nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hoi allemaal..
Ik snap zo erg dat je het af en toe gewoon niet meer aankan..
Mijn verhaaltje:
Ik ben 29 jaar en ben nu al 4,5 jaar bezig.. Gestopt met de pil in juli 2010..
Ik heb niet zo lang gewacht en gelijk gestapt naar de huisarts.. Die heeft mij uiteindelijk doorgestuurd naar een onderzoekbureau, waarbij er een echo gemaakt is.. Uiteindelijk bleek er endometriose te zijn, die weggehaald met een kijkoperatie.
Daarna een tijdje IUI.. Alle keren niet gelukt.
Vorig jaar begonnen met IVF.
En ik kan vertellen wat heb ik een moeilijke tijd gehad. De punctie zelf en de injecties. Het was echt geen pretje..
Uiteindelijk na 2 puncties en 8 terugplaatsingen, In november 2014 hebben we samen met m'n gyneacholoog besloten om in contact te komen met een psycholoog.
Want ik kon het echt totaal niet meer aan! Ik was alles zat! Ik zat dagen zelfs te huilen.
Ik wou gewoon niet meer verder
En jah, iedereen in je omgeving is gewoon zwanger!!
Meiden allemaal ik kan nu vertellen dat ik tog met de laatste terugplaatsing zwanger ben, bijna 12 weken..
We kunnen het nog steeds niet geloven dat is een ander verhaal,, maar ik wil jullie allemaal vertellen,, DON'T GIVE UP GIRLS..
Ook al is het heel moeilijk,, hou altijd in je achterhoofd op een dag gaat het komen..
Heel veel sterkte en succes gewenst!! Ik hoop dat we allemaal dit jaar een super jaar krijgen ❤️
Groetjes, Henriette..

Gefeliciteerd henriette! Bedankt voor je verhaal hier. Dat geeft weer moed. 8 TP's.... Phieuw. Dan zinkt de moed echt in je schoenen. Wat ontzettend fijn dat jullie uithoudingsvermogen beloond is. Geniet van je grote wonder!

@mutsie, ik snap dat je je erg in de steek gelaten voelt door de fertiliteitskliniek nu. Maar als ik persoonlijk mijn mening mag geven, zou ik de hsg wel laten doen. Anders kun je straks helemaal opnieuw beginnen vrees ik. Daarvoor ben je al te ver. En je mag best even op je strepen gaan staan dat dit niet kan zo.

goede morgen meiden,

Ja idd supertje had het wel verwacht!! me vriend wist nog niets tot dat hij beneden kwam en in de keuken stond van hoe het met me was toen kon ik het niet meer drooghouden!!! hij schrok wel van wat is er, vertelde dat ik ongesteld was geworden hij leefde zo met me mee. voel me nu heel sterk gisteren met het ziekenhuis gebeld en dinsdag 17 februari op me dochter haar verjaardag heb ik de meting :) gisteren weer me vriendjes weer opgehaald de injecties :) en vandaag weer de eerste spuit gezet.

rjamm, dat lijkt me idd heel moeilijk, praat er goed met elkaar erover. dat is voor beidde partijen heel goed hoe moeilijk het ook is, en anders een derde persoon wat erbuiten staat dat je met zijn drieen het erover heb. Dat hebben wij ook een keer in de zoveel tijd hebben we effe een up date en met een derde zeg je toch effe meer maar het lucht zoveel op. kop op meis x

heel veel sterkte mutsie vandaag laat je weten hoe het gegaan is.

liefs femke

Het blijft toch balen femke. Ondanks dat je er niet op rekent, blijft de bevestiging ronduit kl...te. Vind je het spuiten al minder eng? Ik ben benieuwd of ik straks ook moet gaan spuiten. Ik heb een afspraak gemaakt voor 10 april. Duurt nog even, maar wilde dit zelf zo. Denk dat de gyn toch eerder niets gaat doen. De LEO heeft toch effect gehad en daar heb ik nu nog steeds baat bij. Maar wil straks toch dat laatste zetje hebben. In de hoop dat het dan wel mag lukken.

Hou je taai meiden, we gaan er weer tegenaan!

supertje heb er helemaal geen moeite mee om te spuiten. spannend hopen dat het gauw april is ben ook erg benieuwd of je moet gaan spuiten.

we gaan er idd met ze alle tegenaan dit wordt ons jaar dames !!!

Terug
Bovenaan