Nieuwe PCOS'ers

Hey dames :)

Sorry lang geleden ik heb ook een ruime maand overgeslagen dit keer en even voor mezelf rust genomen.

Deze ronde clomid 150 mg en het gaat erg goed! Gisteren dag 12 eitje van 13mm maandag terug en als deze verder gegroeid is verwacht ik ongeveer donderdag inseminatie :)

Ik moet echt zeggen ik heb 2 rondes accupunctuur gehad en 1 ronde niet (met clomid) en bij die ene ronde was er totaal geen groei met 150 mg clomid en en deze 2 dus wel en redelijk snel ook...

Ook ik ervaar die vreselijke opvliegers heb vannacht weinig geslapen en het is hier thuis een ziekenboeg dus als je je manlief hoort spugen boven de pot vannacht tja...vervelend voor hem maar ook voor mij hahaha

Oudste dochter heeft ook 3 dagen gespuugd en diarree en de jongste heeft alleen nog diarree maar lijkt er geen last van te hebben gelukkig...

Hey saar als ik het goed zeg positieve ovutest ik zeg bespringt hem he!!

Ik zal wat terug lezen welkom dames die ook weer bezig zijn en pcos hebben het is klote echt maar zoals je kunt lezen heb ik 2 mooie kinderen dus niets is onmogelijk...xxx
 
Dames dat is goed nieuws.. nu hopen dat het allebei positief uitpakt! Ik ga duimen voor jullie.

@annemarie34; succes en strekte met alle zieken thuis.

 
Ik heb ook gediagnosticeerde pcos en via de Fertiliteitskliniek clomid 50 Mg voorgeschreven gekregen.. 1e ronde niks en bij de 2e ronde gaf de arts aan dat ze geen eisprong op de echo zag, ik was er even helemaal klaar mee op dat moment en ben niet op komen dagen bij het bloedprikken(om te checken of je daadwerkelijk een ovulatie hebt gehad). Ik was zo boos op alles en iedereen!

Wat bleek achteraf.. Tijdens die echo in de 2e ronde had ik mijn eisprong al gehad en was mijn eitje al ingenesteld! De arts had mij een kuur voorgeschreven om menstruatie op te wekken, maar iets in mij zei mij eerst een test te doen. Was ik gewoon hartstikke zwanger! Nu inmiddels 31 weken op weg, we verwachten ons eerste kindje in december.



laat jullie niet van de wijs brengen door artsen en de goed bedoelde adviezen uit je omgeving (het komt vast als je tijd rijp is, blabla)! Luister naar je eigen gevoel/lichaam. En soms mag je echt boos zijn op die klote pcos, want het is gewoon ook echt niet leuk!
 
@Saar25, spannende tijd!!

@LRE en Desiree, gefeliciteerd meiden! Hopelijk gaat alles goed :)

Sorry dat ik al even geen reactie heb achter gelaten, er is een hoop gebeurt. Mijn zus is zwanger (oprecht heel blij!) en ik ben gestart bij mijn nieuwe baas.
Hier direct aangegeven dat mijn vriend en ik een kinderwens hebben en dat deze niet vanzelf gaat (tijdens het gesprek werd, zonder dat ik hier iets van zei, aangegeven dat het geen probleem is als ik zwanger raak binnen mijn jaar contract).

Ik vraag me echt af waarom sommige doktoren/ziekenhuizen er zo lang mee wachten om mensen door te sturen naar gynaecologen, waarom zou je iemand onnodig lang laten wachten.

Morgen heb ik mijn eerste afspraak in het ziekenhuis, ik ben best een beetje zenuwachtig. Weet niet echt wat ik kan verwachten en wat mij staat te wachten, ik lees hier zo veel verschillende verhalen.
De laatste tijd heb ik wel last van mijn hormonen, huilbuien en veel acne.

Gelukkig is mijn vriend ontzettend lief en heb ik een paar ontzettend lieve vriendinnetjes die er voor mij zijn. Nu met de zwangerschap van mijn zus wil ik het liever niet tegen haar en mijn ouders vertellen. Ik wil absoluut niet dat zij zich ook maar enigszins schuldig of zo voelt.

 
Dank je wel dames! Nu dus op het wachtbankje..Twee weken die naar mijn gevoel super traag zullen gaan...Het is nu nog maandag...
 
Ik duim voor je Saar! Hopen op positief bericht.

Ik heb vanmorgen weer gehoord dat er niets groeide, dus donderdag weer terug komen:(

De moed zakt mij langzamerhand in de schoenen. Al dat wachten en die onzekere tijden...

 
Niet opgeven hoor @AEA! Sterkte! :( Wat voor medicatie heb jij nu? Want ik las dat jij Clomid 50mg. en 100mg. al hebt gehad.
Wij zijn vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Meteen kennis mogen maken met de eendenbek. Tsja. Fijn is anders.
Gynaecoloog vond alles er netjes uit zien, buiten de cystes om dan. De cystes waren niet vreselijk groot, maar ze horen er natuurlijk niet.
Na het gesprek heb ik meteen bloed laten prikken voor et hormonale gedeelte, volgende week dinsdag moet ik terug en krijg ik meteen de uitslag van het bloedonderzoek.
Daarna wordt er een verder behandelplan opgemaakt, ik ben benieuwd.

Helaas zag ze nu geen eitje, dus voorlopig ook geen sprong.
 
Terug
Bovenaan