Nieuwe PCOS'ers

@Saar25

Het is zeker moeilijk om met de teleurstellingen om te gaan. Het is telkens van teleurstelling op teleurstelling. Je verstand zegt steeds niet te veel hopen en laat het op zijn beloop, maar ondertussen zegt je gevoel iets heel anders.

Goed dat je toch naar het etentje bent geweest. Dan heb je toch wat afleiding ondanks dat je daar totaal niet lekker zit met je buikkrampen. Ik zal voor je duimen.

In het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben, vind ik de artsen en assistentes erg afstandelijk. Ze hebben maar weinig tijd voor je en aan de telefoon zijn ze erg kortaf. Ik heb ook telkens andere assistentes die bij mij de echo's maken. Ik overweeg nu om eventueel naar een ander ziekenhuis te gaan. :(

@Anna311

Hopelijk slaat de Clomid 50 mg aan bij je. En krijg je er niet al te veel bijwerkingen van. De medische molen is zeker wennen, maar je zal nooit helemaal gewend raken. Het down voelen heb ik ook erg vaak. En dat gevoel kan soms ineens op komen. Helaas kunnen we er niets aan doen. We blijven mensen!

Ik heb het inmiddels wel in mijn directe omgeving verteld. Omdat het voor mij een steeds groter geheim werd, ook ivm de miskraam. Op dit moment vind ik het wel fijn, zo heb ik net even wat minder stress.

Wat betreft de medicatie. Ze zeggen toch altijd, je moet alles over hebben voor de kinderen. Ik denk dat we dit allemaal al kunnen beamen, ondanks dat het kindje nog even op zich laat wachten.....
 
Hoi  mames

vandaag is het tijd om bloed te laten trekken ik ben heel zeneuwachtig mijn hard tikt heel snel... Ik heb deze nacht na klussen licht roze verlies gehad ik weet niet als ik mij ongerust moet maken?
 
Hoi dames

helaas negatieve bloedtest

ik hoop hier voor jullie allemaal die zijn wacht weken zijn voor een positief nieuw

ik ga morgen straten met 2 de poging iui

groetjes iedereen
 
Hoi allemaal,

@mama-34; wat balen zeg dat je bloedtest negatief is. Weer een tegenslag :( Hopelijk vliegt de komende tijd snel voorbij. En komt er snel positief bericht voor je!

Ik ben vandaag ook weer naar het ziekenhuis geweest voor de 2de echo. Maar helaas mijn grootste follikel was 1.05mm dus moet nog even door spuiten met een hogere dosering. Dan mag ik maandag weer terug komen. Dus weer duimen.
 
Hoi AEA

ik duim voor je voor maandag hopelijk goed nieuws voor je

inderdaad het was echt heel erg ik had er echt op gehoopt dat het gelukt was

ik hoop snel positief noeuw voor iedereen die aan het wachten zijn

hopelijk geraken we zwanger
 
@mama-34; Ooit zal al het duimen en hopen van iedereen helpen. Voor iedereen zal er een keer positief nieuws komen.

Ik had met de Clomid 50mg last van de opvliegers (daar was mee te leven), wat humeurig en erg weinig eetlust. Ik sloeg soms maaltijden over. Dat merkte ik na 2 dagen al. En met de Clomid 100mg had ik het zelfde, alleen waren de opvliegers echt niet te houden. Ik sliep 's nachts bijna niet meer. Ook daarom ben ik over gegaan opspuiten.

Maar je leest dat iedereen weer andere dingen ervaart. Hopelijk vallen de bijwerkingen voor jou mee!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan