Nieuwe PCOS'ers

Ik heb me een week of wat hier aangemeld met de mededeling dat ik als vruchtbaarheidsarts graag van ervaringsdeskundigen leer om zo mijn werk beter te kunnen doen. Komende week is het de Week van de Vruchtbaarheid. Aanstaande dinsdag houd ik een gratis webinar over PCOS en voeding. Voor meer info en aanmelden kun je HIER klikken.
 
Hoi Nicky,

Zou jij mij kunnen helpen? Of iemand anders natuurlijk.

Ik heb 2 maanden clomid gebruikt, 1 maand 50mg en 1 maand 100mg. Bij 100mg heb ik een eisprong gehad. Ik zit nu 5 dagen na de eisprong. Nu merk ik dat mij wit vloed gisteren anders was dan vandaaag. Gisteren was het wit en korrelig en vandaag wit en slijmvorm. Ik wil niet te veel denken of ik kwaaltjes heb wat heb ook wel het idee dat als je er aan denkt dat je ze dna juist krijgt.

Iemand enig idee of mijn wit vloed wat te betekenen heeft?
 
Goedemorgen dames,

Hoe is het met jullie? Hier gaat het wel oke. Na de echo van afgelopen vrijdag waar helaas niks op te zien was, en waar ik volgens de arts nu de komende dagen veel moet bloeden aangezien het waarschijnlijk een miskraam zal worden. Zit ik eigenlijk alleen maar met meer vragen in mijn hoofd. Ik heb vanaf die vrijdag geen enorme bloedverlies gehad, nog steeds enkel bij het afvegen. En dat is eigenlijk de afgelopen dagen alleen verminderd, vandaag had ik bijv. echt piepklein beetje. Weet totaal niet meer wat ik hiervan moet denken. Of ik nou nog zwanger ben of niet. Heb ook geen last meer van mijn borsten. En voel mij op de een of ander manier ook niet meer zwanger.

Morgenochtend tijdens de spreekuur zal ik teruggaan voor een echo. Hopelijk dan meteen helderheid of zwanger of niet en klaar. Dan weet ik waar ik aan toe ben. Nu leef ik in zo een onzekere moment, niet leuk dit.



@Jill90 Even terug op jouw vraag. Helaas weet ik niet wat dit inhoud. Ik heb juist zodra mijn eisprong is geweest altijd geen slijmverlies meer. Rond mijn eisprong best wel veel. Maar zodra het is gesprongen stopt het. Daaraan herken ik ook meestal wanneer het is gesprongen. Heb geduld en hopelijk heb je over twee weken een mooie test in handen.
 
Saar wat enorm balen ik heb er geen woorden voor...

Dit is ook even de reden dat ik nu niet durf te reageren ik heb namelijk donderdag de eerste echo...hier verder niet altijd symptomen ze komen en gaan...hoewel moe blijf ik...

Af en toe misselijk en mijn borsten doen vaak in de nacht pijn maar overdag bijna niet, dit maakt mij ook onzeker maar ik had dit bij de jongste ook dus ik hoop gewoon donderdag op een goeie echo.

Saar uit de grond van mijn hart wil ik je sterkte wensen de komende tijd ik baal echt dat dit jou overkomt!!
 
Ja zeker balen, maja hopelijk gebeurd er op de een of ander manier een wonder en zie ik morgen iets moois op de echo. En anders hopelijk de volgende keer meer kans.

Bedankt voor je lieve woorden! En laat ons weten hoe de echo donderdag is gegaan. Geniet ervan en maak je vooral niet te veel druk!
 
Hallo allemaal.. ik zateen beetje rond te lezen en ik merk dat ik niet lekker in mijn vel zit en zo gefocust ben op alles. Ik zal mijn verhaal in het kort vertellen. Mijn vriend en ik proberen nu 1.5 jaar zwanger te worden. Nadat in maart pcos werd geconstateerd  ( niet via bloedtest) maar ze vinden wel dat mijn eierstokken op iemand met pcos lijken. Na 3 rondes clomid zonder enige werking mocht ik gaan prikken met puregon. 1ste keer overstimulatie.. dus een verbod om te klussen. Afgelopen week is het weer uitgelopen op overstimulatie. Ik word er moederloos van. Zo werkt het niet en zo werk het te heftig. Nu moet ergens vorige week mijn eisprong zijn geweest maar ik heb sinds gister een beetje bruine afscheiding. Zal dit toch innestelingsbloed zijn of ben ik zo dusdanig gefocust dat ik alles als een symptoom zie? Het is best wel vroeg na mijn eisprong om mijn menstruatie te krijgen.. ik heb gewoln het gevoel dat puregon ook niet gaat werken. Hebben jullie hier ervaring mee?Gr n
 
Goedemorgen,

Hier weer een update van mij. Vandaag wederom naar het ziekenhuis geweest, baarmoeder was zo goed als leeg, met weer een beginnende groeiende baarmoederslijmvlies. Mijn lichaam heeft dus alles opgeruimd, en mijn vermoedens dat ik niet meer zwanger ben kloppen dus ook. Voor de zekerheid heb ik wel bloed moeten prikken, zodat we zeker kunnen uitstellen dat ik niet meer zwanger ben. Straks zal ik daarover teruggebeld worden.

Nou hopelijk de volgende ronde meer kans. Wel heel erg jammer dit. Had mij er zo op verheugd, en was zo blij om ook eens een keer een positieve test in handen te hebben.

@Nv; Heb geduld, bruine afscheiding kan van de innesteling zijn maar helaas weet je dit nu nog niet zeker. Over een week kan je als het goed is een test doen en dan hoop ik ontzettend voor je dat deze positief zal zijn. Zelf heb ik geen ervaring met puregon, omdat clomid 100 mg dit keer bij mij wel is gelukt, alleen heb ik dus nu helaas met circa 6 weken een miskraam gehad.
 
@Saar25 wat verdrietig dat je nu een miskraam hebt gehad..  Je hoopt telkens op die positieve test en moet er veel voor over hebben, en als het dan zover is en het gaat mis dan lijkt me dat heel erg. Ik wens je veel sterkte! En ik ga heel hard duimen voor de volgende ronde.

Bij mij staat de kijkoperatie (laparoscopie) nu gepland. Zal ná deze ronde zijn, als ik niet zwanger ben natuurlijk. Ze gaan m'n eierstokken en doorgankelijkheid van m'n eileiders onderzoeken. Uit m'n bloedwaarden bleek dat ik een groter risico heb op verklevingen (want heb jaren geleden een chlamydia infectie gehad, dat wist ik, maar schaam me er erg voor..), waardoor ze nu meteen voor een kijkoperatie gaan. Hopelijk blijft het bij kijken en zijn er verder geen ingrepen nodig! Maar dat zal op het moment zelf pas blijken. Ik vind het wel echt heel spannend.. Toch een raar idee dat ze in je buik gaan zitten.

Verder zit ik nu op dag 12 en was er vanmorgen een eitje van 17,5 mm en een van 12,5 mm te zien. Dus de clomid 50 mg heeft weer iets gedaan! Vrijdagochtend weer terug.

Hoe staat het er bij iedereen voor? In welke fase zitten jullie nu? Ik heb even wat gemist maar las dat sommige ook weer met een nieuwe ronde bezig zijn?
 
Terug
Bovenaan