Hoi iedereen
ik heb zondag mijn inseminatie gehad en mag 24 oktober testen
annemarie ik duim voor je dat je zanger bent
kel90 voor je duim ik ook hoop dat je zwanger bent
ik heb geen last gehad tijdens de ingreep wel 2 uren erna krampen vorige keer had ik dat ook en gevraag naar de arts en kon geen kwaad dat het normaal is
dit keer heb ik ook gevraagd van iets te krijgen om de innesteling te bevorderen en ik heb utrogestan gekregen omdat ik zeer lage dosis clomid heb ingenomen
mijn baarmoederslijmvlies was 7.4 en dat was net goed genoeg voor een innesteling en de arts heeft gezegt naar mij dat mijn kans om zwanger te geraken 25á30 procent is natuurlijk hoop ik dat het lukt maar heel veel moed heb ik niet eigenlijk.
saar hoe is het met je ?
ik duim voor iedereen hier ik hoop dat jullie snel positief nieuws krijgen
groetjes
ik heb zondag mijn inseminatie gehad en mag 24 oktober testen
annemarie ik duim voor je dat je zanger bent
kel90 voor je duim ik ook hoop dat je zwanger bent
ik heb geen last gehad tijdens de ingreep wel 2 uren erna krampen vorige keer had ik dat ook en gevraag naar de arts en kon geen kwaad dat het normaal is
dit keer heb ik ook gevraagd van iets te krijgen om de innesteling te bevorderen en ik heb utrogestan gekregen omdat ik zeer lage dosis clomid heb ingenomen
mijn baarmoederslijmvlies was 7.4 en dat was net goed genoeg voor een innesteling en de arts heeft gezegt naar mij dat mijn kans om zwanger te geraken 25á30 procent is natuurlijk hoop ik dat het lukt maar heel veel moed heb ik niet eigenlijk.
saar hoe is het met je ?
ik duim voor iedereen hier ik hoop dat jullie snel positief nieuws krijgen
groetjes