Nieuwe PCOS'ers

Hoi iedereen

ik heb zondag mijn inseminatie gehad en mag 24 oktober testen

annemarie ik duim voor je dat je zanger bent

kel90 voor je duim ik ook hoop dat je zwanger bent

ik heb geen last gehad tijdens de ingreep wel 2 uren erna krampen vorige keer had ik dat ook en gevraag naar de arts en kon geen kwaad dat het normaal is

dit keer heb ik ook gevraagd van iets te krijgen om de innesteling te bevorderen en ik heb utrogestan gekregen omdat ik zeer lage dosis clomid heb ingenomen

mijn baarmoederslijmvlies was 7.4 en dat was net goed genoeg voor een innesteling en de arts heeft gezegt naar mij dat mijn kans om zwanger te geraken 25á30 procent is natuurlijk hoop ik dat het lukt maar heel veel moed heb ik niet eigenlijk.

saar hoe is het met je ?

ik duim voor iedereen hier ik hoop dat jullie snel positief nieuws krijgen

groetjes
 
Dank jullie wel dames!

Hier gaat het wel goed, nog steeds veel last van mijn borsten. Maja eind deze week of ongesteld of zwanger, super spannend!!!
 
Veel dames op het wachtbankje, spannend hoor!!

Hier helaas nog steeds geen eisprong.. een klein beetje gegroeid, nu 26.5 mm. Woensdag dus maar weer terug.

Volgens mij houdt het in spanning zitten nooit op hé..?

@annemarie34 hoe gaat dat dan eigenlijk met die ovitrelle? Wanneer en hoe vaak etc? En van welke klachten heb je last?
 
@saar25 klopt, ze hadden ook verwacht dat ie al wel gesprongen zou zijn. Maar is dus niet het geval.. daarom houden ze het nog steeds in de gaten. Ze verwachten dat het wel nog kan, dus daarom wordt nog even afgewacht. Ik ben benieuwd want elke keer werd al gezegd 'volgende keer zal ie wel weg (gesprongen) zijn'.
 
Anna ovitrelle is 1 x voor de eisprong rond de 20 mm zet je die zodat ze nog even iets doorgroeien en dan springen!

26.5 is huge jow hier was het eitje 22 mm tijdens de inseminatie:)

Gewoon vragen hoor waarom ze dat niet geven!

Ovitrelle is hetzelfde als pregnyl en daar zit dus hcg in hetzelfde als je zwanger bent...dus je krijgt bijvoorbeeld last van zere boobs, misselijk, moe, steekjes etc, veel plassen dus je denkt misschien dan dat je zwanger bent terwijl het niet zo is ...ovitrelle/pregnyl heeft 10 dagen nodig om uit je lichaam te gaan (ongeveer bij mij is dat 7 dagen dat kun je testen dmv een zwangerschapstest en maximaal 14 dagen heb ik wel eens gehoord)

Dus als je dan moet wachten kun je het beste testen voor het eerst op je nod of het liefst 2 dagen erna dan zit je safe...Maar eey ik vind dat kei moeilijk! Dus ik test echt op dag 14 na inseminatie anders word ik gek jow

Succes!! Liefsss
 
<p style="text-align: left;">Hey dames,</p>
<p style="text-align: left;">@saar25; wat spannend! Ik hoop op positief nieuws voor je!</p>
<p style="text-align: left;">@anna311; dat is een flink follikel.. hopelijk springt ie snel, dan kan het wacht op positief nieuws beginnen.</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en eindelijk was er iets te zien. Rechts had ik 1 follikkel van 16mm. Dus nu nog even door spuiten met Gonal-f. Wel in een kleinere hoeveelheid aangezien mijn vriend vrijdag laat pas terug is uit het buitenland. En dan donderdag hopen dat ie gegroeid is om Ovitrelle te mogen spuiten. Dit alles geeft weer even goede moed.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Terug
Bovenaan