nieuwe moeders voor derde kindje, deel *??

Had ik inderdaad al gedaan want je weet maar nooit! Maar negatief. Vanmorgen weer wat licht bloedverlies dus ik wacht maar gewoon af, het zal vanzelf wel gaan doorzetten het is nog maar de tweede cyclus na het stoppen met de pil dus grote kans dat de boel nog niet helemaal op orde is!

Jammer Linda, maar inderdaad wie weet moet het nog op orde komen. Bij mij was het een zooitje na de bevalling van de oudste.
Vandaag weer voor het eerst aan het werk gegaan. Ging prima en iedereen was erg lief voor me. Wel heb ik nu zoiets van het is goed zo. We hebben het een plek gegeven en we kijken weer vooruit. Het is klaar en we kijken weer vooruit.
Fijn gevoel hoor. Ook heb ik niet meer het gevoel dat ik aldoor dit forum moet bezoeken. Alleen omdat we nu hier een toch wel hecht clubje hebben, ga ik alleen nog naar ons onderwerp, maar verder ben ik er wel even klaar mee. Naar de signalen en NOD en weet ik al niet meer. Begrijpelijk voor anderen, maar voor mij even niet meer.
Zaterdag lekker de stad leeg gekocht, ook met het idee van ach ik word toch niet zo snel zwanger dus lekker shoppen. Goed geslaagd en samen met mijn oudste dochter was het erg gezellig.
Ik ga verder met Grey's kijken.
Hoe gaat het met de anderen. Houdt je het nog vol Bobbiaan?
groetjes José

Mamajo, wel fijn dat jullie het een plekje kunnen geven en weer vooruit kunnen kijken. Kan me voorstellen dat je verder even afstand neemt van alle zwanger worden perikelen en je richt op andere dingen zoals je kindertjes en je man. Hopelijk mogen jullie toch snel zwanger worden van jullie derde wondertje.

Mamajo, wel fijn dat jullie het een plekje kunnen geven en weer vooruit kunnen kijken. Kan me voorstellen dat je verder even afstand neemt van alle zwanger worden perikelen en je richt op andere dingen zoals je kindertjes en je man. Hopelijk mogen jullie toch snel zwanger worden van jullie derde wondertje.

Hier nog steeds niks, nu dag 46 en vanmorgen negatief getest. Vanwege die lange cyclussen maar eens met ha overlegd. Het meest waarschijnlijk is dat mijn lichaam de balans nog niet heeft teruggevonden na het stoppen met de pil. Wel adviseerde de assistente me om de volgende ronde een temperatuurcurve bij te houden om te zien of er wel een eisprong optreedt, een lichte stijging zou dan aangeven dat er een eisprong is geweest. Ik ben natuurlijk nog niet zo lang gestopt met de pil dus ze adviseerde me het nog even een paar maandjes te geven en gebeurt er niks en heb ik een vlakke temperatuurcurve dan maar weer eens met de huisarts overleggen. Waar ik nl een beetje bang voor ben is dat ik geen eisprong zou hebben omdat mijn cyclus zo lang is. Maar goed, ik ben al twee keer zwanger geworden dus er is op dit moment helemaal geen reden om aan te nemen dat het een derde keer niet zou kunnen lukken.

Hier nog steeds niks, nu dag 46 en vanmorgen negatief getest. Vanwege die lange cyclussen maar eens met ha overlegd. Het meest waarschijnlijk is dat mijn lichaam de balans nog niet heeft teruggevonden na het stoppen met de pil. Wel adviseerde de assistente me om de volgende ronde een temperatuurcurve bij te houden om te zien of er wel een eisprong optreedt, een lichte stijging zou dan aangeven dat er een eisprong is geweest. Ik ben natuurlijk nog niet zo lang gestopt met de pil dus ze adviseerde me het nog even een paar maandjes te geven en gebeurt er niks en heb ik een vlakke temperatuurcurve dan maar weer eens met de huisarts overleggen. Waar ik nl een beetje bang voor ben is dat ik geen eisprong zou hebben omdat mijn cyclus zo lang is. Maar goed, ik ben al twee keer zwanger geworden dus er is op dit moment helemaal geen reden om aan te nemen dat het een derde keer niet zou kunnen lukken.

Ik kan mij voorstellen dat dat door je hoofd gaat. Ik had dat ook.. Op een gegeven moment zoek je toch iets En ook al ben je 2 x zwanger geweest.. het geeft je geen garantie en brengt dus ook weer onzekerheden met zich mee.
Hier gaat alles goed. Ik heb het ech een plek kunnen geven. Het bloeden is nu eindelijk gestopt, na ruim 2 weken. Veel was het niet, maar goed ook dat is weer klaar. Nu mijn menstruatie afwachten en dan willen we er weer voor gaan. Ik heb er weer zin in. Als ik dan weer hoor van dat Tooske een derde meid heeft gekregen, begint het bij mij ook te kriebelen. Hopelijk lig ik volgende jaar in het kraambed, mooie tijd, dacht ik zo.
Van het weekend gaan we een lang weekend met de kids naar de Hellendoornse berg van Landal. Ook weer zin in. We hebben zo'n kinderhuisje gehuurd met alles er op en er aan. Als het weer ook een beetje mee zit, is het helemaal top.
Nou meiden, ik hoop dat het met de rest ook goed gaat.. Is er al iemand bevallen?
groetjes José

Geniet van jullie weekendje weg Jose, fijn dat het goed gaat en je weer zin hebt om ervoor te gaan! Wij gaan voor 2011!!!

Terug
Bovenaan