nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Ja daar zit ik ook sterk over na te denken. Maar probleem is dat waar ik nu zit t 'beste' fertiliteitsklieniek is in de buurt. En als we overzouden stappen word de wachttijd waarschijnlijk nog langer. En t ligt niet aan mij ben al eerder onderzocht. T zaad van mijn man is traag. Weinig tot geen beweging en er zitten 'sprietjes' op. Maar na bewerking is er genoeg over voor iui en icsi. Morgen weer ff gedachte verzetten en lekker werken.. pppffff nu nog ff huilen. Dank je wel supertje. Je bent een lieverd x

Gooi het er maar uit! Heel goed. Uiteindelijk lucht het toch op. Heel veel sterkte!
Kop op he! Leef met je mee. Weet maar al te goed hoe je je voelt....

Liefs,

Wolkje

goeie morgen meiden!!

mutsie jeetje dat is echt niet niks, zij moeten ervoor je zijn en luisterd oor zijn en je bij staan ik snap heel goed dat je eventueel over wil stappen na een ander ziekenhuis!! kop op meis laat je niet gek maken door hun!!

hier gaat het verder goed ondanks ik vannacht ongesteld ben geworden, ik heb gelijk mij schouders eronder gezet van morgen bellen na het ziekenhuis voor nieuwe spuiten en afspraak en dinsdag beginnen met spuiten. ik leef nu echt weer naar het spuiten toe en de afspraken.

liefs femke

He getver femke. Nou zitten we allemaal met een rode klats dan. Ik had er deze keer ook geen moeite mee eigenlijk. Had deze ingecalculeerd. Dat had jij ook al hè.

He wat een nare berichten allemaal.
Hier ook niet erg lekker. Ben bij huisarts geweest en die me naar het ziekenhuis doorverwezen. Op zich erg fijn, dat is wat ik wilde. Alleen manlief weer helemaal van slag. Hij wilde het ook maar kan blijkbaar toch nog niet tegen de spanning.
Voor diegene die het niet weten hij heeft meer dan jaar thuis gezeten door burn out.
Nu voel ik me schuldig dat ik ben gegaan. Heb het ziekenhuis dan ook nog niet gebeld. Ik wil en ga het deze keer echt doorzetten. Alleen ben ik bang dat ik er straks alleen voor sta. Manlief heeft aangegeven niet mee te kunnen. Hij kan de spanning niet aan.
Dus de sfeer is om te snijden nu. We kunnen de rust niet bij elkaar vinden.

De huisarts had het over een echo van de buik met contrast vloeistof. Is dat wat jullie ook bedoelen? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Heel veel sterkte iedereen.
Ik denk aan jullie!!!
Liefs

Ja rjamm.

dan zetten ze een kupje op je baarmoedermond met 2 slangetjes eraan. Dan trekken ze t vacuüm zodat akle lucht uit je baarmoeder is en de contrastvloeistof niet terug kan lopen. Dan spuiten ze je baarmoeder vol met contrastvloeistof en kijken ze via röntgenfoto's of de contrastvloeistof je eileiders in gaat en je buikholte in vloeit. Is dit t geval dan zijn je eierstokken vrij en heb je geen verstopping. Dus dat is goed. Het vacuüm zuigen geeft krampen vergelijkbaar met hevige menstruatie pijn. Je moet de dag ervoor en 2 uur voor t onzerzoek 2x 2 zware pijnstillers slikken om de scherpe randjes ervan af te halen. Word aangeraden niet alleen te gaan ivm de krampen. Ze zeggen dat de pijn snel weer wegtrekt zodra t vacuüm eraf is gehaald. Heb er geen ervaring mee want ik heb t onderzoek geweigerd en hoor morgen of ik ertoe gedwongen word of niet. Kans bestaat dat als ik t onderzoek echt weiger hun weigeren ons verder te helpen. Dus heb dan geen keus. Maar goed dat hoor ik morgen ben benieuwd.
@ femke en alle andere rode vlaggetjes
zwaar naar weer. Heel trots op jullie dat jullie dr schouwders er weer onderzetten en doorgaan. Petje af. Weg is zwaar met veel diepe kuilen maar elke kuil heeft een einde en krabbel je er weer uit. Dan is t kijken war de volgende bocht voor verrassingen brengt.
Leef met jullie mee meiden
dikke kus

Terug
Bovenaan