Nieuwe PCOS'ers

Hi Millie,

Ik heb eind van deze maand mijn eerste afspraak en is dan de bedoeling om met Clomid te starten. Wat vervelend om te horen dat het bij jou helemaal niet aanslaat. Zal wel even een balen zijn geweest. Ik weet ook niet echt wat me te wachten staat dus ben wel blij als ik hier wat verhalen lees. Hoop voor jou dat dit wel aanslaat. Ik zal voor je duimen!



Liefs
 
Hey Anna en de rest natuurlijk!

Alles is vrij vlot gegaan,  intake gehad bij de fertilliteitspoli. Na het constateren van de PCOS aan Primolut begonnen voor het opwekken van een menstruatie. De 3e dag begonnen met Clomid 50mg. Daarna moest ik regelmatig naar het ziekenhuis om te monitoren of er een eiblaasje groeide. op 19e dag was er onverwacht toch een eiblaasje van 15mm en op de 2e dag was deze uitgegroeid tot een eiblaasje van 24mm. De vlaggen gingen hier toen echt uit. Wat een opluchting! Afgelopen donderdag bloed laten prikken voor progesteron. Smiddags kreeg ik meteen de uitslag en ook die was goed!! Dus we hebben officieel een kans gehad. Nu zijn we heel hard duimen aan het draaien in de hoop dat een menstruatie weg blijft en anders op naar ronde 2.

Vind het heel fijn jullie verhalen allemaal te lezen.. doet je beseffen dat je niet de enige bent.

Liefs!
 
Hee zonnetje,

Ja dat was zeker flink balen, was en ben ook erg teleurgesteld in mijn eigen lichaam.

Wat een spannende tijd voor jou!
Fijn om te lezen dat je niet de enige bent hé. Hoop echt voor je dat het bij jou wel aanslaat! Succes!



Ha Rosanne,
Wauw wat een goed nieuws! En wat fijn je zo goed reageerd op clomid 50!
Succes en ik duim mee!



Liefs!
 
Rosanne - Ik duim voor je dat het gelukt is! Wanneer is je NOD?

Millie - Ja echt hoor! Toen ik het hoorde was ik ook echt teleurgesteld, maar je kan er helemaal niks aan doen. Enige wat ik nu kan doen is naar die afspraak gaan en hopen dat het aanslaat. Hoe gaat het nu verder met jou?
 
Nee, ik vind het eerlijk gezegd best frustrerend dat je er niets aan kunt doen.

Ja klopt, meer kun je niet doen. Hoe is je vriend hieronder?

Met mij gaat het wel goed. Merk wel ik dat ik sneller last heb van hoofdpijn en af en toe wat krampen in mijn onderbuik heb die lijken op menstuatiekrampen.
Maar nadat mijn menstruatie vorige week is opgewekt door primolut heb ik nog steeds last van licht bloedverlies.
Hoop dat dit verder geen gekke oorzaak heeft, woensdag maar even navragen bij de gynaecoloog.

Hoe gaat het met de rest?
 
@zonnetje90 ik vermoed dat ik officieel mijn eisprong vorig weekend heb gehad. Vanuit de poli hebben ze geadviseerd einde deze week te gaan testen. Wel al een test gedaan maar die was negatief. Waarschijnlijk ben ik veels te ongeduldig. Toch maar even afwachten tot vrijdag/zaterdag. Voel me deze week wel echt extra onrustig heel licht ontvlambaar en zenuwachtig. We weten snel meer.. maar mijn God wat kan een week lang duren dan ineens. ..
 
Terug
Bovenaan