Nieuwe PCOS'ers

Vandaag zouden wij eigenlijk ons eerste echo hebben. :( :(
En dan zou ik nu de 8e week ingaan. Blijft toch wel moeilijk allemaal. Had al die dagen zo naar deze datum uitgekeken. Toen ik net op weg was naar werk voelde ik toch wel een brok in mijn keel.

 
Saar25, het is heel begrijpelijk dat je je daar verdrietig bij voelt. Dat zal ook nog wel even tijd kosten. Gun jezelf ook die tijd :) het is iets wat emotioneel veel invloed heeft, vooral op dit soort dagen. Veel sterkte!
 
Hoe is het met iedereen hier?

Ik ben nog steeds een eisprong aan het afwachten. De ene eicel is nu 30,5 mm dus best groot. De andere was niet goed zichtbaar dus mss gesprongen, daarom bloed moeten prikken, maar helaas.. zo'n heel ziekenhuis traject vraagt toch behoorlijk veel van je merk ik.
 
Hoi dames, Ik ben nieuw in deze groep en wil graag mezelf voorstellen. Mijn naam is sasja en ik ben 23 jaar oud. Sinds dat ik een tiener was werd er mij verteld dat ik pcos heb en als ik zwanger wou worden naar de dokter moest. Dus toen ik 3 jaar terug zwanger bleek te zijn zonder enige hulp was ik best verrast. Nou ben ik weer zwanger zonder hulp van de artsen en ik kan niet blijer zijn. Wie van jullie heeft dit ook ervaren en hoe zou het kunnen dat je alsnog zwanger kan raken?
 
Hoi,

Ik was benieuwd hoe het met iedereen gaat? Is er nog iemand actief hier?

Zelf zit ik nu op 't wachtbankje. Toch uiteindelijk weer een eisprong gehad! Met clomid 50mg. Wachten is moeilijk...

@gebruiker827325, welkom en wat geweldig dat je toch twee keer zwanger bent geworden! Volgens mij kun je met pcos soms wel een goede eisprong hebben en is het dus niet onmogelijk. Alleen is de kans aanzienlijk kleiner, dus je hebt geluk :)
 
Hey anna311,

Ik ben ook nog druk bezig om zwanger te raken. ik zit inmiddels op dag 20 van de Gonal-f . . er wilt niet echt iets groeien.. nu hopen op as donderdag of volgende week maandag. anders wordt deze ronden afgebroken .

Hoeveel dagen moet je nog wachten? en hoeveel tijd zit er steeds tussen de menstruatie en de eisprong?

@gebruiker827325; wat fijn voor je dat jij zonder medische hulp zwanger bent geraakt. ik sluit me aan bij wat Anna zegt. je hebt dik geluk gehad!  hoelang ben je nu inverwachting? en gaat alles goed?
 
Hey AEA,

Balen dat er nog niks groeit.. hopelijk nu ondertussen wel! Morgen dus controle?

Ik zit nu op 7 dpo. Dus zou nog ongeveer een week moeten wachten voor een zw. test. Ik merk verder eerlijk gezegd weinig anders aan mezelf. Alleen vorige ronde werd ik op 9 dpo al ongesteld, dus ik zit wel in spanning.. benieuwd of dat per ronde ook nog kan verschillen. Anders heb ik mss wel een te korte lf? Morgen controleren ze m'n progesteron, hopelijk is die nu hoog genoeg, vorige keer niet namelijk.
 
Terug
Bovenaan