nieuwe moeders voor derde kindje, deel *??

Geniet van jullie weekendje weg Jose, fijn dat het goed gaat en je weer zin hebt om ervoor te gaan! Wij gaan voor 2011!!!

Meiden ik hoop zo dat het snel weer raak mag zijn bij jullie.
Dag 46 alweer Linda dat is inderdaad een lange cyclus.
Succes met temperaturen

Meiden ik hoop zo dat het snel weer raak mag zijn bij jullie.
Dag 46 alweer Linda dat is inderdaad een lange cyclus.
Succes met temperaturen

Hoe ver ben jij nu Bobbian? Al met verlof? Zou lekker zijn met dit weer. Geniet ervan.
En jij Janneke alweer een plek kunnen geven? En alles al weer op de rit? Ik hoop dat mijn menstr. niet te lang op zich laat wachten, dan weet ik weer waar ik aan toe ben.
gr. josé

Hey meiden,

@Linda, succes met temperaturen, ik heb ook 1 x zo'n lange cyclus gehad, en dat is stikvervelend!
@Jose, een heel fijn weekend! geniet ervan!
en fijn dat het weer allemaal op de rit zit!
@Bobbian, geniet nog van je laatste weekjes en ben benieuwd wanneer je uiteindelijk gaat bevallen.........

Hier gaat het weer allemaal goed eigenlijk, zelfs mijjn lichaam denkt er zo over want gisteren heb ik alweer een pos. ovulatietest gehad, dus je snapt wel wat wij gedaan hebben whahaha; dus duim maar voor ons meiden!
Verder zal ik de komende week niet veel reageren omdat Marcel maandag geopereerd gaat worden.
Ben benieuwd hoe het met de andere meiden gaat, want van Tess bv hebben we al lang niets meer gehoord, hoop dat alles goed is!

Groetjes

Hey meiden,

@Linda, succes met temperaturen, ik heb ook 1 x zo'n lange cyclus gehad, en dat is stikvervelend!
@Jose, een heel fijn weekend! geniet ervan!
en fijn dat het weer allemaal op de rit zit!
@Bobbian, geniet nog van je laatste weekjes en ben benieuwd wanneer je uiteindelijk gaat bevallen.........

Hier gaat het weer allemaal goed eigenlijk, zelfs mijjn lichaam denkt er zo over want gisteren heb ik alweer een pos. ovulatietest gehad, dus je snapt wel wat wij gedaan hebben whahaha; dus duim maar voor ons meiden!
Verder zal ik de komende week niet veel reageren omdat Marcel maandag geopereerd gaat worden.
Ben benieuwd hoe het met de andere meiden gaat, want van Tess bv hebben we al lang niets meer gehoord, hoop dat alles goed is!

Groetjes

Succes met de operatie van je man jannetje! Hopelijk is het niet ernstig? Gelukkig dat het weer goed met je gaat. Ennnnn alweer kunnen klussen.....hopelijk met goed resultaat!! Ik duim voor je!

Succes met de operatie van je man jannetje! Hopelijk is het niet ernstig? Gelukkig dat het weer goed met je gaat. Ennnnn alweer kunnen klussen.....hopelijk met goed resultaat!! Ik duim voor je!

Terug
Bovenaan