@Anna311; Welkom bij de groep. Ik hoop heel erg dat clomid 50 mg meteen bij je aanslaat. Bij mij deed clomid 50 mg helaas niks. Moest toen weer provera innemen. Daarna clomid 100 mg ingenomen, die deed nu eindelijk wel iets. Maar op de een of ander manier hadden ze het in het ziekenhuis gemist, en zo hebben wij de eisprong ook gemist. Achteraf na een bloedtest bleek dat de eisprong goed is gegaan. Zoals verwacht werd ik toen 2 weken later ongesteld. Nu weer met de derde ronde clomid bezig. Voor de tweede keer clomid 100 mg. Eergisteren was er een mooie follikel van 17 mm te zien, dus hopelijk zal die eind deze week springen.
Het is inderdaad heel moeilijk om het er met andere over te hebben. Mijn zusje weet eigenlijk alles, en gelukkig kan ik iedere keer weer bij haar terecht. Mijn moeder weet het ook wel, maar ik merk dat zij het er toch een beetje moeilijk mee heeft. Wellicht komt dit nu zij ziet dat haar vriendinnen allemaal oma beginnen te worden, en dat zij dan ook kriebels heeft?? Denk ik...
En de medische molen, ik moest er eerst ook aan wennen hoor. Voorheen dronk ik nooit medicijnen, had ik mijn hele leven nooit een paracetamol zo heel ingenomen. Altijd eerst laten smelten in een glas water en dan met ogen dicht snel opdrinken. Tjah nu, nu is het anders en ben ik medicijnen gaan leren slikken. Ik moest wel! Op de een of ander manier moest die provera of clomid er wel in komen. Alles voor een baby!