Nieuwe mama's voor derde kindje

Hè verdorie, net een heel verhaal getypt en dan gaat het mis! Bleeeh!
Zo. Klaar.

Hey meiden!

Alles goed?

Janneke, wat moeilijk, zo'n begrafenis, kan me voorstellen dat je je rot voelde. Het is zo confronterend. Helaas moeten sommigen zoiets meemaken. Verschrikkelijk!

Het hoort kennelijk bij mij dat het lang duurt eer mijn hormoonhuishouding weer 'normaal' is. Ben twee keer zwanger geweest en heb twee keer borstvoeding gegeven (6 en 9 maanden), dus dan ben je alles bij elkaar zo een paar jaar verder. Nu is het dus eindelijk weer op gang gekomen.

Bobbian, ik weet ook niet wanneer mijn eisprong is, voel dat ook niet. Ik kan het wel een beetje inschatten aan de hand van mijn afscheiding, maar wil dan toch vaak weer zekerheid, hahaha. Ik gebruik trouwens digitale, want die ene dat ik keer 'streepjes vergelijken' heb gedaan vond ik zó frustrerend!
Marjan, dan is het toch wel praktisch als je zó regelmatig bent en het zó goed kunt voelen. Alle beetjes helpen nietwaar. Ik zal voor je duimen meid!

groetjes,
Tess

Hey,

Tess; nou snap ik het, ik dacht dat je ongesteldheid zomaar wegbleef, maar idd van borstvoeding kan ie ook wegblijven.
Ik wist trouwens niet dat er ook digitale ovulatietesten waren.........
Marjan; ook ik zal voor je duimen.........
Bobbian; het is te hopen dat je de volgende maand die testen niet nodig zal hebben, dat je gewoon zwanger zult zijn, zou wel geweldig zijn he, maar dat geld denk ik voor ons allen..................

Groetjes Janneke

Hello
Ik ben weer terug van vakantie en die ei die ik gevoeld hebt of dacht te hebben, die heeft wel drie dagen geduurd. De pijn in mijn buik dan. Heb ik normaal nooit, ach ja.. ik weet allemaal niet wat ik ervan moet denken. Ik heb eerder nooit mijn ei gevoeld, maar ach wie weet.
Ik heb ook even bijgelezen en moet wel lachen. Het is zo herkenbaar allemaal. We gaan allemaal voor de derde en toch zijn we wederom lekker onzeker.
Voor mij is het nu weer afwachten geblazen, ongeveer 11 augustus heb ik ook mijn NOD. We zullen zien...

@ Tess: De cerazette is een pil die als anticonceptie wordt aangeraden als je borstvoeding geeft. Dan wordt je niet ongesteld omdat je het door moet slikken.

@ de rest. Ook ik heb voor de tweede ovulatietesten gebruikt, maar telkens als ik teste was het direct positief. Bij de eerste keer dacht ik mooi aan de klus en hoef ik niet verder te testen. Maar na 3 weken (en tussendoor wat bloed verloren) weer getest, wederom dag 1 positief. Maar na 2,5 weer testen ging er eens een lichtje bij mij branden.. Ik verloor wel af en toe bloed, alsof het hele lichte menstruatie was, maar ja mijn buik leek ook wel dikker te worden. Dus na de positieve ovutest een zw.test gedaan en ja hoor positief! Bleek ik achteraf toen al ruim 9 weken zwanger te zijn. En wij maar klussen, whaaahaha..

Iedereen succes maar weer

Gr. mamajo

@ mamajo; whahahaha en jullie maar doorklussen, dat is grappig.
Nu dat je daarover begint, dat is bij ons ook iets waardoor we weten als ik zwanger ben, dan gaat HET niet meer echt soepeltjes als ik begrijp wat ik bedoel...............
Verder zijn wij hier weer volop aan het klussen, hopelijk met resultaat, raar dat je eigenlijk weer zo ongeduldig word he, en we vinden het weer net zo spannend als de vorige keren .

Groetjes Janneke

ha mamajo

dat is lachen.jij maar testen.wanneer die eisprong is,ja nu klussen man lief..hahaha
ja je kan beter zeker zijn van je zaak haha.
leuk verhaal zeg.
maar eh van harte gefeliciteerd.
geniet ervan.wel gewoon door klussen.
gr marjan

Tja zo'n positieve ovulatietest wil ik ook wel haha.
Voor ons komt de klusweek er weer aan.
En inderdaad allemaal voor de derde keer zwanger proberen te worden en weer even onzeker als de eerste keer haha.

dames, ik ben terug van vakantie, en ik ben - denk ik- overtijd en heb allerlei klachten. Ik durf gewoon niet te testen.. want deze klachten heb ik óók als ik ongi wordt, door de PMS..
Hoe staat het bij jullie ervoor?

Hahaha! Dat is toch ook weer erg leuk, om er zo achter te komen dat je al een poosje zwanger bent! Bij mij was de tweede ook een verrassing. Ik kreeg ineens mijn broek niet meer dicht, maar was er van overtuigd dat ik niet zwanger kon zijn. Daar ging ik dus echt niet een test aan spenderen! Toen ik mijn wijntje ook vies bleek te vinden bleef ik dat nog steeds volhouden. Een dag of wat later dacht ik, ach wat kan mij die test ook schelen, laat ik maar eens kijken... en ja hoor, ik bleek ook zwanger! En ik was het nog maar net, een week of 5...

Janneke en Bobbian, succes met klussen en vooral ook veel plezier! We moeten er ondertussen natuurlijk ook van genieten, niet waar!
Het is inderdaad leuk om te zien dat het echt niet minder spannend is bij je derde, al voel ik me wel een beetje meer ervaren dan bij de eerste!

Mari wat spannend! We zijn alweer 2 dagen verder, hoe is het nu? Ben zo benieuwd! Ik duim voor je!!!!

Wat vonden jullie trouwens een grotere overgang: van 0 naar 1 kindje of van 1 naar 2 kindjes? Ik hoor wel eens dat de overgang van 2 naar 3 niet meer zo groot is....
Ik vond van 1 naar 2 een grotere overgang omdat je meer moet plannen en organiseren. Met de tweede ben ik wel veel gemakkelijker dan met de eerste destijds. Hoe is dat bij jullie?

Meiden veel plezier en succes!!!
Liefs,
Tess

Terug
Bovenaan