Nieuwe PCOS'ers

@saar25,

Wat herkenbaar je dip! Aan de ene kant zo balen dat je ongesteld bent geworden maar aan de andere kant fijn dat je nu op 30 dagen zit! Mijne zit nu op 35 dagen, deze maand gaan we beginnen met ronde 8.. ga nu voor het eerst met ovulatietesten aan de slag, kijken of dat wat uit gaat halen :)

sinds gister zelf ook last van een dip en een hoop gehuild. Maar we gaan er ook weer voor! Hoe houden jullie het "klussen" leuk? Mijn vriend zei vanochtend, oh dus vanaf volgende week kunnen we weer. Hij bedoelde het niet rot maar toen dacht ik wel, het draait idd allemaal daarom.
 
Hahhah ik snap je vriend wel. Wij hebben nu ook zoiets van nieuwe ronde dus goed aan de slag. Maar het is zo gek om tegen mijn man te zeggen dat we het nu weer moeten doen. Wel grappig eigenlijk.
 
Hi Dames,

Herkenbaar om jullie verhalen te lezen.
Ik ben zelf 28 jaar en heb al een tijdje een kinderwens. Inmiddels is er duidelijk dat ik PCOS heb.. Aan de ene kant baalde ik enorm, aan de andere kant ben ik blij dat we gericht kunnen gaan kijken wat er helpt om zwanger te worden. Nu snap ik ook waarom het nog steeds niet gelukt is..
We zijn gestart met 1 ronde clomid 50mg, dat had helaas geen effect.
Nu deze ronde 100mg clomid en als het goed is een eisprong gehad! :)  Apart hoe blij ik kan zijn met iets wat de meeste vrouwen elke maand hebben en niet eens bij stilstaan..
Ik zit dus nu ook met spanning te wachten.. jeetje wat gaan de dagen langzaam dan.

Heb wat vroege testen in huis (6 dgn voor nod), maar ben er nog niet uit of ik eerder ga testen of niet..

Ik vind het soms best zwaar.. de afwisseling tussen hoop en teleurstelling iedere keer. Push mezelf om de goede moed erin te houden en dat lukt tot nu toe ook aardig!

Ik merk dat ik soms de behoefte heb om het even erover te hebben, maar heb niet zoveel mensen in mn omgeving die van m'n pcos afweten, dus fijn dat er zo'n forum is en met meiden erover te kunnen hebben die in het zelfde schuitje zitten..

Succes iedereen! Hopen op goede berichten van jullie allemaal de komende tijd!
 
Goedemorgen lieve dames!

Hebben jullie een fijne weekend gehad? Hier wel, alleen wel heel moe geweest en veel misselijk. Ben vanochtend in het ziekenhuis geweest, het is alweer cyclus dag 11. Vorige week voor de 3e keer een kuur clomid geslikt, nu is dit de tweede kuur van 100 mg. Vorige sloeg ook aan alleen toen hebben wij dus de eisprong gemist. Nou vandaag had ik een mooie eiblaasje van 17 mm!! Gynaecoloog was meteen enthousiast. Nu maar hopen dat het deze maand zal lukken. Komende dagen ovulatietesten gebruiken om er zeker van te zijn dat we het niet weer missen. De komende 4 maanden hoef ik ook niet meer op dag 10/11/12 langs te gaan, aangezien clomid 100 mg aanslaat, moeten we het nu even zelf proberen zonder de afspraken.

Ik hou jullie verder op de hoogte. Succes allemaal!
 
@ Myrre en Saar, wat spannend!! Myrre heb je al een test gedaan of wacht je toch op de 30ste?

@Saar, vanaf hoeveel dagen voor je (ongeveer berekenende) eisprong begin je met de ovulatietesten? Ik heb ongeveer zondag mijn eisprong en ben zondag begonnen met testen maar geen resultaat, ook geen licht streepje. Begin ik dan te vroeg?

 
Terug
Bovenaan