Nieuwe PCOS'ers

Oh haha. Hij staat nog steeds bovenaan onder 'als het langer duurt'.

Ik heb alweer 1.5 maand geleden mijn leo operatie + hsg gehad. Helaas geen eigen cyclus gekregen binnen 4 weken. Ons zkh gaat gelukkig dan meteen verder met hormonen ipv 3 mnd afwachten! Vannacht ongesteld geworden vd Primolut, maandag weer uitgangsecho en starten Gonal F (vind ik zelf fijner als Clomid)

Hopelijk word dit mijn 1e ronde met een eisprong! Duim duim duim mag toch wel een x na 9 maanden geen groeiende eitjes ondanks hormonen.. Hoop echt dat de leo het gewenste effect gaat hebben.

Had jij deze ronde geen utrogestan gehad dat je zo vroeg ongesteld bent geworden? Jij maandag dus ook weer beginnen! Dan lopen we gelijk :)
 
Nee ik heb ineens iedere keer een doos die denkt dat het niet nodig is tja...

Ik heb nu clomid gehad ipv gonal-f ik had 3 maanden geen groei en met clomid ineens wel en nog sneller dan gonal-f! Dag 18 inseminatie dat was echt rap!

Ik zal het eens gaan zoeken wat je net zegt.

We lopen idd gelijk hihi wie weet!

Xxx
 
Ook lekker dan dat ze niet op dezelfde lijn zitten! Ik heb maar 1 vaste gyn. En de echo's enz worden door een team van ass gedaan onder supervisie van de gyn. Dus alles gaat hier zoals afgesproken is qua behandelingen.

Fijn dat de clomid wel iets doet! Ik durf echt niet aan de clomid omdat ik er de vorige x resistent voor was en dus daar nu ook bang voor ben en niet weer 3 mnd weg wil gooien zonder groei. En de bijwerkingen zijn niet zo fijn! Dat is zo het voordeel van spuiten dat je geen bijwerkingen hebt en kunt spelen met de doseringen per ronde!

Ik kom niet meer zo vaak hier op het forum eigenlijk omdat het andere topic stil werd. En dan liever niet hier mee wil schrijven omdat ik al zolang bezig ben en hier iedereen zo zwanger is met behandeling of wel geluk heeft met aanslaande behandelingen. (Dames niet lullig bedoeld voor jullie hè! Vind het heel fijn dat het bij jullie allemaal zo snel en goed verloopt maar dat valt bij mij wel erg zwaar om dit steeds te lezen)

Ik schrijf op een ander forum waar meer dames zitten die al veel langer bezig zijn in de MMM enz.
 
Op welk forum schrijf jij dan gebruiker89??

Ik ben ook alweer 18 maanden bezig...tweede heb ik 4,5 jaar over gedaan en de eerste 5 jaar dus ik weet hoe je je voelt...

Ik ben hartstikke ongesteld geworden dus volgende week weer eerste echo...

xxx
 
Ik zit ook op viva. Daar zitten meer meiden in de mmm dan hier.

Vandaag ook weer begonnen met de clomid? Ook maandag weer de echo? :)

Ik begin vandaag weer met 50ie. Duimduim
 
Hi allemaal,

Ook ik wil me hier graag melden. vanaf februari 2015 gestopt met de pil. Altijd al het gevoel/angst gehad dat er iets niet goed zat.

Na een half jaar niet ongesteld te zijn geworden, heb ik me gemeld bij de huisarts en ben doorverwezen naar de gyn. Je raad het al.. PCOS.

We zijn direct met Clomid gestart. Dat was vreselijk. Heb alle 3 de hoeveelheden gehad en alleen de eerste keer heeft het iets gedaan. Ik voelde me er zo depressief door en kreeg er onwijs veel pukkels van.

Daarna zijn we naar de volgende stap gegaan: menopur 75 spuiten met pregnyl en aansluitend utrogestan. Poging 4 is net weer mislukt.

Eerder heb ik nooit ovulatietesten gedaan. Dat ga ik aankomende keer denk ik wel doen. Wat is jullie ervaring? ik twijfel of mijn eisprong elke keer wel echt geweest is. Maar 1x heb ik deze duidelijk gevoelt.

ik ben trouwens 25.

<span style="line-height: 1.5;">Renate en Mies gefeliciteerd! Altijd fijn om succesverhalen te lezen.</span>
 
Daar was ik ook weer eens.

Na ineens een cyclus van 65 dagen gisteren naar de gyn geweest en gestart met clomid. Dit was eigenlijk niet helemaal mijn planning, maar toch voelt het goed nu gericht bezig te zijn en dat er stappen gezet worden.
Wel zei hij na een echo en mijn bloedwaardes dat ik een pco achtig beeld heb. Matige vorm, maar niet ernstig. Ik hoop dus dat de Clomid aan gaat slaan en ik snel zwanger zal zijn!

Vervelend Kel90 dat Clomid bij jou zo slechte werking had en dat met de andere middelen het ook nog niet gelukt is. Kan begrijpen als dit erg lang duurt dat je redelijk down raakt. Ik heb wel eens ovulatietesten gedaan, maar ook niet echt goede ervaringen mee. Nou moet ik wel zeggen dat ik nog niet heel trouw om de zoveel dagen op hetzelfde tijdstip heb gemeten. Meer als ik dacht dat ik wel eens een eisprong kon hebben rond die periode dat ik eens ging testen.



Succes!
 
Hoi allemaal ik zal me even voor stellen ik ben Lisa ik ben 23 jaar houd ben er vandaar achter gekomen dat ik pcos heb en dat we een traject in moeten ik voel me echt onzeker van gaat het lukken om mama te worden voel me zo slecht en jullie ,?? En iemand bekend met clomid .. . Ik hoor van jullie 
 
Terug
Bovenaan