Nieuwe PCOS'ers

@Aea; Dank je wel!! Zal ik zeker doen. Begin november heb ik de eerste echo, super spannend!

Ik hoop dat het bij jou ook raak is. Het wachten is nu vervelend voor je, maar hopelijk ook gauw een leuke test in handen.
 
Gefeliciteerd Saar!! Wat een mooi nieuws!

Ik mag nog wachten tot dit weekend. Eerlijk gezegd had ik de hoop al opgegeven. Deze poging was de timing nogal slecht met wisselende diensten etc. Voor mijn gevoel hadden we dus niet vaak genoeg ons best gedaan. Alleen nu heb ik sinds gisteren best gevoelige borsten wat mij weer hoop geeft. Zo stom! Nu vind ik het ook weer lastiger om mezelf te beheersen met testen.
Vandaag heb ik wel bloed laten prikken, zodat ze kunnen controleren of er wel echt een eisprong geweest is. Hier twijfelde ik namelijk al een paar keer aan ivm latere menstruatie.

Hoe gaat het verder met iedereen? Volgens mij zitten er nu heel veel op het wachtbankje! Wanneer mag iedereen testen?
 
Saar super nieuws ben echt blij voor je geniet van je zwangerschap proficiat meid ik hoop dat alles goed blijft en laat iets weten na je echo!!

voor de rest duim ik voor iedereen die aan het wachten zijn nu ons beurd om een positief nieuws te schrijven ik mag volgende week maandag testen!

saar had je paar dagen vroeger getest of de dag wanneer je moest testen?

groetjes iedereen
 
@Mama-34 Dank je wel! Zal ik zeker doen, hoop dat alles dan in orde is.

Op zaterdag had ik ook een test gedaan, die was helaas ook negatief. En pas echt vanaf zondag positieve testen. Ik moest dus even geduld hebben met het testen. Maja dat heb je op dit soort dagen totaal niet.
 
Lieve saar! Gefeliciteerd dan kan ik ook voorzichtig mededelen dat ik mee ga naar de uitgerekend in Juni forum...

Ook ik ben zwanger :) ik weet dat ik een trage hcg aanmaker ben dus de kruidvat 2 voor 5 euro zijn al vanaf zondagavond licht positief en vanochtend een stuk donkerdere streep...de digitale was gisteren nog negatief maar dat had ik wel verwacht ik probeer morgen nog eens...

Ik ben echt helemaal verbaasd!

Ook hier 3 iui!

Ik hoop echt dat jullie volgen lieve dames



Xxx
 
Lieve annemarie ook super nieuws van jou proficiat met je zwangerschap!!

ik ben echt blij voor jullie saar en annemarie mijn tranen komen zo eruit van blij te zijn voor jullie!!

ik hoop nu voor mij en voor andere dames hier die zwanger willen worden ook om een positief nieuws te schrijven!

blijf duimen voor ons annemarie en saar!

groetjes!
 
Aaaahhhwwww wat leuk Annemarie!! Ben heel blij voor je! Op naar een voldragen zwangerschap voor ons beide. Wanneer heb jij je eerste echo?

Bedankt voor alle lieve berichten, en ik zal zeker blijven duimen voor jullie. Ik hoop echt met heel mijn hart dat het bij jullie ook gauw raak is.

 
Terug
Bovenaan