nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Balen Wolkje. Hier ook gisteren ongesteld geworden. Neem een lekkere borrel troostchocolade en huil even flink uit. En dan weer met frisse tegenzin de nieuwe ronde in.

@ femke je kunt vrijdag wel testen, maar die zal waarschijnlijk nog positief testen van de pregnyl. Ook daar kunnen die hele zere borsten van komen. Ik zou je adviseren om dinsdag pas te testen. Dan is de pregnyl echt uit je lichaam en ben je 1 dag overtijd. Als ie dan positief is, ben je ook echt zwanger. Die laatste week is zo slopend.

Sterkte meiden. Ik drink er vanavond maar eens 1 op.

Hai dames dank voor de steunende woorden. Zere borsten kunnen meerdere redenen hebben. Zelf ook 3 maanden terug miskraam gehad na een week. Test was positief maar een week later zwaar vloeien. De dokters noemde t gewoon verlate menstruatie terwijl ik positief teste. Ach ja. @wolkje
wat kut zeg. twijfel niet aan je lichaam. T traject is al zwaar genoeg met al die rollercoster ups en downs. Zelf ook 2x een miskraam gehad en na de eerste er zelfs een jaar therapie voor gehad. Was 7 jaar geleden. Werd verbitterd en heel jaloers. Waarom hun wel.. enige wat hielp was de gedachte dat mijn lichaam t niet voor niks had afgestoten. Blijft zwaar maar vertrouwen in je lichaam is zo belangrijk.
zie ook erg op tegen t spuiten laat t mijn man doen als t zo ver is. Hoor van meerdere dat je er bijna niks van voelt is t idee wat vervelender is dan de pijn van t prikken. Zeggen ze.
@femke
Ben t met supertje eens. Straks test je eerder en is t positief door de hormonen. Bespaar jezelf een teleurstelling en wqcht echt tot de test betrouwbaar is. Is heel moeilijk weet t je zou t liefst de hele dag testen doen. Maar probeer echt te wachten. Duim voor je!
@ supertje
geniet van je borrel ik doe met je mee. Wanneer begin je weer?

@mutsie die vals positieve testen heb ik ook al een paar keer gehad het afgelopen jaar. En dan een paar dagen later toch vloeien. Wij gaan in april/mei pas beginnen met IUI. Nu proberen we het "normaal". Door de LEO heb ik nu enigszins wel een cyclus. Daarbij reageer ik niet best op de hormonen. Dus wachten we totdat de oudste naar school gaat.

@Supertje,
Pffff...ook klote zeg. Elke x weer is een grote teleurstelling. Heb ook weer heel wat traantjes gelaten. Hoe gek het ook klinkt, het laten gaan lucht wel op. Groot gelijk dat je lekker een borrel genomen heb. Ik ben helemaal gestopt met drinken. Terwijl ik graag een biertje lust in het weekend. Moet dat ook gewoon doen, is veel beter. Anders wordt de druk ook alleen maar hoger. Moet weer even vertrouwen krijgen in mn lichaam. Moet niet teveel nadenken. Bedankt voor je fijne woorden. We gaan er samen met frisse moed weer in. Ooit komt het goed. :)
@mutsie,
Dacht dat me het zo goed afging, ziekenhuis in en uit. Maar valt goed tegen idd. Maar moet vertrouwen blijven houden. Zonder hoop ben je nergens. Ik ga morgen beginnen met spuiten. Wil het zelf gaan doen. Moet er even overheen. Als het zover komt bij jou, dan gaat dat vast goedkomen meid! Laat wel weten hoe het was.
Vind het zo fijn dat ik hier mn verhaal kwijt kan.
Succes allemaal!
liefs,
Wolkje

Mijn man is er heel anders mee bezig. Zo schattig! Hij heeft een filmje op zijn telefoongezet van een huilende baby. Die speelt ie iedere dag af om de katten te laten wennen aan het gehuil. Zo heeft ie nog een paar dingetjes. Zoals niet meer met je vingers wiebelen zodat de katten t aanvallen want straks gebeurd dat mischien ook bij de baby. Zo schattig. De stoffe bank moet eruit en hij wil een bank van leer ivm schoonmaken en katten haren. Ook zijn moeder al gevraagd of ze 1.,5 dagen wil oppassen. Weet t hij denkt ver door maar vind t wel super schattig dat hij er zo mee bezig is.

Ja idd supertje.
Vandaag naar t ziekenhuis geweest voor uitleg eierstok onderzoek met contrastvloeistof. Ben heel boos geworden. Ze waren weer wat vergeten. Moet nu weer 2 maanden wachten voor start iui. Eierstok onderzoek geweigerd. Sta er niet achter aangezien Er een zwangerschap is geweest. Vooral zo boos grworden ondat t steeds uitgesteld wordt. T zware traject word door hun fouten alleen maar zwaarder omdat we met onnodige tegenslagen moeten omgaan. Echt heel boos geworden. Daarna bij de verpleegkundige heel erg zitten huilen. Zat er helemaal doorheen. Ze waren vergeten me informatie te geven. Was doordat ik zelfoonderzoeken had gedaan naar de behandelingen dat ik vragen stelde en eindelijk de antwoorden kreeg. Ook waren ze vergeten dat ik al chlamidia onderzoek en dergelijke had gehad wouden ze nog een x doen! Ik kon ze precies vertellen wat de uitslagen van die testen waren. Alles was goed alleen iets verhoogde wittebloedlichamen. Daarbij hebben ze 2 dossiers van mij. 1 met mijn achternaam helemaal verkeerd gespeld en 1 met mijn meisjes naam en naam van mijn man die ik heb aangenomen. Ze maken fout op fout word er echt gek van en was zo boos dat tpen ik naar huis reed ik zo opgefokt was dat toen ik werd afgesneden door een auto ik me moest beheersen om die persoon bij t stoplicht niet in uit zijn auto te trekken. Mijn moppie heeft me mee uit eten genomen lekker tafeltje achteraf en prive knapte ik wel wat van op. Gelukkig. Pppffff sorry moest t ff kwijt. Heb ik mijn vrienden kring niemand die moeite heeft met kingeren krijgen en al die goedbedoelde onzinnige adviezen kan ik ff niet hebben. Zoals laat t los dan komt t vanzelf. En ach ke jeb mpg tijd zat maakeje niet druk. En ach t valt wel mee. En wanneer schoeten jullie nou eens op ons dochtertje word al bijna 1.... pppfffff hoe ga je hier mee om zit er ff doorheen meiden. Wil alleen maar huilen . Huilen en huilen.

En lekker laten gaan die tranen! Opkroppen is heel slecht. Ik weet niet of er een ander ziekenhuis of fertiliteitskliniek in de buurt is, maar ik zou overwegen over te stappe . Je dossier opvragen en ergens anders naar toe. Maar na de hsg die je nu geweigerd hebt, is de kans wel groter dat je zwanger wordt. Waar dat aan ligt weten ze niet precies, maar het blijkt wel zo te zijn. Dus voor nu even uitrazen en uithuilen en binnenkort even rond kijken of je ergens anders terecht kan.

Dikke knuffel van mij.

Terug
Bovenaan