Nieuwe mama's voor derde kindje deel 3!!

Hier ook niet echt klachten wel vind ik dat ik meer misselijk (weeeig) gevoel heb dan bij de 2 vorige zwangerschappen.
Zal er na 2 knullen dus een meid komen???
Er zijn 2 paragnosten geweest die al een tijud geleden riepen dat er een meid bij ons zou komen, dus ik ben benieuwd.
A.s. zondag zou onze oudste zoon 5 jaar zijn geworden.
Eerst gaan we die dag naar de kerk waar z'n naam wordt afgeroepen en daarna komen er allemaal mensen koffie drinken.
Dat wil ik er graag inhouden als hij tenslotte had geleeft zouden ze ook zijn gekomen en z'n geboortedag is tenslotte een gelukkige fijne dag.
We waren tenslotte harstikke blij dat hij bij ons geboren mocht worden en 2 jaar heeft mogen opgroeien.

Hey meiden,

@ Mari, wat rot dat je zo'n last hebt, idd dan maar gauw halve dagen gaan werken, en als dat niet gaat in de ziektewet, aan je zelf denken hoor!!

@Bobbian, zal niet meevallen zondag, en idd hij is twee jaar bij jullie geweest, dus ik zou die dag denk ik ook iets bijzonders doen..........
Snap eerlijk gezegd ook niet dat mensen, vooral uit de omgeving zoiets kunnen negeren en niet meer over je kind hebben, mijn nichtje is haar zoontje verloren, was de helft van een tweeling en je hebt dus echt mensen die alleen maar aandacht geven aan die er nog is, vind ik zelf een beetje raar maar ja................
Verder hier niet zo veel bijzonders........... maandag word Jelle geopereerd, vind het wel spannend..........
En hoe gaat het met de andere meiden?

Groetjes Janneke

hallo meiden,

janneke: succes a.s maandag met de operatie van je zoontje.

bobbian: jij ook sterkte a.s zondag.ik krijg gewoon de rilling als ik het lees.dat lijkt me ergste wat er is je kind verliezen.

mari: balen zeg van ( bi ) .ik heb bij de 2de al moeten stoppen met werken met 12 weken,ben nog even door gegaan maar moest de strijd opgeven.ging heel snel achteruit.daar zat je dan thuis.maar was maar goed ook op het laatst zakte ik s´ochtends door me benen.
ook nu na 3 jaar blijft het een zwak punt me rechterheup/bekken.

nou 1 pluspunt we gaan we richting de klusdagen.
bij me lidmaatschap van rode kruis kwijt.haha
ben echt niet te genieten dan.ik reageer zo fel op die hormonen,maar ja arts kon me geen hormonen geven die zwangeren hebben.
na 3x heb ik het wel gezien met die rode kruis.

ff opschieten,weer aan het werk.
fijn weekend allemaal.
gr marjan

He Mari, hoe was de 12 weken echo??
Groeit alles goed???
Janneke succes met de operatie van je zoontje.
Het is altijd even moeilijk als ze onder narcose moeten en je ziet de blik in hun ogen (vond ik)

Hey!

Mari, heb je nog mensendiecktherapie? Ik ga zelf naar de fysio want heb ook wat klachtjes (jij hebt helaas meer last). Ik weet nog niet wat ik er precies aan ga hebben... Goed dat je minder gaat werken!

Bobbian, dat heb ik ook, ik ben nu ook misselijker dan de vorige keren! Hier dus misschien ook wel een meisje na twee jongetjes!
Ik hoop dat zondag, hoe moeilijk ook, een mooie dag mag worden voor jullie. Ik zal veel aan jullie denken!

Janneke, succes en sterkte met Jelle's operatie maandag!

Marjan, Ik duim voor je dat het dit keer raak mag zijn!

Mamajo, Janneke en Marjan: ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****!

Ben hier nu iets minder omdat ik de hele dag door zo misselijk ben. Ik blijf er gelukkig meestal wel vrolijk onder, dat scheelt. Maar ben ook erg moe.
Gisteren grappig: mijn schoonouders zagen meteen dat ik geen koffie dronk maar thee en vroegen dus of ik soms in verwachting was. We hadden afgesproken nog niets te zeggen, dus ik zei dat ik niet zo lekker was. Maar ze keken me zó aan dat ik in de lach schoot. Later heb ik ze geprobeerd op een dwaalspoor te brengen door in een wijnglas appelsap en water te mengen tot exaxt dezelfde kleur witte wijn als mijn schoonmoeder. (Ze weten dat ik geen alcohol drink tijdens zwangerschap.) Ik ben benieuwd....!!!! Hahaha

Bobbian,
Hoe is het gegaan vandaag? Ik heb veel aan jullie gedacht.
Liefs!
Inge

Hoi Tess (Inge)

Zo'n dag blijft altijd dubbel, ik heb zoals elke keer tijdens geboortedag en ook sterfdag een groot hart van oase opgestoken met rode rozen en die hebben we gistermorgen vroeg naar z'n grafje gebracht, ook had ik nieuwe plantjes en andere dingen gekocht.
Zo wie zo ligt z'n grafje helemaal vol, we zeggen wel eens voor de gein het is net een kermis bij hem.
Maar wij houden daar van dat het zo vol ligt, ik zeg ook altijd tegen iedereen, leg er maar bij hoor, maak maar plaats.
Ik ben eerst naar de kerk geweest (daar gebeurde ook iets heel erg, een vrouw viel dood neer in de kerk en aangezien ik in een dorp woon, ken ik de vrouw en haar familie, ze was 70 jaar) iedereen in de kerk was helemaal van slag natuurlijk, echt heel vaag.)
Na kerk kwamen vrienden en familie koffie drinken bij ons, dat vind ik fijn want zo wie zo als hij tenslotte geleeft had waren ze ook gekomen!!.
Toch merk ik wel (wat ook logisch is) dat het voor andere natuurlijk anders wordt. Ze komen omdat jij het fijn vind maar bv het eerste jaar was iedereen naar z'n grafje geweest en had bloemen neer gelegd.
Nu waren alleen onze vrienden geweest bij z'n grafje en van m'n tantes kreeg ik kaarsen om te branden bij hem en ook rozen om er zelf neer te zetten.
Maar ik neem het niemand kwalijk hoor, snap het best, voor andere is het al bijna 3 jaar geleden en voor ons blijft het voelen als de dag van gisteren dus ik het pas 3 jaar geleden.
Dit hebben we weer gehad en eigelijk vind ik 4 oktober gewoon een vreugdevolle dag omdat hij ons toen papa en mama heeft gemaakt.
Op 7 december z'n sterfdag dan hoef ik niemand te zien dan heb ik genoeg aan mij zelf, dan komt de hele 'film' weer terug.
Bedankt voor je berichtje

hoi,

tess: vind het wel een goeie om appelsap zo te maken.
ben benieuwd of het heeft geholpen.
ik zou het niet kunnen.ik was al folder verloren,die las op kantoor op me werk zo op tafel.oeps foutje,het is altijd heel gauw te merken aan mij.1 of ander manier weet ik niet snel iets te verzinnen.schiet ik in de lach.
dus aantal collega´s weten het ook.
ook dan ben ik niet van plan om het lang voor me te houden.want als het op een miskraam aankomt moet je het wel vertellen,aangezien ik in de zorg werk,zal ik toch dan rekening moeten houden.moet zeggen het werkt geweldig in de zorg en lijkt opeens dat de mensen dan opeens veel meer dingen zelf kunnen doen,omdat je dan willen besparen.

mari : hoe was de echo ????
wil je straks ook weten wat het gaat worden???

bobbian: nou dat was een pittig dagje ook nog iemand zo neervallen in de kerk.
jij heb iedereen mooie dag gehad als ik het zo lees.
wat was er eigenlijk met je kindje????

gr marjan

Terug
Bovenaan