Nieuwe PCOS'ers

Hoi R nate,

Ik ben klaar met deze reeks clomid. Maar omdat het de vorige keer aansloeg hoef ik nu niet terug te komen voor een echo. Ze gaat er vanuit dat het deze keer weer goed gaat. Aan de ene kant fijn dat ze zo positief is. Maar aan de andere kant zit ik wel in spanning/afwachting.

Nu maar temperatuur bij houden en kijken of ik zo kan zien of ik een eisprong heb.  Ik vind het alleen zo lastig om te bepalen wanneer ik een test zou kunnen doen. Hebben jullie hier tips over? Ik wil het niet te vroeg doen. Aan de andere kant ben ik wel nieuwsgierig en wil ik het liefste zo snel mogelijk weten.  Op welke dag kan ik het beste een test doen?

X
 
Hej Nicky!

Ik heb de laatste cyclus ook geen echo's meer gehad. Van mijn eerste cyclus wist ik dat mijn ei op dag 20 is gesprongen.. Ik ben deze ronde op dag 17 begonnen met ovulatietesten en heb weer op de 20e dag mij eisprong gehad.. We hebben die dag 2  keer geklust en de twee dagen ervoor 1 keer. Bij de meeste vrouwen in je Nod 14 dagen later. Dit klopte bij mij vorige ronde precies. Ik kan dus aankomende zondag testen!!

Weet je op welke cyclusdag je eisprong is geweest vorige ronde? Dan is dat nu ongeveer dezelfde dag.. En weet je wanneer je moet klussen en wanneer je kan testen. Omdat ik wist dat mijn eisprong eraan zat te komen en ik er natuurlijk (veel te veel) mee bezig was. Heb ik het duidelijk gevoeld!

Heel veel succes! X
 
@Sharon

Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen.

Wat vervelend dat het niet met Clomid is gelukt. Hoe gaat het met de injecties? Heb je last van bijwerkingen?

@Rnate

Zooo spannend!! Dat zijn mooie aanwijzingen! Hou ons op de hoogte:D:D En die frustratie is heel herkenbaar hoor! Ach, schoonmoeders......:p

Ik ben maandag weer voor een echo geweest en m'n ei was weer gegroeid. Zit nu op 16.6 mm. En er was ook een tweede ei die ook nog meegroeit. Die is nu 12 mm. Denk zelf dat die af gaat vallen omdat die zo'n stuk kleiner is, maar m'n gynaecoloog zegt dat het best kan. Nou ja, we zullen wel zien. Morgen weer voor een echo.

Liefs

 
hallo allemaal,



Bij mij is vorig jaar ook pcos vastgesteld. Meer vanwege de menstruatie klachten. eigenlijk had de huisarts het idee dat er iets anders aan de hand was. Omdat ik wel iedere maand mijn menstruatie heb. de ene keer net wat later als de andere keer. Ik had eigenlijk eerder nog nooit van pcos gehoord. En het was voor mij en mijn vriend toen ook wel echt een klap die binnen kwam. we wilde nog niet gelijk beginnen met een traject en volgend de gyn. zou dat ook beter zijn aangezien dat best een heftig traject is en ik bezig ben met een opleiding. we hebben er nu voor gekozen dat we nog even door blijven klussen en na mijn opleiding dan toch kijken naar een mogelijkheid voor een traject. hopelijk is het dan voor die tijd alsnog gelukt. Aan jullie verhalen te lezen zijn die trajecten ook niet zomaar iets. hopelijk dat het bij jullie ook allemaal snel lukt!

groetjes,

lisan
 
Hoi R nate,



Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is. Tijdens de echo zeiden ze waarschijnlijk rond dag 19. Maar ik ben toen op vakantie gegaan.  Er kon dus niet gekeken worden of ik een eisprong had en wanneer. Na mijn vakantie hebben ze weer gekeken.  Ze vermoeden dat ik wel een eisprong gehad heb.  Ze weten alleen niet wanneer. Dus ook weer onzeker.

Ik ben nu mijn temperatuur aan het meten.  Maar weet iemand hoeveel mijn temperatuur moet stijgen wil ik weten of ik een eisprong heb? En als de temperatuur stijgt is de eisprong dan al geweest?  Of zit hij er dan aan te komen?

Ik zou het zo fijn vinden als het deze keer lukt.

Voor jou ook succes. Ik duim voor je!

X
 
Hoi dames, wat leuk een forum die up to date is.

Ik weet sinds vorige maand ook dat ik pcos heb.

Maandag weer een afspraak bij de gynaecoloog , zo spannend wat nu de stappen gaan zijn!

 
Hoi allemaal,

Woensdag op controle geweest en eindelijk een goed eitje :)

De tweede spuit gezet woensdag voor het opgang brengen van de eisprong.

Dus nu maar hopen!!



groetjes Sharon
 
Terug
Bovenaan