Nieuwe PCOS'ers

Hallo allemaal,

Eindelijk goed nieuws :) Vandaag weer in het ziekenhuis geweest. En ja hoor, er was weer meer groei te zien. Rechts zat er 1 van 25mm en 1 van 12mm en links zat er 1tje van 15 mm. Dus mag nu door met de Ovitrelle. Die mag ik vanavond om 6 uur zetten, zodat ik de eisprong krijg nadat mijn vriend weer thuis is. Het is alleen wel zo dat er een kans is dat er een tweeling komt, aangezien die van 15 mm ook gaat springen. Maar we hebben samen besloten, dat als het zo zou zijn dat we dat voor lief nemen! Dus vanaf dit weekend, moet ik ook plaats nemen op het wachtbankje..

@annemarie34; Fijn dat je de tijd een beetje kan invullen, zodat het wachten niet nog langer lijkt.

@saar25; Ik heb buikkrampen gehad en die werden veroorzaakt door de darmen. Dus het kan nog steeds positief nieuws zijn. Wanneer mag je gaan testen?

Heel veel positieve duimen voor iedereen!

 
AEA; Goed nieuws voor jou! Spannend, hopelijk lukt het. Hihihi straks springen ze beide, en worden ze beide bevrucht...Dan heb je niet een maar twee baby's. Veel succes, ik hoop echt met heel mijn hart dat er tenminste een bevrucht wordt.

@Mama-34 & @AEA; Ik mag zondag officieel testen. Maar was zo ongeduldig dat ik vanochtend al een test van clearblue heb gedaan. Moest ik niet doen, helaas gaf deze aan 'Niet Zwanger'. Maar toen ik het stripje eruit haalde, zag ik wel naast de controle streep een iets lichter streepje. Ik weet dat je daar niet naar dient te kijken. Maar wellicht is er toch een wonder gebeurt en is er gewoon nog niet genoeg HCG in mijn lichaam? Misschien komt het wel daardoor dat het streepje nog licht was. Maargoed, nu de komende dagen maar aankijken hoe en wat. Hier nog steeds onwijs pijnlijke borsten, misselijkheid, en zo nu en dan buikkrampen. Maja misschien wordt ik gewoon ongesteld. Tot nu toe in ieder geval nog geen bloedverlies. Ja op dit moment haal ik van alles in mijn hoofd, en hoop ik zo erg dat ik toch wel zwanger ben en dat ik de test gewoon te vroeg heb gedaan.

 
Lieve saar je hebt hem.misschien te vroeg gedaan idd ik.had namelijk ook op 12 dagen na eisprong een licht positieve clear bleu met dat plusje en een negatieve digitale

Deze was pas positief toen ik 2 dagen overtijd was dus ik zeg ff volhouden nog schat!!

Ik voel werkelijk niks nadat noppes...Ja 4x piessen in de nacht maar echt verder aanwezige dingen!? Nope...

Wachten duurt nu toch ineens echt lang hahahaha
 
@saar25; Lastig hè, dat lange wachten. Maar je hebt het al 12 dagen volgehouden, dus de komende 2 zijn zo voorbij. Ik hoop echt voor je dat het jullie deze ronde gegeven is!!

@annemarie34; Dat je niets voelt, wilt niets zeggen. Hoelang moet je nog wachten tot dat je mag testen, 4 dagen? Hopelijk krijg jij net als Saar ook een positieve uitslag!

Succes met wachten.
 
Lieve saar

ik kan je goed begrijpen wand ik ben ook zo nooit wachten tot op de dag en test ik oets vroeger maar licht streep is ook positief  bij mij is het negatief altijd mijn zus had ook licht streep en dan heeft gync gevraagt voor bloed te laten nemen en daarwas het ook positief maar weinig hcg dus over 2 dagen moest zij terug testen dus jij ook je moed niet opgeven ik hoop dat je straks schrijft en zegt dat je zwanger bent ik wacht geduldig op je bericht

succes en hopelijk positief

voor de rest hoe is het hier met dames?

annemarie ben je zwanger?
 
Goedemorgen lieve dames,

Heel voorzichtig kan ik jullie hier melden dat ik zwanger ben. Gisterochtend voor ik opstond mijn temperatuur gemeten en die was nog steeds hoog. Dus toen meteen opgestaan en een test gedaan. Ja hoor lichtjes verscheen er nog een streepje. Mijn man lag nog te slapen, schudde hem werkelijk wakker met het goede nieuws. Hij geloofde het niet meteen en zei we gaan straks nog een test kopen die je morgen dan kan doen. Vanochtend dus een digitale test van clear blue gedaan, en ja hoor ook deze gaf -Zwanger 1/2- aan. Dolblij weer het goeie nieuws aan mijn man verteld. Hij was nog half slaperig en reageerde er koeltjes op. Toen hij eenmaal in de auto zat onderweg naar zijn werk belde hij mij vrolijk op hoe blij hij hier mee is hahahha.

Maargoed nog steeds allemaal spannend. Spannende weken, ik hoop dat alles goed zal verlopen. Afgelopen dagen veel buikkrampen gehad, maar ik lees dus overal dat die erbij horen. Mijn borsten staan nog steeds op ontploffen maar dat zal denk ik de volgende periode ook zo blijven.

Ik wens jullie heel veel succes toe, en hoop dat jullie ook gauw een positief test in handen heb. Uiteraard zal ik hier berichten blijven posten. Het voelt toch fijn dat ik het wel al aan jullie kan vertellen terwijl buiten mijn ouders en zijn ouders nog niemand anders het weet. Wil hier toch echt even mee wachten wanneer de 3 maanden voorbij zijn.

Uiteindelijk is het bij mij dus na de 3e ronde gelukt.
1e ronde --> Clomid 50mg sloeg niet aan.
2e ronde --> Clomid 100mg sloeg wel aan, maar de follikel hadden ze in het ziekenhuis gemist. Waardoor ook wij het miste. En ik had geen ovulatietesten gebruikt, omdat na ieder ZH bezoek toch niks te zien was.
3e ronde --> Clomid 100mg sloeg aan, op 11e cyclusdag een ei van 17mm. Deze is gesprongen in het weekend van 1 oktober. Heb toen wel die week ovulatietesten gebruikt.
 
@saar25; GEFELICITEERD! Wat een goed nieuws. Dat met die testen komt mij heel bekend voor. Nu hopen dat de komende weken/maanden goed verlopen voor je. Hou je ons wel een beetje op de hoogte?

Ik moet inmiddels 4 dagen verder. We hebben het weekend flink 'geklust', dus nu maar hopen. Heb wel ontzettend gevoelige/ pijnlijke tepels
 
Terug
Bovenaan