Nieuwe PCOS'ers

Mies gefeliciteerd! Gaaf dat er al allemaal succesverhalen ontstaan! :) GENIET!

Ik wil niet vervelend doen, maar merk dat sommige bijdragen wat af gaan van pcos en bezig met de behandeling. Fijn dat iedereen het hier heel gezellig vind maar ik zou het wel fijn vinden als t topic daarover blijft gaan..... zodat we elkaar kunnen steunen!
 
Hallo allemaal,

Ook lijkt het bij mij op het eerste gezicht op PCOS. Ik ben sinds mei 2015 gestopt met anticonceptie. Alleen duurde mijn cyclus iedere keer langer als normaal. Meestal tussen de 5 - 7 weken. Wij zijn daarom een maand geleden naar de huisarts geweest die ons heeft doorverwezen naar de gynaecoloog. Gisteren was het zover en door middel van een echo zag de dokter 16 eitjes in mijn rechter eierstok en 8 eitjes in de linker eierstok.

Ik moet nu nog een bloedprikken en over drie weken gaan ze waarschijnlijk de behandeling starten. Natuurlijk heb ik het er zoals jullie allemaal erg moeilijk mee en hoop ik dat dit het is en dat het niet jaren lang gaat duren of misschien nooit gebeurd. Ik denk dat iedereen dat wel heeft?? Het is vooral lastig omdat ik er niet echt met iedereen over kan praten, je wilt niet dat iedereen weet dat het niet lukt of dat je er bezig mee bent.

Mag ik vragen aan jullie of de pillen snel werken (dat je menstruatie cyclus snel weer 4 weken is) of duurt dat aantal maanden?

 
Hoi Nathalie,

onzeker he allemaal. Ik heb nu de duphaston geslikt om ongesteld te worden. Gister zag ik een druppel bloed. Ik blij, eindelijk doet mn lijf wat ie moet doen! Wel met medicatie maar agh, dacht ik. Maar helaas, bleef bij 1 druppel.. Begin het wachten echt vervelend te vinden. Ben angstig dat de 50 mg zn werk niet doet en dan weer het hele riedeltje opnieuw moet doen. Geduld is een schone zaak, nou.. Bij mij is ie op
 
Ow wat heb ik ook een vreselijke rotdag!

An An-1 wat een ellende he dat wachten? Ik heb ook echt het idee dat of je nu hormonen tot je neemt of niet die pcos doet toch wel waar die zin in heeft :-(

Zo ook hier...6 dagen na IUI verloor ik heeeel minimaal lichtbruin, dit neemt nu steeds meer toe (zit vandaag op 8 dagen na IUI) en net was het zelfs al een beetje rood..

Ik heb ook echt buikpijn dus ik weet gewoon deze ronde is klaar over en sluiten... Maar dan moet je het ziekenhuis bellen, de hele ochtend hang ik aan de telefoon en nu nog niemand te pakken gehad die ik nodig had!! Ik heb namelijk geen nieuwe medicatie (clomid, ovitrelle, utrogestan) in huis liggen. Want ja die eigenwijze fertiliteitsarts die ik tot nu toe heb gehad die doet haar eigen ding, ik voel me daar vreselijk bij heb dat ook geuit naar haar toe en ze blijft doordrammen...met alle gevolgen van dien want nu begin ik al veel te vroeg (lutheale fase is te kort staat verdomme in de computer) met menstrueren...

Mijn geduld is ook nu echt op betreft haar! Nog meer mensen die zich niet serieus genomen voelen???

Nathalie roos, ik heb een zeer regelmatige cyclus sinds mijn 2e bevalling, en ook met de medicatie nu is deze regelmatig. Meestal slik je of primolut 5 dagen en wordt je meestal die 6e dag ongesteld en anders duphaston 10 dagen en wordt je ergens die 11e dag ongesteld. werkt natuurlijk niet altijd zo (bij mij althans)

Succes ladies! Ik ga weer naar ronde 18...zucht...

 
<p style="text-align: left;">Had ik een heel bericht getypt ..Verdwenen... Nou opnieuw dan maar.</p>
<p style="text-align: left;">An-an 1</p>
<p style="text-align: left;">Ik snap helemaal dat je geduld op is...
 
Annemarie ik wil jou even een dikke knuffel geven! We schreven lange tijd samen in het andere topic waar de mensen al lange tijd in de MMM zitten. Maar daar reageerd niemand meer, heb er laatst nog een berichtje gedaan.

Alle nieuwe pcos ers succes met jullie trajecten.
 
Hey gebruiker89!!

ik kan dat topic niet meer vinden???

Hoe gaat het met jou?

Ik ben net rood gaan vloeien 9 dagen na iui...te snel...Maar goed we weten hoe het komt...gauw weer verder...ronde 18 is nu zeker...

Xxxx en een knuffel terug xxx
 
Terug
Bovenaan