nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hai dames

henriette Bedankt voor t delen van je verhaal. Heftig maar zo waar volhouden. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoop dat t een heel mooi sterk gelukkig gezond kindje word.

vandaag gebeld door t ziekenhuis. Ze hebben ons gisteren besproken met t team en zijn tot de conclusie gekomen dat iui te weinig slagingskans heeft. Dus toch icsi. Weer hele gemengse gevoelens hier over. Al die onderzoeken zijn van de baan hoeven niet aangezien de eitjes weggehaald gaan worden. Maar... weer uitstel. Donderdag moet ik bellen voor afspraak intake gesprek ivd centrum. 2 april moeten we naar een voorlichting avond. Hoor en lees veel over t weghalen van de eitjes. Hoe voelt t en word je verdoofd roesje ofzo. Als ik mijn oud collega moet geloven is t een hel. Maar hoor t graag van een ander. Is natuurlijk ook helemaal afhankelijk van je pijngrens. Heb hier wel meer vertrouwen in. Icsi was eerste advies. Daarna veranders in iui en nu toch weer icsi
Ook doordat ik zo boos was geworden. Dat ik ze er even op wees dat hun met de onnodige teleurstellingen het al zware traject nog zwaarder maken. Daarom hebben ze ook besloten voor de behandeling met hoogste slagingskans te gaan. Bij nader inzien was iui toch niet echt een optie. Hele Kleine kans dat t zou lukken.
Nu geen idee wanneer we eindelijk mogen starten gaan morgen op de wachtlijst. Zal wel weer 3 maanden zijn. Als ze gewoon bij t eerste besluit waren gebleven waren we in december al gestart maar helaas. Maar goed. Gaan er voor en ik heb voor mezelf een goed gevoek dat ik op me strepen ben gaan staan. Geen onnodig gefuck meer. Nu hebben we t gepruts gehad en is t tijd voor aktie!
Lieve kus

Ik zal me eigen even voorstellen, ik woon in Tilburg en ben een jaar geleden er achter gekomen dat ik geen eisprong heb. Toen is het traject gestart ik heb clomid /provera geslikt , daar heb ik me eigen depri bij gevoeld en uiteindelijk naar lang wikken en wegen een punt achter mijn relatie gezet.
Met mijn nieuwe vriend heb ik het traject weer opgepakt , het eerste ziekenhuis bezoekje zit er op. Volgende week moeten we terug komen, ik voor een echo en mijn vriend voor zaad onderzoek..
Ze denken dat ik de hoogste dosis clomid al gehad , daar heb ik geen enkele keer op gemenstrueerd of ei sprong gehad. Ze hebben heb nu gehad over injecteren of LEO..

Gr

Dankjewel , ik ga naar het twee steden .. Daar heeft de dokter me de eerste keer naar toe verwezen , daar ben ik wel te vreden over

@supertje

Is het doel van LEO dat je menstruatie krijgt / eisprong en dan zwanger raakt zonder extra medicatie .. Weet of dat ze dat ook doen zonder algehele narcose ?

Gr

Dat gaat onder volledige narcose. Ik had ook gevraagd of het met een ruggenprik kon, maar ze blazen je buikholte vol met lucht en daarom kan dat niet. Alle "lege" blaasjes worden dan aangeprikt en dan krijg je inderdaad een normale cyclus. Die van mij varieert nu van 32 tot 40 dagen. Nog lang, maar beter als niks toch? Overigens voel ik na de LEO heel duidelijk mijn eisprong. Daarvoor nooit gevoeld. Zelfs niet als ik pregnyl had gespoten en toch precies wist wanneer de eisprong moest zijn.

Supertje bedankt voor je reactie..

Jij bent wel positief over die behandeling.? Als die behandeling er bij mij komt komt , wil ik ook graag liever voor een ruggenprik gaan. Maar las al dat het gehele narcose moest zijn. Verder stond er niet echt duidelijk uitgelegd wat ze dan gaan doen. Maar ik snap nu dat het niet met een ruggenprik kan.
Zeker beter dan niets.. Vele wensen de menstruatie weg , ik wens hem toe ;)

Hahahha precies, dan heb je in ieder een cyclus om te proberen. Snap je helemaal. Ze hebben bij mij ook gelijk een HSG en kijkoperatie gedaan en een biopt van het baarmoederslijmvlies. Dat is bij mij altijd erg dik. Ik zou ook zeker vragen of ze gelijk een hsg doen. Dan spuiten ze de eileiders door met contrastvloeistof. Dat vergroot de kans ook weer. En als ze dan toch bezig zijn. ....

Terug
Bovenaan