Nieuwe PCOS'ers

@saar: ik heb mezelf de afgelopen week meerdere malen afgevraagd hoe het met je zou gaan. Wat moet jij een zware week gehad hebben! Wat treurig om te lezen dat er vandaag niet meer te zien was op de echo.

Hopelijk hersteld je lichaam zich snel en kunnen jullie weer samen aan de slag! Sterkte..
 
Saar verdorie wat jammer zeg!!! :-(

Heel veel sterkte de komende tijd, logisch dat je baalt want je wil ook graag die positieve test...

Ik denk aan je en hoop dat je gauw weer zwanger bent



Xxxx
 
Saar sterkte je moed niet opgeven meid!!

je wet dat je wel zwanger geraak dat is al iets!

mss de volgende keer vragen voor ondersteuning van innestelling zoals utrogestan?

ik heb ook miskraam gehad en ik heb dit keer gevraagt achter innesteling bevorderen en ik heb utrogestan vaginal gekregen en het heeft geholpen en ik moed die blijven gebruiken tot 9 weken

veel sterkte saar :(

 
Hey Jill90

ik heb tijdens mijn eisprong last van wit vloed na mijn wachtweken heb ik slijmverlies gehad 1 keer bij het afvegen en dat was zo als een wit doorschijnend ( zoals een eiwit van een ei) ik hoop dat het duidelijk is :)

anna311 succses met je operatie
 
Bedankt voor jullie lieve woorden! Dat helpt echt enorm!!
Het blijft idd heel moeilijk. Maar ik geef de hoop niet op, en hoop dat de volgende keer wel alles goed zal gaan. Heb mij de afgelopen week echt klote gevoeld. Ondanks het vruchtje piepklein was, blijft het een groot verlies. Je verlangt zo graag ergens naar, dan lukt het eindelijk. Je bent dolblij, en in een klap is dan alles weer weg. Vanaf het moment van de positieve test, let je op alles wat je doet omdat je een kleine in je hebt. Echt heel apart dit, maar had nooit verwacht dat het zo moeilijk zou zijn, ondanks het eigenlijk nog piepklein was. Heb nu zoveel meer respect gekregen voor alle moeders!
@mama-34 Bedankt voor je tip, zal dit in mijn achterhoofd houden.
 
Lieve saar mijn echo was goed. vandaag ben ik 6 weken en 1 dag, het hartje klopte al....ik hoop dat alles goed blijft gaan iig :)

Daar gaan we wel vanuit!!

Logisch dat je nu zo'n moeite ermee hebt ook al is het zo klein je wilde dit enorm graag!! Ik hoop dat je gauw opnieuw zwanger bent!



Xxxxx
 
Terug
Bovenaan