Nieuwe PCOS'ers

AEA dat is goed nieuws wanneer ga je terug voor de meeting van je follikkel?

Succes voor alle dames hier spannend voor iedereen en wachten op positief nieuws ik duim voor iedereen!!
 
@AEA Hopelijk lukt het deze maand! Succes!

Lieve dames,
Ik merk dat ik vandaag lichtjes buikkramp heb, echt heel lichtjes. Ben zooooo bang dat ik toch eind deze week ongesteld ga worden. Dat ik hoop ik natuurlijk niet.
 
Hey mama 34 ja op zich wel, van daag vrij en dan neem ik echt mijn rust en drink lekker een warmei kop thee etc morgen en vrijdag werken en dan een weekendje naar vrienden toe en dan nog maar 4 dagen (de 4e dag is de testdag dus officieel is het geen hele dag want ik test in de ochtend hihi) dat ik mag testen!

Dus het vliegt eigenlijk best voorbij ik hoop dat ik eindelijk eens de discipline heb om toch niet dinsdag al te gaan testen hahahaha

Saar25 misschien kunnen lichte krampjes ook je darmen zijn of de groeiende baarmoeder ik ga voor je duimen!!!

 
Annemarie 34fijn dat de tijd snel voorbij gaat

saar 25 krapmjes kunnen soms een goed teken zijn. Mijn zus had er ook last van toen zij pas zwanger was, mijn vriendin had er ook last van en haar gync zij dat het een innesteling geweest is! Je moet niet opgeven meid positief denken en ik duim van hard voor je!

natuurlijk duim ik voor iedereen hier!

Groetjes iedereen
 
Terug
Bovenaan