de kliniek terecht kunnen...ga me ook binnenkort ns wat meer verdiepen in de mogelijkheden enz.

Ik had trouwens nog n mooi lied via mn zus:
een maand voorbij van Reni en Elisa...
Ook nog n andere mooie is; Infertility is...op youtube gemakkelijk op te zoeken. weet niet of jullie er behoefte aan hebben, maar vind het zelf erg mooi en herkenbaar.

@ suusje & hummer ook weer een spannende tijd voor jullie! we leven met jullie mee!

grtjs!

Hummer: spannende tijden, ik hoop ook zo dat het raak is! Nog één van de lijst....

Suus: het lijkt mij best moeilijk om jezelf te prikken, maar je doet het voor een goed doel. Gelukig heb jij wel ervaring, anders is het helemaal moeilijk denk ik. Zeker als je bang bent voor bloed of naalden ofzo.

Sparkle, ik had even de tekst opgezocht van een maand voorbij, inderdaad een mooi lied. Het beschrijft zo goed wat er door je heen gaat!
Knap dat je jezelf weer zo opgepept hebt hoor.

Ik had zelf ook nog eens een gedicht geschreven, volgens mij hier ook al een keer geplaatst:
Het is weer dé tijd van de maand.
de wereld draait rustig door, maar het lijkt of hij stil staat.
Mijn hartslag versnelt, de onrust neemt toe.
Ik wil zo graag, maar mag ik nog wel hopen?

Ieder signaal van dat verdomde lichaam van mij,
dat maar niet doet wat ik het allerliefste wil.
Ieder signaal brengt hoop, twijfel, woede met zich mee,
en dat al zoveel maanden lang.

Maar ook deze keer kom ik er wel weer bovenop.
Als de eerste tekenen laten zien,
dat het wachten nog langer zal duren.

Ik klem mij vast aan jou,
voel de pijn door mijn lichaam trekken.
En bereken alvast mijn kansen.
Want wie weet hebben we volgende maand meer geluk.

Jongens ik duim weer hard!

gr.
Wenser

@ suus
vandaag zou mijn nod zijn. alleen ik heb vanaf zaterdag het gevoel ongi te worden en ik dacht echt dat het kwam maar nu is het minder. de laatste 2 cyclussen waren 23 dagen en nu is het dag 25. ik hou echt een slag om de arm en hoop maar niet teveel.
ook ik ben al 3 dagen grieperig pppffff. veel succes met je echo, hopen dat er een mooi eitje zit of 2.

@ sparkle
ik heb vandaag mijn nod. maar ik ga pas testen als ik zondag nog niet ongi ben.

veel succes iedereen

x kim

Hoi kim,

Spannend.
Klein beetje hoop heb je nu wel dan?Zo ik ook hebben hoor,maar je wordt wel wat voorzichtiger heb ik ook.Je wil niet teveel hoop hebben.
Hoop ook dat de echo goed is.2 eitjes zullen het denk niet zijn gebruik nu geen hormonen he.Alleen straks de pregnyl voor mijn eisprong.

Succes.

Mooi gedicht wenser.Heel herkenbaar.

x suusje

Hoi meiden,

Mooi gedicht idd....

@kim; duim voor je...

Ik heb dinsdag HGS onderzoek; ben heel benieuwd; en kom steeds meer in tweestijd met de griepprik, werk nl met baby's van geboorte tot 1 week en advies is om huisgenoten te laten vaccineren; dus ook de kraamvz die in huis komt; met als gevolg 3 mnd niet zwanger mogen worden.....Ben het er nog niet overuit, wacht dinsdag maar effe af en met mijn manager om de tafel, denk ik.....moet vrijdag de 20e eroveruit zijn....
begint de 1e vac ronde...

succes iedereen,

x han

Wat trouwens ook is; als zwangeren zich laten vac geven ze ook wat bescherming mee voor de baby....
dus is die de eerste tijd ook wat beschermd, toch......

Ik kan er nog uren over nadenken...

Han

Hoihoi

Hier weer effe een berichtje, alles gaat goed, volgende week weer naar gyn, probeer er zoals de zoveelste keer niet teveel mee bezig te zijn, dus reageer ook neit zoveel meer.

@hummer, ik duim heel erg hard voor je, we zijn weer toe aan goed nieuws, dat is fijn voor ons allemaal.

@han, succes dinsdag me tje hsg,het valt allemaal reuzemee, maar dat is ieder voor zich., iig succes.

@suus ook jij weer succes, allemaal spannend.

@sparkle fijn dat het weer wat beter gaat en ik hoop dat je snel naar kliniek kan en jullie verder kunnen.

@wenser, hoe gaat het met onze zwangere?

We hopen echt allemaal dat we wenser snel zullen volgen en dat 2010 voor ons allemaal een heel goed en mooi en gelukkig jaar mag worden met een kindje of dikke buik.

Gr WEndy

Terug
Bovenaan